Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » resmedia 06:12
 » ngP 05:53
 » hokr 05:53
 » NimnuL 05:42
 » coolio 04:55
 » Martens 04:52
 » NWN 04:42
 » selves 03:38
 » Bonifacyz 03:06

 Dzisiaj przeczytano
 36894 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

HP DVD 640e - moje boje , jafar 20/03/06 13:45
Jak juz wczoraj pisalem, mam problem z ta nagrywarka i "session fixation error" (blad zapisu lead in). Po probach samodzielnego rozwiazania tego problemu, zglosilem sie HP na wirtualnego chata z ich przedstawicielem. Oto log:


Piotr Kowalik: Witam
Arkadiusz: Serdecznie witamy na Czacie HP. Nazywam się Arek.
Arkadiusz: W czym mogę Panu pomóc?
Piotr Kowalik: Prosze Pana, mam problem z nagrywarka HP 640e
Piotr Kowalik: przy nagrywaniu płyt DVD pojawia mi sie komunikat "session fixation error"
Piotr Kowalik: (nie mozna zapisac lead-in)
Arkadiusz: W kwestiach zwiazanych z tym urzadzeniem proszę się kontaktować ze sprzedawcą tego urządzenia.
Piotr Kowalik: ze sklepem w ktorym kupilem nagrywarke ?
Arkadiusz: tak, dokładnie.
Piotr Kowalik: przeciez sam Pan wie, ze oni odesle mnie z tym na gwarancje
Piotr Kowalik: potrzebuje rady jak ten problem rozwiac a nie wyslac sprzet do naprawy
Arkadiusz: Na czacie nie wspieramy tych urzadzeń i nie mogę pomóc.
Piotr Kowalik: przeciez HP jest producentem tego urzadzenia jak Pan sobie wyobraza pomoc podmiejskiego sklepu w ktorym najprawdopodobniej nikt nawet nie bedzie wiedzial co to lead in
Piotr Kowalik: albo aspi
Arkadiusz: Przykro mi ale na czacie nie wspieramy tego urzadzenia.
Arkadiusz: Nie umiem pomóc.
Piotr Kowalik: to gdzie go wspieracie ?
Piotr Kowalik: to gdzie to urzadzenie jest wspierane ?
Arkadiusz: Ten typ
Arkadiusz: nie był oficjalnie przez HP
Piotr Kowalik: przeciez Wy jestescie producentem i to na Was spada odpowiedzialnosc za jego poprawdne dzialanie
Arkadiusz: sprowadzany i sprzedawany w Polsce dlatego na sprzedawcy spoczywa obowiązek pomocy w tej kwestii.
Piotr Kowalik: ale przeciez to jest Wasz produkt !
Arkadiusz: Drukarki laserowe to też produkt HP ale na czacie go nie wspieramy.
Arkadiusz: tak samo jest z tym typem nagrywarki.
Piotr Kowalik: co nie znaczy ze to jest dobre
Piotr Kowalik: no dobrze to moze inaczej, prywatnie slyszal Pan o tym problemie i o tym jak go rozwiazac ?
Arkadiusz: Nie, nie słyszałem.
Arkadiusz: Bardzo żałuje ale naprawdę nie mogę pomóc.
Piotr Kowalik: no to gratuluje fachowosci.
Piotr Kowalik: pozdrawiam

Tylko zalamac rece i plakac. Uwazalem HP za powazna firme a widac stosuja oni polityke kup i spie******.

Uwazacie, ze to co mowil ten ich przedstawiciel ma podstawy prawne ?
A gwarancje miedzynarodowa ? Zdrowy rozsadek ? Moralnosc ?
BTW, jakby ktos mial pomysl jak pozbyc sie tego session fixation error bylbym zobowiazany.

  1. Posłuchaj fachowej porady , exmac 20/03/06 13:50
    Odbierz kasę i kup działającą nagrywarkę.

    1. jak to odbierz kase :| , jafar 20/03/06 13:51
      kupielm ta wypalarke rok temu.

      1. no to jest jeszcze na gwarancji , exmac 20/03/06 13:52
        albo daja Ci nową, albo kasę - nie ma dyskusji.

  2. oddac nagrywarke na gwarancje , bajbusek 20/03/06 13:52
    i przestac smucic ?

    1. jak masz takie rady , jafar 20/03/06 14:02
      to sie nie wypowiadaj :P

      1. mam takie samo prawo do wypowiedzi jak Ty , bajbusek 20/03/06 14:06
        a z tego co tu czytam to:

        1. masz sprzet po gwarancji
        2. nie chcesz go oddac do naprawy bo wyjdzie drozej jak nowa
        3. wymagasz od zwyklego goscia z bladym pojeciem w HP aby podal Ci zloty srodek - " wcisnij maly carny, ukryty guziczek z tylu nagrywarki i bedzie dzialac"

        Napisalem Ci najlepsza porade jako mozesz dostac... ewentualnie rozkrec naped sam i sprawdz soczewke... jezeli jest po gwarancji... wg mnie naped jest zuzyty, soczewka zmatowiona i nie mozna skalibrowac wiazki lasera... mialem to samo z masa zuzytych nagrywarek.

        1. to juz cos wnosi do problemu , jafar 20/03/06 14:12
          dzieki.

        2. a zwyklych gosci , jafar 20/03/06 14:14
          z bladym pojeciem nie powinno dawac sie do serwisu tylko do cieciowania.

          1. ehhh , bajbusek 20/03/06 14:34
            dlaczego uwazasz, ze Pan z serwisu HP zna sie i na nagrywarkach i na drukarkach i na ploterach bebnowych ?

            Gosc pewnie ma jakies pojecie na temat, ktory tego czatu dotyczy :) ... jestes pewien, ze w regulaminie tego czatu nie ma wymienione o czym czatowac tam wolno ?

            Tak bywa... nie zatrudnia sie jednego ciecia od wszystkiego bo on wtedy jest do niczego :)

            1. jasne ze nie musi , jafar 20/03/06 15:03
              znać się na wszystkim, ale moglby byc jeden od drukarek, drugi od notebookow, trzeci od... :)

              Chodzi mi tylko o to, że nikt nie probowal mi pomoc, tylko powiedzial zebym skontaktowal sie ze sklepem.

              Pare minut temu zadzwonilem na infolinie, po czym mila Pani znow mi powiedziala ze ten model nie jest obslugiwany przez HP. Polaczyc z serwisem takze mnie nie chciala, chociaz wymienialem (juz tylko po to zeby mnie polaczyla) urzadzenia "obslugiwane" przez infolinie, argumentujac to tym, ze strona nie jest zaktualizowana.

      2. hmm , 0r8 20/03/06 14:08
        he? nie lapie czego chcesz od tego pracownika.
        mowi, ze nie wie i tyle.
        ma Ci zaczac zmyslac czy jak?
        oddaj na gwarancje i tyle.

    2. nic dodac nic ujac , Emios 20/03/06 23:07
      1234

  3. czepiasz sie , bartek_mi 20/03/06 14:28
    koles nie jest od dvd albo drukarek.....i wprost mowi ze to nie jego brocha
    i co to ma do jego fachowosci????

    masz gwarancje wiec o co placz?
    pewnie dostaniesz nowa

    dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

    1. czytaj ze zrozumieniem. , jafar 20/03/06 15:04
      Chodzi o nieobslugiwanie tylko konkretnych modeli dvd/drukarek etc.
      Tak samo jak na info linii.

      A poza tym, on jest od tego, od czego mu kaza byc.

  4. jeju, jesli masz sprzet na gwarancj to go oddaj do sklepu i po klopocie.. , zeb 20/03/06 15:23
    ... nie rozumiem o co robic tyle szumu. Z drugiej strony pomsl w jakis sposob mialby Ci pomoc ten gostek z czatu ? przeslac plik, po ktorego odpaleniu Twoja nagrywarka bylaby naprawiona ? Pomysl chwilke.

    Zack

    1. wiesz co to jest session fixation error ? , jafar 20/03/06 15:32
      widac nie, wiec nie wyskakuj z radami typu "plik"

      1. wiesz co to jest czytanie ze zrozumieniem ? - przeczytaj moj post raz jeszcze , zeb 20/03/06 15:44
        Powiedz mi prosze jakiej pomocy oczekiwalas od tego goscia na czacie ? Bo widze, ze chcesz czegos, ale sam nie doszedles do tego co to jest.

        Zack

  5. jesli znasz angielski to na tej stronce mozesz... , zeb 20/03/06 15:48
    ..sprawdzic co mozesz sprawdzic by przciwdzialac Twojemu problemowi http://www.bhacorp.com/support/atapi/errors3.html# ja jednak stawiam na naped.

    Zack

    1. widzialem to wczesniej... , jafar 20/03/06 17:31
      niestety, nie dziala :)

  6. Dla wszystkich tych, , jafar 20/03/06 18:33
    madrali co by od razu lecieli oddawali sprzet do serwisu.
    Najłatwiej po najmniejszej linii oporu nie ?

    1)sciagamy forceASPI
    2)kasujemy wszystkie programy nagrywajace typu Nero
    3)odpalamy killASPI
    4)kasujemy w systemie kanały IDE
    5)odpalamy instalASPI
    6)instalujemy Nero
    7)wypalamy

    info ze strony forum.cdrinfo.pl

    Wystarczy chcieć. A kolesie z HP nie znają sie na swojej pracy i tyle.

    1. no skoro jestes taki madrala to: , zeb 20/03/06 19:14
      - po co piszesz jakies bzdury o czacie zo kolesiem z HP ?
      - po co nurtujesz wszystkich swoim problemami ?
      i to Ty poszedles po najmniejszej lini oporu pytajac nas tutaj o to bez probowania tego co opisales wyzej. Na koniec proponuje zatrudnic sie do HP i firma odzyska swa utracona swietnosc. Tak, to co napisalem jest zlosliwe ale to tylko odpowiedz na Twoja zlosliwosc.

      Zack

      1. masz racje, bylem zlosliwy :) , jafar 20/03/06 19:29
        ale w odpowiedzi na poprzednie Wasze złośliwości :)

        Wcale nie uwazam, zeby ten log był bzdurą, bo pokazuje on stosunek do klienta w firmie HP. Mozna to traktowac jako ostrzezenie :]

        A forum jest od tego zeby nurtowac innych swoimi problemami :)
        Tego posta umiescilem o 13 45, a problemem zajmuje sie od wczoraj - troche czasu zajelo mi przegrzebanie wielu forum - i polskich i angielskich, oraz wyprobowanie tego, co zostalo tam opisane.

        "i to Ty poszedles po najmniejszej lini oporu pytajac nas tutaj o to bez probowania tego co opisales wyzej" no to to jest blad logiczny,jak moglem cos wyprobowac nie znajac tego ? wpis o rozwiazaniu problemu umiescilem zaraz po tym jak udalo sie mi go pozbyc :)

        Do HP napewno nie pojde, po pierwsze dlatego ze jestem z wyksztalcenia (pending ;) humanistą a po drugie, bo po dzisiejszych zdarzeniach juz ich nie lubie :)

        A Ciebie serdecznie pozdrawiam ;)

        1. wierze, ze mieszkasz w Polsce juz jakis czas i dziwi mnie to, ze... , zeb 20/03/06 19:33
          ...jestes zdziwiony serwisem. Jaka by firma nie byla to pamietaj, ze w Polsce wszystko sie moze zdarzyc - takie sa realia, olac, ukrasc, kombinowac - to jest moja osobista opinia i niektorym moze sie nie podobac a ja o to nie dbam.

          Pozdrawiam i to niezlosliwie.

          Zack

        2. Ameryki nie odkryłeś. , ligand17 21/03/06 20:23
          Od dawna jest znany wszystkim stosunek serwisu HP do klienta. Jak poszperasz w Archiwum, to znajdziesz duuużo kwiatków na temat serwisu HP Polska.

  7. mieszkam w , jafar 20/03/06 19:59
    Polsce od urodzenia :)

    To, ze jest tak jak mowisz, wcale takie stanu rzeczy nie usprawiedliwia.

    Pozdrawiam

    1. masz , mirkrup 20/03/06 20:44
      problemy ze swoją osobowością? Facet wyraźnie Tobie powiedział, że masz udać się do sprzedawcy, a Ty nie rozumiesz podstawowych zwrotów - taki z Ciebie humanista jak.........

      1. 123 , jafar 20/03/06 20:52
        chlopak ogarnij sie

        eot

  8. różne ludzie mają powody do płaczu... , XTC 21/03/06 21:26
    jedni głupie, inni smutne a jeszcze inni wyimaginowane.

    Linux

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL