TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
(OT) Przekroczony termin 14 dni przy naprawie sprzętu na gwarancji. , Ramen 24/01/07 09:32 Witam,
Zakupiłem sobie laptop Asusa A3hf, pierwszego dnia, po rozpakowaniu, gdy instalowałem sys op, okazało się, że wszystkie kolory są rozmazane, czcionki rozmyte, generalnie wyglądało to nieciekawie (w biosie, dosie i winxp). Usterkę zgłosiłem 4 stycznia, laptop dotarł do nich 9 stycznia- dziś jest 24- na ich stronie, gdzie mogę śledzić status naprawy, przez 12 dni laptop miał status przyjęty, 2 dni temu zmienił się status na "do naprawy". Dziś minął 14 dzień, próby skontaktowania się z szefem serwisu spaliły na panewce (podejrzewam, że to stworzenie mityczne, jak jednorożec i feniks)- co im mogę jeszcze zrobić, by przyśpieszyć naprawę bądź uzyskać rzetelną informację o uszkodzeniach?
PozdrawiamTu był podpis - hehe , myszon 24/01/07 09:58
poczekasz jeszcze ze 2 tygodnie i dostaniesz sprzęt z datą wysłania z serwisu do Ciebie 23.1- nie mogę nic im zrobić? , Ramen 24/01/07 10:01
narobić koło pióra, poskarżyć się jakiemuś koordynatorowi... nie ma na nich bata?Tu był podpis
- oczywiście chodzi o wrocławski serwis orika , Ramen 24/01/07 10:13
123Tu był podpis - .:. , Shneider 24/01/07 10:24
mozesz pisac grzeczne ale zrozumiale meile do kierownictwa w sprawie podejscia do klijenta.
ogolnie to moga czekac 14dni po czym zamowia czesci i bede tyle czekac az w koncu przyjada i wszystko cacy pomimo tego ze czekales 30dni :).:: Live at Trance Energy ::. - nic nie zdzialasz , maciell 24/01/07 10:25
poniewaz faktycznie maja 30 dni roboczych. Zaznaczam ROBOCZE. Czyli bez sobot, niedziel i swiat. Tak samo jest przy 14 dniowym terminie , ale on obowiazuje wtedy, gdy naprawa nie wymaga sprowadzenia czesci od producenta. Na pocieszenie ci powiem, ze ORIKA nigdy na czas nie wykonala zadnego mojego serwisu. Wiec licz sie z 1,5 miecha do 2 :-). A i sprawdz baterie po powrocie. Mi w jednym lapie wrocil z uszkodzona bateria. Oczywiscie zwalali na transport i pogode. Moim zdaniem ktos sobie podmienil, ale dowodow nie mam bo nie spisalem numerow seryjnych przed wyslaniem. Moje 2 plamptopy leza tam od grudnia i jak dzwonie to tylko slysze, ze czekaja na czesci. A gdzie indziej nie moge serwisowac poniewaz nikt inny nie ma czesci do MIO plamtopow.Historia jest wypisana na piaskach
Arrakis... - z tego co piszesz , Nicholai 24/01/07 11:49
wynika ze oni tez nie maja czesci do MIO palmtopow :)Kursy tańca www.estilostudio.pl - dokladnie sciagaja , maciell 24/01/07 11:57
tylko jak potrzebuja nie maja na skladzie.Historia jest wypisana na piaskach
Arrakis...
- Jednorożce i feniksy nie istnieją!? , Slak 24/01/07 10:31
Coś mi umknęło ....Świat należy do odważnych, a nie do
młodych, zdrowych i bogatych. - dziwny jestes...czemu zalatwiasz to przez SERWIS!!!! , Iza WGK 24/01/07 12:40
a nie sorzedawce, skoro produkt niesprawny od poczatku wymienia sie go OD REKI (w praktyce 1-2 dni). Nie obraz sie, ale glupio zrobilesHow fortunate the man with none ... - sprzedawca to znajomy- nie chcialem robic mu problemu , Ramen 24/01/07 13:04
zwlaszcza, ze gwarancja jest d2d, a tu masz babo placek....Tu był podpis
- wysłałem maila do supportu Asusa na pl , Ramen 24/01/07 15:07
i dostałem następującą odpowiedź:
"Drogi Kliencie,
Sprawdzilem status naprawy Pana notebooka. Komputer nie oczekuje na czesci, wiec naprawa nie powinna byc realizowana dlugo. Gdyby w ciagu tygodnia nie otrzymal Pan sprzetu , prosze o kontakt."
Ciekaw jestem, co z tym dalej będzie :)Tu był podpis - patrz przy odbiorze , Nikita_Bennet 24/01/07 17:05
co podpisujesz i czy nie będzie gdzies wstecznej daty i jak wyzej - sprawdz wszystko.
ogolnie sporo bylo postow o serwisie orika na kilku forach i to raczej nie pochlebnychnikita_bennet (at) poczta.onet.pl |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|