TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[OT] Orange , BlackRider 17/01/07 09:55 Chciałbym się najpierw dowiedzieć czy jest na forum osoba związana z siecią Orange. Bo bez sensu żebym roztrząsał swoje wątpliwości związane z tematem jeśli nikt nie będzie potrafił mi coś zagwarantować na 100%. Przypuszczenia mi nie pomogą :)- jest :) , PaszkfiL 17/01/07 10:18
ale to nie ja ...o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - Możesz mi , BlackRider 17/01/07 10:24
podać pseudo tego użytkownika?
- Albo... , BlackRider 17/01/07 10:21
Może zadam pytanie, może ktoś był w tej samej sytuacji. Więc jestem w Orange od lutego 2006 i od początku miałem uruchomioną usługę Wybrany Numer. Oczywiście jeszcze wtedy nie było żadnych limitów. Od 5 czerwca 2006 wprowadzili nowy cennik i jest tam mowa o limicie 1200 minut na tą usługę. Korzystałem z oferty bez telefonu. Umowa mi się powoli kończy więc zadzwoniłem do Orange Propozycja, bo chciałem się przede wszystkim dowiedzieć czy jeżeli przedłużę z nimi umowę i dołączę do tego jakiś nowy telefon usługa WN dalej pozostanie dla mnie nielimitowana (bo na tym mi najbardziej zależało). Konsultantka odpowiedziała, że tak. Jednak w aneksie, który mi przesłali jest powołany cennik z 5.06.06. Dzwoniłem do nich wielokrotnie i twierdzą, że będzie bez limitu, ale mnie to szczerze mówiąc śmierdzi. Co o tym myślicie?- dla mnie też śmierdzi , m_aczo 17/01/07 10:58
... Jak nie ma na piśmie to nie ma w ogóle, ewentualnie możesz zapisać czas rozmowy z konsultantem i w razie reklamacji powołać się że w godzinie takiej i takiej konsultant który nazywał się tak i tak zagwarantował, że będzie bez limitu. Niech sobie poszukają w archiwum rozmów jak nie wierzą :)- Hmm, , BlackRider 17/01/07 11:10
To jest tak, że oni mają wszystkie rozmowy zapisywane więc z tym akurat nie byłoby problemu żeby im udowodnić, że mówili mi co innego. Tylko, że podobno nawet jak się złoży reklamację ponieważ wprowadzili klienta w błąd, na rozwiązanie umowy nie ma co liczyć. Najwyżej dostaje się kilka minut gratis... Tłumacza w ten sposób, że umowę zawarłem przed pojawieniem się tego cennika, usługa nie była wyłączana, teraz przy podpisywaniu nie dostałem rabatu na na WN, a podali ten cennik ponieważ starszych już nie używają.- Poza tym, , BlackRider 17/01/07 11:16
dziwną rzeczą jest to, że ten cennik podobno jest od 5 czerwca, a mój znajomy podpisał umowę 28 czerwca i ma nielimitowane rozmowy! Oni są z "leksza" walnięci jak na mój gust ;)- poproś o to , Wedrowiec 17/01/07 11:42
na piśmie."Widziałem podręczniki
Gdzie jest czarno na białym
Że jesteście po**bani" - W tym momencie, , BlackRider 17/01/07 11:47
to już nie ma większego sensu, bo aneks jest podpisany... A tak jak napisałem wcześniej, innymi drogami też im udowodnię oszustwo w razie oszustwa ;) Wydaje mi się, że jeżeli z 5 osobami z BOKu rozmawiałem na ten temat i każda odpowiedź była taka sama, to oni chyba wiedzą co mówią... Bo jedna czy dwie osoby jeszcze mogłyby się ewentualnie pomylić. Chyba, że to ich sposób na zatrzymanie klienta - powiedzieć mu to, co chce usłyszeć.- Trzeba było nagrać , ligand17 17/01/07 12:34
taką rozmowę samemu - w sądzie jest to wystarczający dowód. W razie czego reklamujesz z tytułu niezgodności z umową, bo sprzedawca zapewniał, że usługa jest nielimitowana. - taaa tepsę też pyszpieszyli - , Wedrowiec 17/01/07 12:35
wszyscy konsultanci mówili o przyspieszeniu za free a później Tepsa powiedziała, że takiego wała. A to ta sama firma ;)"Widziałem podręczniki
Gdzie jest czarno na białym
Że jesteście po**bani" - Panowie, , BlackRider 17/01/07 13:03
jeżeli mnie wrobią, to ja będę wiedział co z tym zrobić. Bardziej zainteresowany jestem tym, co faktycznie mnie czeka od przyszłego miesiąca - limit czy nie.
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|