Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » cVas 13:38
 » dugi 13:33
 » Ramen 13:30
 » rzymo 13:25
 » MARtiuS 13:24
 » Artaa 13:24
 » Kenny 13:15
 » Paweł27 13:10
 » GULIwer 13:05
 » Tomasz 13:03
 » power 13:02
 » elliot_pl 13:02
 » steve 13:00
 » P@blo 12:53
 » XepeR 12:51
 » Guli 12:51
 » tuptun 12:50
 » ligand17 12:49
 » metacom 12:48
 » Lukas12p 12:47

 Dzisiaj przeczytano
 41132 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Serwis Nikona lecacy sobie w kulki. , maciell 6/09/06 17:31
Wyslalem aparat cyfrowy jakiegos coolpixa 1,5 miecha temu. Wiec ustawowe 14 dni i 28 dni robocze dawno minely. 1 sprawa wysylka musial byc na moj koszt. Machnolem reka i wyslalem. Od tego czasu cisza. 2 problem : Nie moge sie do tego burdelu dodzwonic. Cztery jebane numery i na zadnym nikogo przez kilka dni. Na maile nie odpowiadaja. Dysponuje faktura za wysylke, listem przewozowym, faktura klienta na ten aparat. Poniewaz wkurwila mnie nieziemsko ta firma zastanawiam sie nad wytoczeniem im sprawy cywilnej o wyludzenie sprzetu . Czy najpierw probowac z PIHem, ze niewywiazuja sie z obowiazku serwisu?A moze uderzac do kogos wyzej w nikonie ?Do producenta nadac sprawe ?

Historia jest wypisana na piaskach
Arrakis...

  1. czy tam gdzie wysłaleś , digiter 6/09/06 17:52
    napewno jest jeszcze seriws Nikona ? Może tam jest już np. sklep z odzieżą- przesyłkę odebrał sprzedawca-stażysta Kazio, powiedział dziekuję i sprzedał go dalej na giełdzie :))

    Piszcie do mnie per ty z małej litery

    1. no wysylalem , maciell 6/09/06 18:05
      na adres serwisu jaki byl na stronce nikona. Poza tym 1,5 miechu temu udalo mi sie jeszcze dodzwonic tam i babka podawal mi ten sam adres co widnieje na ich stronie internetowej .

      Historia jest wypisana na piaskach
      Arrakis...

      1. kiedyś miałem taką historię , digiter 6/09/06 18:19
        wysłałem wagę elektroniczną do serwisu. Dzwonię po tygodniu- obiecują że naprawioną wagę odeślą jutro. Po tygodniu dzwonię- to samo- odeślą jutro. I tak przez 1,5 miesiąca ! Albo że dzisiaj wysłali albo że wyślą jutro. Wqurwiłem się, bo myslałem ze juz po wadze, ale jeden z pracowników serwisu dał mi numer do firmy która wozi te wagi z powrotem do klientów. Dzwonię tam a oni mówią że była taka waga i zawieźli ją do sklepu gdzie ją kupiłem. Pojechałem tam i oczywiście waga jest tam od miesiąca ! - pracownik sklepu olał temat i nawet nie zadzwonił do mnie że przyszła waga- chociaż powinna przyjść do mnie do domu, ale to już pomijam. 1,5 miesiąca czekania, kilka godzin spędzonych przy telefonie i w koncu wagę odzyskałem- naprawioną :) Wniosek: idź do swojego sklepu- twój aparat już tam jest.

        Piszcie do mnie per ty z małej litery

        1. stary czytaj posty z zrozumieniem. , maciell 6/09/06 18:31
          To ja zalatwiam za klienta serwis. W moim sklepie nie ma tego aparatu, gdyby byl to nie robilbym problemow.

          Historia jest wypisana na piaskach
          Arrakis...

          1. Szczerze mówiąc... , marsellus 6/09/06 18:40
            ...nigdzie nie napisałeś, że załatwiałeś serwis za klienta, więc skąd irytacja? Człowiek Ci grzecznie odpisuje, a Ty jeszcze się czepiasz.

            W ten czy inny sposób spróbuj się jeszcze z nimi skontaktować - dzwonic, dzwonić, dzwonić (w różnych godzinach), może się dodzwonisz.

            ~~~~ sapere aude ~~~~

            1. hmm no faktycznie , maciell 6/09/06 18:47
              co prawda napisalem tylko " faktura klienta na ten aparat" wiec mozna bylo niezalapac. Przepraszam bo moze mimowolnie wyladowalem swoja zlosc na bogu winnym digiter. Dzwonic, dzwonilem juz tyle razy, ze to juz chyba w godzinnach trzeba liczyc. Klient jeszcze od pol miecha mnie nachodzi dzien w dzien. Czlowiek chce dobrze i gownem dostaje pomiedzy oczy.

              Historia jest wypisana na piaskach
              Arrakis...

  2. Nie od dzisiaj , NimnuL-Redakcja 6/09/06 18:30
    wiadomo, że serwis Nikona czy SONY to kpina.

    Gdyby nie wymyślono elektryczności,
    siedziałbym przed komputerem przy
    świeczkach.

    1. No o serwisie SONY moge powidziec same najgorsze rzeczy , elliot_pl 6/09/06 19:36
      Zepsuli kamere, probowali wyludzic pieniadze za naprawe. Potem podmienili czesci. Nawet federacja konsumenta nic nie wskorala. Pozostal proces :/ Gnoje...

      momtoronomyotypaldollyochagi...

    2. Odpowiadałes mi na meila? , Emios 6/09/06 20:14
      Jesli tak wyslij mi kopie na prywatny

      1. Tak jest , NimnuL-Redakcja 6/09/06 23:10
        123

        Gdyby nie wymyślono elektryczności,
        siedziałbym przed komputerem przy
        świeczkach.

        1. sam juz nie wiem co robic. kobieta juz mi zajmuje kompa wieczorami i jestem , Emios 7/09/06 00:15
          "pod sciana". Chciałem sie przyjrzec temu modelowi jeszcze, ale widze ze juz go na hurtowni nie ma. Chyba poczekam do poniedziałku i tak weekend to balety(kawalerskie,wesele...) wiec raczej nie bedzie mi potrzebny. We wtorek mam szkolenei Maxdaty w czwartek Intela moze czegos sie jeszcze doweiem i zadecyduje. dzieki sliczne za pomoc, jak cos to jeszcze sie odezwe
          Pozdrawiam

  3. nie klnij , kubazzz 6/09/06 20:14
    bo nie wolno!

    SM-S908

    1. bo k.... nie wypada , Emios 6/09/06 20:17
      :))

    2. Nie przeklinaj ... , zartie 6/09/06 23:32
      bo Ci bozia język upie...li.
      Kumpel kiedyś to usłyszał od 3-letniego malca :-))

      Gdybym dostawał złotówkę za każde przekleństwo pod adresem Microsoftu już dawno byłbym milionerem

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL