Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowo¶ci
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Wolf 14:56
 » Master/Pe 14:56
 » krzysiozb 14:55
 » DAWIDUS 14:53
 » Kenny 14:48
 » Dexter 14:47
 » elliot_pl 14:43
 » Kilgor 14:43
 » tian 14:43
 » JE Jacaw 14:40
 » McGrolshe 14:38
 » cVas 14:36
 » P@blo 14:36
 » Dhoine 14:35
 » alien1 14:31
 » andplu 14:31
 » MARtiuS 14:29
 » Kosiarz 14:27
 » Chavez 14:26
 » witekvvv 14:25

 Dzisiaj przeczytano
 17508 postów,
 wczoraj 26002

 Szybkie ładowanie
 jest:
wł±czone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2022
A R C H I W A L N A   W I A D O M O ¦ Ć
    

Pro¶ba o przetłumaczenie ENG>POL :) , Alonzo Vega 1/10/06 14:57
Witam. Jakby miał kto¶ z Was torszkę czasu :) i angielski nie stanowił problemu , to bardzo bym prosił o przetłumaczenie poniższego fragmentu ,, (sorki że aż tyle)

"So learn to breath. Program your minds to monitor your breathing and any
time you find yourself shallow breathing, change that programming and take deep
regular breaths. Your breaths should be inhaled, hold, exhale for the same number of
heartbeats or counts....no matter what you are doing...sleeping, eating, working, loving.
You will find you become more balanced if you breath in a balanced way.

So, as we breath in this energy of light and this energy of love thru our higher chakras
feel and see and allow the electric blue. This electric blue is the energy with which I
work. My sword, the sword I use to cut the ties is also a sword of electric blue and now
focus on your crown chakra. And here, allow the energies of love and allow the energies
of light to permeate it. And I, Michael, cut all ties to all others, the times you gave your
power away to the gurus, the time you gave your power away to the religious controllers.

I now cut these ties so that you become free of every one of them and
you can make conscious choices for yourself. ( slice )! Your crown chakras now
resonate white light....composed of all the colors of the spectrum and all ties that were
attached to it are gone!
"

  1. może być w skrócie? , Chrisu 1/10/06 15:16
    to jest materiał szkoleniowy jakiej¶ sekty...

    /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

    1. może być , Alonzo Vega 1/10/06 15:28
      i z sektami nie ma nic wspólnego ;) <lol>

  2. tak szybko i amatorsko ale mysle ze zlapalem sens , ***dOUbLeDeCKeR*** 1/10/06 15:45
    A wiec naucz sie oddychac. Zaprogramuj swoj umysl aby monitorowal [kontrolowal] twoj oddech a zawsze kiedy przylapiesz sie na plytkim oddechu, zmien to i bierz glebokie regularne oddechy.
    Twoj oddech powinien polegac na wciagnieciu powietrza, wstrzymaniu, wypuszczeniu powietrza na taki sam okres czas uderzen serca (mozesz tez liczyc) ... nie wazne co robisz ... spisz, jesz, pracujesz, kochasz.
    Okaze sie ze jestes bardziej zrownowazony jesli twoj oddech bedzie tez zrownowazony.

    A wiec, jesli oddychamy za pomoca energii swiatla i tej energii milosci poprzez nasze wyzsze czakry, poczuj i zobacz i pozwol na [i tu problem bo doslownie to jest elektryczna niebieskosc, ale ja bym to przetlumaczyl jako niebieska energie]. Ta niebeiska energia jest ta, ktora sie zajmuje [nad ktora pracuje]. Moj miecz, miecz ktorego uzywam zeby odciac wiezi [skrepowanie, wiezy, ograniczenia, utrudnienia] jest takze mieczem niebieskiej energii a teraz skup sie na twojej czakrze korony [czolowej? glownej? czakrze glowy ?]. I w tym miejscy, pozwol energiom milosci i energiom swiatla przesiaknac [przeniknac] ja. A ja, Michal, odcina wszelkie wiezy z innymi, ucinam czas w ktorym oddawalo sie swoja moc swoim guru, czas w ktorym oddawalo sie swoja moc przywodcom religijnym.

    I ja teraz odcinam te wiezy i stajesz sie wolny od kazdego i mozesz dokonywac swiadome wybory dla siebei samego [ciach ! - chyba chodzi tu o ciecie tym jego mieczem o ktorym mowil :P] Wasze czakry czolowe [koronne] teraz rezonuja bialym swiatlem ... skomponowanym z wszystkich kolorow teczy [spektrum] i wszelkie wiezy ktore byly do tego podlazcone zniknely !

    1. To jest fragment , sebtar 1/10/06 15:56
      szkolenia rycerzy Dżedaj. Tylko uważajcie, bo zazwyczaj na koniec okazuje się że guru jest Sithem.

      Demokracja to władztwo intrygantów,
      wybieranych przez głupców.

    2. wielkie , Alonzo Vega 1/10/06 16:16
      dzięki,, chyba nie było to aż tak "amatorsko" ;)

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2022, TwojePC.PL