Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Chrisu 21:27
 » Ramen 21:26
 » Shark20 21:25
 » XepeR 21:24
 » Dexter 21:23
 » b0b3r 21:22
 » DYD 21:14
 » Master/Pe 21:12
 » bajbusek 21:08
 » Sherif 21:04
 » J@rek 21:01
 » myszon 21:00
 » ligand17 20:57
 » Conan Bar 20:55
 » past 20:51
 » metacom 20:45
 » Fasola 20:40
 » Kenny 20:39
 » Flo 20:33
 » yanix 20:30

 Dzisiaj przeczytano
 41106 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

(OT) Przekroczony termin 14 dni przy naprawie sprzętu na gwarancji. , Ramen 24/01/07 09:32
Witam,

Zakupiłem sobie laptop Asusa A3hf, pierwszego dnia, po rozpakowaniu, gdy instalowałem sys op, okazało się, że wszystkie kolory są rozmazane, czcionki rozmyte, generalnie wyglądało to nieciekawie (w biosie, dosie i winxp). Usterkę zgłosiłem 4 stycznia, laptop dotarł do nich 9 stycznia- dziś jest 24- na ich stronie, gdzie mogę śledzić status naprawy, przez 12 dni laptop miał status przyjęty, 2 dni temu zmienił się status na "do naprawy". Dziś minął 14 dzień, próby skontaktowania się z szefem serwisu spaliły na panewce (podejrzewam, że to stworzenie mityczne, jak jednorożec i feniks)- co im mogę jeszcze zrobić, by przyśpieszyć naprawę bądź uzyskać rzetelną informację o uszkodzeniach?

Pozdrawiam

Tu był podpis

  1. hehe , myszon 24/01/07 09:58
    poczekasz jeszcze ze 2 tygodnie i dostaniesz sprzęt z datą wysłania z serwisu do Ciebie 23.1

    1. nie mogę nic im zrobić? , Ramen 24/01/07 10:01
      narobić koło pióra, poskarżyć się jakiemuś koordynatorowi... nie ma na nich bata?

      Tu był podpis

  2. oczywiście chodzi o wrocławski serwis orika , Ramen 24/01/07 10:13
    123

    Tu był podpis

  3. .:. , Shneider 24/01/07 10:24
    mozesz pisac grzeczne ale zrozumiale meile do kierownictwa w sprawie podejscia do klijenta.


    ogolnie to moga czekac 14dni po czym zamowia czesci i bede tyle czekac az w koncu przyjada i wszystko cacy pomimo tego ze czekales 30dni :)

    .:: Live at Trance Energy ::.

  4. nic nie zdzialasz , maciell 24/01/07 10:25
    poniewaz faktycznie maja 30 dni roboczych. Zaznaczam ROBOCZE. Czyli bez sobot, niedziel i swiat. Tak samo jest przy 14 dniowym terminie , ale on obowiazuje wtedy, gdy naprawa nie wymaga sprowadzenia czesci od producenta. Na pocieszenie ci powiem, ze ORIKA nigdy na czas nie wykonala zadnego mojego serwisu. Wiec licz sie z 1,5 miecha do 2 :-). A i sprawdz baterie po powrocie. Mi w jednym lapie wrocil z uszkodzona bateria. Oczywiscie zwalali na transport i pogode. Moim zdaniem ktos sobie podmienil, ale dowodow nie mam bo nie spisalem numerow seryjnych przed wyslaniem. Moje 2 plamptopy leza tam od grudnia i jak dzwonie to tylko slysze, ze czekaja na czesci. A gdzie indziej nie moge serwisowac poniewaz nikt inny nie ma czesci do MIO plamtopow.

    Historia jest wypisana na piaskach
    Arrakis...

    1. z tego co piszesz , Nicholai 24/01/07 11:49
      wynika ze oni tez nie maja czesci do MIO palmtopow :)

      Kursy tańca www.estilostudio.pl

      1. dokladnie sciagaja , maciell 24/01/07 11:57
        tylko jak potrzebuja nie maja na skladzie.

        Historia jest wypisana na piaskach
        Arrakis...

  5. Jednorożce i feniksy nie istnieją!? , Slak 24/01/07 10:31
    Coś mi umknęło ....

    Świat należy do odważnych, a nie do
    młodych, zdrowych i bogatych.

  6. dziwny jestes...czemu zalatwiasz to przez SERWIS!!!! , Iza WGK 24/01/07 12:40
    a nie sorzedawce, skoro produkt niesprawny od poczatku wymienia sie go OD REKI (w praktyce 1-2 dni). Nie obraz sie, ale glupio zrobiles

    How fortunate the man with none ...

    1. sprzedawca to znajomy- nie chcialem robic mu problemu , Ramen 24/01/07 13:04
      zwlaszcza, ze gwarancja jest d2d, a tu masz babo placek....

      Tu był podpis

  7. wysłałem maila do supportu Asusa na pl , Ramen 24/01/07 15:07
    i dostałem następującą odpowiedź:
    "Drogi Kliencie,
    Sprawdzilem status naprawy Pana notebooka. Komputer nie oczekuje na czesci, wiec naprawa nie powinna byc realizowana dlugo. Gdyby w ciagu tygodnia nie otrzymal Pan sprzetu , prosze o kontakt."

    Ciekaw jestem, co z tym dalej będzie :)

    Tu był podpis

  8. patrz przy odbiorze , Nikita_Bennet 24/01/07 17:05
    co podpisujesz i czy nie będzie gdzies wstecznej daty i jak wyzej - sprawdz wszystko.
    ogolnie sporo bylo postow o serwisie orika na kilku forach i to raczej nie pochlebnych

    nikita_bennet (at) poczta.onet.pl

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL