TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Gwarancja ....małe pytanko. , konio 4/02/07 13:05 Panowie moje pytanko dotyczy realizacji wymiany sprzętu na gwarancji.
Znajomy zakupił grafe i ddał do sklepu do serwisu ponieważ była zwalona.
Karta zakupiona w sklepie .
oddana do sewisu w sklepie po ok 10 dniach od zakupu.
Serwis przyjmując potwierdził usterke....
I teraz pytanko .W jakim terminie powinien otrzymać sprawną karte.Mija już 15 dzień od daty oddania grafy na seris.
I drugie pytanie...U kogo dochodzić wymiany na nową lub zwrot gotówki za karte w chwili przekroczenia terminu.Czy rozpatrzenie gwarancji ma być do 14 dni czy do 14 dni roboczych.
Moze się myle ale po przekroczeniu 14 dni roboczych sklep ,w którym dokonano zakupu powinien zwrócić kase albo dostarczyć towar bez wad.
Z góry dziękuje za jakieś wskazówki.- wszystko zalezy co masz napisane na karcie gwarancyjnej , Nazgul 4/02/07 13:12
z reguly jest to 21 dni roboczych, a gdy trzeba gdzies odeslac to 28 dni roboczych. Wez pod uwage ze tydzien ma tylko 5 dni roboczych. Wiec defacto wychodzi okolo 4 do 6 tygodni mozesz czekac i nic nie zrobisz. CHyba ze na karcie gwarancyjnej albo na rewersie masz napisane inaczej. Ale jesli widnieje tam podpis twoj to znacyz ze zgadzasz sie na warunki naprawy gwarancyjnejpeople can fly, anything
can happen...
..Sunrise.. - no ale , konio 4/02/07 13:33
z kodeksu cywilnego wynika [ z 2002 roku ] że mają 14 dni.
A sprzęt do 0,5 roku od sprzedaży jest traktowany w razie usterki jako z wadą fabryczną.Więc moim zdaniem sklep , który sprzedał wadliwy towar [ tym bardziej że w serwisie to potwierdzili ] powinien wymienić go na nowy a klienta nie powinno obchodzić ile czasu będą się z dostawcą targować.Poprostu jak stwierdzają wadę to do 14 dni powinni dać mu nową karte.Tak to rozumiem...- mylisz pojęcia: kolega oddał kartę z tytulu GWARANCJI , Iza WGK 4/02/07 13:52
a nie z tytulu niezgodnosci z umowa (musialby na to sformulowac osobne pismo itd). A poniewaz gwarancja NIE JEST regulowana prawnie, to obowiazuje go to co jest w niej napisane. Wiec jesli oddal i jest tam 21 dni, to niestety taki jest termin. Teraz juz za pozno na niezgodnosc z umowa, moze sie dopiero na nia powolywac PO realizacji tej gwarancji (jak mu oddadza)How fortunate the man with none ... - dzięki , konio 4/02/07 13:54
za info...... - dokladnie zgadzam sie , Nazgul 4/02/07 13:54
w pelni :)people can fly, anything
can happen...
..Sunrise..
- masz troszkę racji , Nikita_Bennet 4/02/07 14:43
dobry sklep czesto idzie na rękę i jesli w ciągu kilku pierwszych dni wystąpią problemy ze sprzętem to wymieniają go na nowy.
ale to dotyczy przypadkow gdzie jest to ewidetnie wina towaru i jest zgloszona bardzo szybko.
jak to jest prawnie to nie wiem - to chyba dobra wola sprzedawcy/nikita_bennet (at) poczta.onet.pl - Tak jest jeżeli sklep ma możliwość odesłać wadliwy towar na reklamację przedsprzedażną , zartie 5/02/07 23:15
A czy ma taką możliwość to już zależy od hurtowni/dystrybutora/producenta - kiedyś np. nie uwzględniał reklamacji przedsprzedażnych Abit !!!Gdybym dostawał złotówkę za każde przekleństwo pod adresem Microsoftu już dawno byłbym milionerem
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|