Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » DJopek 00:14
 » CiAsTeK 00:05
 » Zibi 00:04
 » Shark20 23:57
 » Qjanusz 23:56
 » piszczyk 23:50
 » Lukas12p 23:36
 » ReeX 23:35
 » Flo 23:34
 » Kool@ 23:24
 » dugi 23:20
 » rulezDC 23:13
 » Wojtekar 22:48
 » Wedrowiec 22:42
 » Conan Bar 22:41
 » DYD 22:39
 » Pawiano 22:38
 » Wedelek 22:29
 » rbxxxx 22:25
 » stefan_nu 22:22

 Dzisiaj przeczytano
 41113 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[OT] Orange , BlackRider 17/01/07 09:55
Chciałbym się najpierw dowiedzieć czy jest na forum osoba związana z siecią Orange. Bo bez sensu żebym roztrząsał swoje wątpliwości związane z tematem jeśli nikt nie będzie potrafił mi coś zagwarantować na 100%. Przypuszczenia mi nie pomogą :)

  1. jest :) , PaszkfiL 17/01/07 10:18
    ale to nie ja ...

    o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

    1. Możesz mi , BlackRider 17/01/07 10:24
      podać pseudo tego użytkownika?

  2. Albo... , BlackRider 17/01/07 10:21
    Może zadam pytanie, może ktoś był w tej samej sytuacji. Więc jestem w Orange od lutego 2006 i od początku miałem uruchomioną usługę Wybrany Numer. Oczywiście jeszcze wtedy nie było żadnych limitów. Od 5 czerwca 2006 wprowadzili nowy cennik i jest tam mowa o limicie 1200 minut na tą usługę. Korzystałem z oferty bez telefonu. Umowa mi się powoli kończy więc zadzwoniłem do Orange Propozycja, bo chciałem się przede wszystkim dowiedzieć czy jeżeli przedłużę z nimi umowę i dołączę do tego jakiś nowy telefon usługa WN dalej pozostanie dla mnie nielimitowana (bo na tym mi najbardziej zależało). Konsultantka odpowiedziała, że tak. Jednak w aneksie, który mi przesłali jest powołany cennik z 5.06.06. Dzwoniłem do nich wielokrotnie i twierdzą, że będzie bez limitu, ale mnie to szczerze mówiąc śmierdzi. Co o tym myślicie?

    1. dla mnie też śmierdzi , m_aczo 17/01/07 10:58
      ... Jak nie ma na piśmie to nie ma w ogóle, ewentualnie możesz zapisać czas rozmowy z konsultantem i w razie reklamacji powołać się że w godzinie takiej i takiej konsultant który nazywał się tak i tak zagwarantował, że będzie bez limitu. Niech sobie poszukają w archiwum rozmów jak nie wierzą :)

      1. Hmm, , BlackRider 17/01/07 11:10
        To jest tak, że oni mają wszystkie rozmowy zapisywane więc z tym akurat nie byłoby problemu żeby im udowodnić, że mówili mi co innego. Tylko, że podobno nawet jak się złoży reklamację ponieważ wprowadzili klienta w błąd, na rozwiązanie umowy nie ma co liczyć. Najwyżej dostaje się kilka minut gratis... Tłumacza w ten sposób, że umowę zawarłem przed pojawieniem się tego cennika, usługa nie była wyłączana, teraz przy podpisywaniu nie dostałem rabatu na na WN, a podali ten cennik ponieważ starszych już nie używają.

        1. Poza tym, , BlackRider 17/01/07 11:16
          dziwną rzeczą jest to, że ten cennik podobno jest od 5 czerwca, a mój znajomy podpisał umowę 28 czerwca i ma nielimitowane rozmowy! Oni są z "leksza" walnięci jak na mój gust ;)

          1. poproś o to , Wedrowiec 17/01/07 11:42
            na piśmie.

            "Widziałem podręczniki
            Gdzie jest czarno na białym
            Że jesteście po**bani"

            1. W tym momencie, , BlackRider 17/01/07 11:47
              to już nie ma większego sensu, bo aneks jest podpisany... A tak jak napisałem wcześniej, innymi drogami też im udowodnię oszustwo w razie oszustwa ;) Wydaje mi się, że jeżeli z 5 osobami z BOKu rozmawiałem na ten temat i każda odpowiedź była taka sama, to oni chyba wiedzą co mówią... Bo jedna czy dwie osoby jeszcze mogłyby się ewentualnie pomylić. Chyba, że to ich sposób na zatrzymanie klienta - powiedzieć mu to, co chce usłyszeć.

              1. Trzeba było nagrać , ligand17 17/01/07 12:34
                taką rozmowę samemu - w sądzie jest to wystarczający dowód. W razie czego reklamujesz z tytułu niezgodności z umową, bo sprzedawca zapewniał, że usługa jest nielimitowana.

              2. taaa tepsę też pyszpieszyli - , Wedrowiec 17/01/07 12:35
                wszyscy konsultanci mówili o przyspieszeniu za free a później Tepsa powiedziała, że takiego wała. A to ta sama firma ;)

                "Widziałem podręczniki
                Gdzie jest czarno na białym
                Że jesteście po**bani"

                1. Panowie, , BlackRider 17/01/07 13:03
                  jeżeli mnie wrobią, to ja będę wiedział co z tym zrobić. Bardziej zainteresowany jestem tym, co faktycznie mnie czeka od przyszłego miesiąca - limit czy nie.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL