Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Gab 00:25
 » biEski 00:24
 » perek 00:20
 » gigamiki 00:19
 » maddog 00:18
 » Visar 00:16
 » myszon 00:15
 » Chrisu 00:14
 » Yog-Sotho 00:14
 » toledo 00:07
 » Bart 00:07
 » Grocal 00:06
 » endern 00:03
 » Star Ride 00:03
 » DJopek 00:00
 » kreton40i 23:58
 » mrowa_82 23:54
 » PeterMac 23:54
 » DYD 23:53
 » Muchomor 23:48

 Dzisiaj przeczytano
 814 postów,
 wczoraj 34615

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

drukarka laserowa--> Minolta 1350W vs HP 1020 , pablo85 1/06/06 11:14
witam
ktora z tych dwoch drukarek warto wybrac(cena ta sama), zastosowanie typowo domowe tak wiec miesiecznie zuzycie z cala pewnoscie nie bedzie dochodzilo do granic;) glownie chodzi mi o pozniejsze koszty eksploatacji czyli uzupelnianie tonera jesli sie da a jesli nie to zamienniki. czy w druku moze byc jakas widoczna roznica?
dzieki za odpowiedzi
pzdr

I AM CORNHOLIO. I need T.P. for my
bunghooooole.

  1. Minolta - , Agnes 1/06/06 11:46
    nie wiem, nie używamy zamienników, czy tam tych, no, regenerowanych. Ale jeśli chodzi o HP, to i owszem. Różnic żadnych nie widać.

    Metafizyka: - Poznaj, proszę, to jest
    Fizyk, a to jego Meta...

    1. dziekuje za wypowiedz szanownej Pani;) , pablo85 1/06/06 11:49
      chyba HP`ka jednak wybiore,
      a moze ktos z wawy ma u siebie te drukarki i moze wystawic fakturke to niech da jakies namiary na siebie, zawsze lepiej od "swojego" kupic;)
      pzdr

      I AM CORNHOLIO. I need T.P. for my
      bunghooooole.

  2. Zdecydowanie HP. A dlaczego juz wyjasniam , Emios 1/06/06 13:35
    Minolta:
    zakładamy ze kupujemy oryginały
    toner 270 zł na 3k stron
    jesli przeleci 6 tonerow musimy kupic beben za 300 zł.

    koszt łaczny 1920 zł na 18k stron
    HP:
    toner na 2,5k stron 230 zł
    8 tonerów max. zeby było 18k
    łaczny koszt 1840 zł

    A wiec juz na oryginałach widac ze bardziej sie opłaca. Jesli zaczniemy kupowac zamienniki ( ok 130 zł ) to juz nawet nie ma co podliczac.

  3. A może , ligand17 1/06/06 14:59
    HP 2xxx/4xxx z Allegro? Toner na (teoretycznie) 10 000 - 130zł.

  4. hmm , bartek_mi 1/06/06 21:14
    w hp beben razem z tonerem - ja kupilem hp (kilka sztuk)
    jada tylko na regenrowanych - widac roznice ale oryginalow uzywamy tyko do powaznych pism, na codzien tylko zamienniki

    dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2019, TwojePC.PL