TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
DirectX 10 - CryEngine2 - 2 filmiki pokazujące część możliwości , Diablodk 5/05/06 22:45 Oto dwa filmiki pokazujące możliwości następcy Engine'u zastosowanego w grze FarCry. Enjoy :-)
http://video.google.com/...=directx+10&pl=true
http://video.google.com/...=directx+10&pl=true
I zostało pozamiatane ;-)- fajowo :) , Nazgul 5/05/06 22:48
ciekawe kiedy karty nas odwiedza nowe :)people can fly, anything
can happen...
..Sunrise.. - troszeczke jakby nie powiedzieć , dFour 5/05/06 22:49
było
...
ale nadal czaszke miażdży - lepsza jakość + screeny , Diablodk 5/05/06 22:54
http://gamershell.com/news/29137.html- popatrz na date newsa , dFour 5/05/06 22:57
By at 02:22 on March the 29th, 2006
;]- hmmm , Diablodk 5/05/06 23:05
Czy ja pisze na GamersHell.com czy na TwojePC.pl?
Nic mi nie daje data na tamtej stronie. Znajdź newsa z TwojePC lub na boardzie.- ok, ok , dFour 5/05/06 23:16
http://twojepc.pl/news11960.html
...- no, widzisz , Diablodk 5/05/06 23:21
tylko pięć dni temu :-) ... i tych z google nie było ;-)- ;]] , dFour 5/05/06 23:23
;]]]
- spacer: "patrz! niebo prawie jak w far cry2! a woda prawie jak w halflife. wooow!!" , kubazzz 6/05/06 01:39
juz niedlugo.
pojdzie taki jasiowp z synem na spacer a dziecko jak zobaczy volumetric clouds na zywo z triplefiltering ... chociaz pewno grafika komputerowa do tego czasu przegoni nature. pewno w realu to jest jakis tam pixelshader 7.0 tylko...SM-S908 - heh, nocne niebo w Morrowindzie wygląda znacznie lepiej, , Dygnitarz/Wiche 6/05/06 10:07
niż to za oknem :-)"Dziękuję niebu, że we wszystkich
swoich instynktach pozostałem Polakiem."
Friedrich Nietzsche
- to zobacz jeszcze to: , metacom 6/05/06 03:02
http://www.cellfactorgame.com
po lewej "Get the new real-time video"...Największą sztuczką Szatana jest to,
że ludzie w niego nie wierzą. - ło-ho! , beef 6/05/06 13:52
Czadzik fizyka, gfx też niczego sobie. A i tak za miesiąć ktoś walnie posta z krainy wiecznych marudów pt "czemu sie teraz gier nie optymalizuje, kiedyś to były takie same na AT z CGA" ;)this is the time of the revolution
keepin' it in the right track
feelin' it in my mind back - bo fakt , kubazzz 6/05/06 14:02
ze nie optymalizuja wielu gier. co wylazi czesto jak tylko pojawiaja sie konkurencyjne rozwiazania.
tyle tylko, ze gry na pewno sie ciezko optymalizuje, trudniej niz w czasach AT.SM-S908 - dziwisz się ? , metacom 7/05/06 09:27
...jak wszystko jadą na szablonach... jedną grę tworzy sztab ludzi, jakby ktoś miał usiąść i zoptymalizować tę grę to kolejne opóźnienia gry by były... a tak tylko premierę przekłada się o rok albo dwa ;)
PS.
Wyobraź sobie jak Duke Nukem Forever będzie zoptymalizowany :PNajwiększą sztuczką Szatana jest to,
że ludzie w niego nie wierzą. - hehe , beef 7/05/06 19:16
cyt: "...jak wszystko jadą na szablonach..."
Znaczy się zaawansowanych technologii używają, ale zgadzam templaty w C++ są baaaardzo fajne :DDDDD Kolejny, który się ze znastwem wypowiada, geeeez :\ Cały naród zna się widzę na optymalizacji, programowaniu, na szablonach nawet! A jabyś czegoś nie wiedział, metacom Ci powie, wszak tworzenie gier zna od kuchni. Na medycynie też się znasz? Bo widzisz, kolano mnie rwie ostatnio. Poradź, pliiiz.this is the time of the revolution
keepin' it in the right track
feelin' it in my mind back - z kolanem bym uwazal, , wukillah 7/05/06 19:44
jeszcze szablonowo pavulonik zapisze na recepte ;Pjust d'oh it!
- dżizass, kuba , beef 7/05/06 19:41
Nie mogą NIE optymalizować. Po prostu NO FUCKING WAY. Umówmy, się, Ty po prostu nie wiesz, co to znaczy NIEZOPTYMALIZOWANY silnik 3d, ok? Taki silnik to.. brak silnika. To coś, czego nigdy nie zobaczysz, ponieważ nikt tego na rynek nie wypuści. Czy jeśli na rynku jest kilkanaście gotowych rozwiązań, to konkurencja dopuściła by na rynek rozwiązania niezoptymalizowane? Podczas, gdy wystarczyło by po prostu sobie "zoptymalizować" i zmieść całą konkurencję? Biorąc pod uwagę, że nawet istniejące na rynku engine'y wciąż się rozwijają? To co, od tylu lat nikt nie wpadłby na pomysł, żeby je zoptymalizować? MYŚL kurde.
Co rozumiesz pod pojęciem "niezoptymalizowany" w ogóle?? Że ktoś wrzuca na pałę trójkąty do renderingu i liczy, że mu "ciągle wzrastają moc kart graficznych" załatwi resztę? Wiesz ile FPS by takie "coś" uzyskało? Przy niezbyt skomplikowanych modelach jakieś 0.01 :p WSZYSTKIE algorytmy, które się stosuje, wszystkie struktury danych, pomysły itp służą właśnie OPTYMALIZACJI wykorzystania mocy procesora i karty. Wiesz ile artykułów sciągnąłem ostatnio na ten temat? Ile trzeba się namordować, by dobić do framerate'u choćby i NAJGORSZYCH komercyjnych rozwiązań na rynku? Nie wiesz. Więc wychodzi na to, że wypowiadasz się na tematy, o których nie masz pojęcia.
A że są engine'y lepsze i gorsze? To przecież oczywiste. Jest PIERDYLIARD opcji do uwzględnienia, więc jeden rysuje lepiej drzewka, inny kibelki, w sumie setki decyzji projektowych (i umiejętności programistów), składa się się to na takie a nie inne działanie engine'u. Poza tym, czasem jedna gierka ma np. duuużo prostsze modele, ale grafik walnął lepsze tekstury, więc engine chodzi szybciej, wygląda (dla ciebie) tak samo i stwierszisz, że "jest lepiej zoptymalizowany". Fakt, jeśli chodzi szybciej i dobrze wygląda, to Ci drudzy podjęli lepszą decyzję, ale analizowałeś to? Nie - tak sobie gadasz, prawda? TWIERDZENIE, ŻE GIER SIĘ NIE OPTYMALIZUJE TO NIE JEST BZDURA.this is the time of the revolution
keepin' it in the right track
feelin' it in my mind back - fuck , beef 7/05/06 19:43
Oczywiście "TO JEST BZDURA" chciałem napisać :)this is the time of the revolution
keepin' it in the right track
feelin' it in my mind back
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|