TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
EXCEL - jak wydrukować wszystkie zakładki w arkuszu naraz? , ALBERT 25/09/06 15:47 Witam
mam plik Excelowski z mnóstwem kart/zakładek - czy da się to jakoś bezboleśnie wydrukować za jednym zamachem?
(Excel 2000)
pozdrawiam
ALBERTALBERT - A wiec , dida 25/09/06 16:07
Prawy przycisk myszy na dowolnej zakladce - wybrac zaznacz wszystkkie. Pozniej drukuj i leci jedna za druga. Tylko przed tym ustaw heeheh formaty wydruko na wszystkich zakladkach bo sie zdziwisz ;)- dziękuję... , ALBERT 25/09/06 19:54
dowiedziałem się że można jeszcze przy drukowaniu wybrać po prostu opcję "cały skoroszyt"... :)
o ja głupia....
Dziękuję!ALBERT
- to sie arkusz nazywa , ksiaze 25/09/06 16:09
i wystarczy przeczytac pomoc :
Przynajmniej dwa przylegające arkusze Kliknij kartę pierwszego arkusza, a następnie, przytrzymując wciśnięty klawisz SHIFT, kliknij kartę ostatniego arkusza.
Przynajmniej dwa nieprzylegające arkusze Kliknij kartę pierwszego arkusza, a następnie, przytrzymując wciśnięty klawisz CTRL, kliknij karty pozostałych arkuszy.
Wszystkie arkusze w skoroszycie Prawym przyciskiem myszy kliknij kartę arkusza, a następnie kliknij polecenie Zaznacz wszystkie arkusze w menu skrótów (menu skrótów: Menu, w którym jest wyświetlana lista poleceń związanych z określonym elementem. Aby wyświetlić menu skrótów, należy kliknąć dany element prawym przyciskiem myszy lub nacisnąć klawisze SHIFT+F10.). |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|