Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » McMi21 18:15
 » burz 18:14
 » DYD 18:13
 » Kenny 18:03
 » elliot_pl 18:02
 » R_I_P_ 18:02
 » Artaa 17:58
 » Demo 17:55
 » Wedrowiec 17:55
 » KHot 17:54
 » DJopek 17:49
 » myszon 17:48
 » Doczu 17:45
 » Tomasz 17:38
 » resmedia 17:37
 » bieniek 17:31
 » ngP 17:27
 » Rafael_3D 17:26
 » SebaSTS 17:20
 » NimnuL 17:10

 Dzisiaj przeczytano
 41129 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[ot] wydymali mnie w PLUSie, co poczac? , MayheM 11/02/07 19:29
Witam,

od jakich 6 czy 7 lat mam umowe z plusem i u nich tel kom na abo. Ostatnio zadzwonila do mnie baba z oferta, czy nie chce nowej promocji, ze bede mial 80 min za 30zl. Zgodzilem sie.
Dotychczas mialem pakiet 25 min za 25 zl. Wiec dodatkowe 80 min za 30 zl dodatkowo to ciekawa opcja pomyslalem.
Po miesiacu z nowa taryfa okazalo sie, ze to pakiet: "100 minut plus i stacjonarne", przez co wiekszosc rozmow mialem na inne sieci, i rachunek zamiast 55zl przyszedl 100zl.
I co zrobic, jak rozwiazac ten problem z tymi skur....ielami, skoro zostalem tak oszukany? (tzn. nie poinformowano mnie ze pakiet obejmuje tylko plus i stacjonarne).
Umowa konczy mi sie bodaj w lipcu, czy jest jakas szansa rozwiazac ja wczesniej na podstawie tego podstepnego oszustwa?

  1. Od dzis zawsze nos wazeline - nie bedzie tak bolec. , Ament 11/02/07 19:51
    ;-)

    I
    -AMENT-
    I

  2. mój przypadek , OzA 11/02/07 19:54
    dotyczył zmówienia za 10zł dodatkowych minut do Plusa
    zamówiłem w e-boku, miałem tam potwierdzenie, dodatkowo przyszedł SMS, że usługa już działa
    przy pierwszej fakturze okazało się, że aktywowali za 10zł ale nie minuty a 50 SMSów
    dzwoniłem, reklamowałem, postraszyłem, że są dowody
    zmienili mi pakiet na prawidłowy i nie policzyli za minuty, które wydzwoniłem poza abonamentem

    może u Ciebie też błędnie zaaktywowali usługę?

    wejdź na e-bok i sprawdź

    https://ssl.plusgsm.pl/ebok/index

    u mnie były dowody (zlecenie w e-bok, status w e-bok, SMS)
    u Ciebie może być różnie gdyż była to rozmowa

    I sniffed Coke...
    but the ice cubes
    got stuck in my nose

  3. heh, proste rozwiązanie - i dla WSZYSTKICH , Maverick 11/02/07 20:49
    niezależnie czy Ty dzwonisz do BOK czy BOK dzwoni do Ciebie - przygotowujesz się wcześniej do rozmowy i mówisz babce w słuchawce, że rozmowa będzie nagrywana w celu wykorzystania jako ew. dowód przy dochodzeniu roszczeń w przypadku próby włączenia niewłaściwych usług czy czegotam jeszcze trzeba.

    Jeżeli odmówi - rozłączasz się i piszesz maila do BOK, że w nawiązaniu do takiej rozmowy z dnia tego o godz. xx:xx składasz prośbę o rozmowę z możliwością nagrania przez Ciebie i tyle.

    Nie mają wyjścia - możesz nagrywać informując ich wcześniej a później masz dowód.

    My tak załatwiliśmy 2 ważne sprawy z Idea Cent - teraz Orange.
    Też próbowali nas dmuchnąć na 20zł miesięcznie.

    Zmienili abonament, pzysłali przeprosiny i oddali kasę za 2 miesięczne abonamenty już pobrane.

    To jest rozwiązanie w stylu "Chcieliście wydymacć Freda?, to teraz Fred wydyma Was!" ;)

    Pozdrowienia

    1. he, jeszcze prostsze rozwiązanie , Matti 11/02/07 21:42
      to po prostu czytać regulaminy promocji i w życiu nie wierzyć nikomu na słowo... Ale skoro w dzisiejszych czasach kolega MayheM płacił 25 zł za 25 min to dymany był już od dawna, to czemu dopiero teraz zaczęło mu to przeszkadzać? ;)

  4. wczesniej się nie da , seneka 11/02/07 21:07
    tzn. mozesz olac plusa, wyslac im pismo że rezygnujesz i przestać płacić, ale po wymianie kilku pism trafisz ostatecznie na czarną listę operatorów. Oprócz tego będzie cię ścigał KRUK, którego w sumie też mozna olać jednak trochę nerwów to kosztuje. Zostało ci 6 miesięcy czyli 180 zł, które mozesz wydać na rozmowy więc nie warto.
    Inna sprawa że sam jestes sobie winien- jak mogłes się godzic na coś czego nie znałes ? Prosta zasada: puka akwizytor, dzwoni jakaś firma- zawsze mówię NIE. Mogę powiedzieć TAK jak sam zadzwonię po przemysleniu sprawy.

  5. bo trzeba czytac regulaminy! , dawidy 11/02/07 21:12
    Ewentualnie przed decyzja prosic osobe proponujaca o wskazanie regulaminu dotyczacego danej uslugi/oferty.
    Ludzie rozne rzeczy moga ci przez telefon gadac, a najwazniejsze jest to, co zapisane w regulaminach.

    102594

  6. płać i płacz , Carmamir 11/02/07 21:29
    ja nie wiem co Ci mogę więcej poradzić...

    No to się wkopałem...

  7. czekaj, a próbowałeś to po prostu... wyjaśnić? , Marcel_27 11/02/07 22:01
    Bo tak jak pisze Maverick, takie rozmowy powinno się nagrywać. Ale jest jeszcze lepsza wiadomość - to Ci co sprzedają swoje usługi przez telefon robią te nagrania - jak inaczej mieliby udowodnić, że Ci to sprzedali? Może zadzwoń do nich i postaraj się wyjaśnić tę sprawę - jeśli nie nagrali tej rozmowy to przecież nie ma podstawy, żeby włączyć Ci JAKIKOLWIEK dodatkowy pakiet a więc nie musisz płacić...

    1. nie wiem jak w Plusie, ale... , Doczu 12/02/07 07:27
      ... w erze wszystkie rozmowy z BOK są nagrywane

  8. wlasnie dzis dzwonie do BOKu , MayheM 12/02/07 09:08
    w celu wyjasnienia.

    Dzieki za porady i kopniaki.

  9. niestety na bok nie moge sie dostac , MayheM 12/02/07 09:12
    bo w celu 'ulatwienia sprawy' prosza o pluskod 5, ktorego nie znam. Zafajdane skur^&%@ jezus, zatluke chyba jak spotkam!!!! #$%#$$^%&

    1. dostałeś , McMi21 12/02/07 09:22
      bana ;) - poczekaj aż kilkakrotnie powtórzą się zapowiedzi i powinno automatycznie połączyć cię z konsultantem (w teorii)

      1. ta, i kolejne zdzierstwo , MayheM 12/02/07 09:37
        oczekiwanie az przeleci, potrwa kilka minut, a kasa za polaczenie leci, pozostaje isc tylko osobiscie do boku i zlamac kark przypadkowemu pracownikowi tam.

    2. usiądź w pozycji kwiat lotosu, zapal kadzidełko... , Marcel_27 12/02/07 09:37
      ... posiedź chwilkę i wyluzuj. A potem napisz do mnie na priva i daj mi takie informacje: co myślisz, że kupiłeś, co dostałeś naprawdę, czy podpisywałeś jakąś umowę czy umowa została zawarta przez telefon i czy zapłaciłeś już fakturę z nową usługą czy nie. Postaram się pomóc.

      1. Siła spokoju , Agnes 12/02/07 09:49
        już cię lubię.

        ps. Nie, nie mam telefonu w plusie.

        Metafizyka: - Poznaj, proszę, to jest
        Fizyk, a to jego Meta...

    3. eeee przesadzasz... , macol 12/02/07 10:17
      po 1. pluskod przychodzi na fakturze ale wszyscy to maja w dupie tylko pozniej krzycza ze nic nie dostali,
      po 2. po niewcisnieciu niczego polaczy Ciebie z konsultantem
      po 3. w przypadku gdy masz abonament, to za samo odsluchiwanie tego menu sie nic nie placi, placi sie jednorazowo za polaczenie z konsultantem

      aha, nie pracuje w plusie ale umiem czytac / sluchac. Dla mnie, od samego poczatku, wykazales sie totalnym brakiem myslenia :/

      ja chce 100% jasne tpc

      1. a dla mnie , Maverick 12/02/07 10:39
        fajowo, ze to wszystko napisales..

        ale swoj komentarz mogles juz pozostawic dla dzieci/wnukow czy tez prawnukow. Co nie oznacza, ze nie masz tu racji bo masz.

      2. nie czytalem faktur , MayheM 12/02/07 10:56
        bo ich nie ogladam, bo przychodza na mame (kiedys telefon byl na nia).
        Nie slysze w sluchawce, ze po niewcisnieciu niczego, polaczy mnie z konsultantem.
        Nigdzie nie jest napisane w widocznym dla mnie miejscu, ze polaczenie jest liczone od momentu polaczenia z konsultantem. Wiem tylko, ze od jakiegos czasu usluga 2601 jest platna.

        Za malo informacji dla szarego czlowieka. W hameryce na torebkach foliowych pisza, zeby nie zakladac na glowe, a u nas informacji skąpią jak tylko moga w wielu mniej oczywistych sytuacjach.

        1. hmm , macol 12/02/07 11:17
          ad 1. https://ssl.plusgsm.pl/ebok/index na samym dole czerwona czcionka
          ad 3. http://plusgsm.pl/kontakt/
          http://plusgsm.pl/kontakt/dzial_obslugi_klienta/

          ad 2. z tego co pamietam dla osob majacych aparaty bez wybierania tonowego (czy jakos tak) po braku reakcji w menu glownym nastepuje przelaczenie do obslugi klienta. Poza tym, rowniez z tego co pamietam, nie trzeba miec pluskodu aby sie dodzwonic do konsultanta. Jest on po to aby od razu zweryfikowac twoja tozsamosc. Jesli nie podasz to tez powinno Ciebie przelaczyc do konsultanta. Nie uzywam 2601 juz od dawna poniewaz jest znacznie wygodniejszy e-bok.

          ja chce 100% jasne tpc

  10. Pytanie: , Poke 12/02/07 15:26
    kogo nie, jak piszesz "wydymali", w Polkomtelu. Ja nie znam ani jednej takiej osoby.

    09 sierpien 2008 - penitentiam agite

    1. hmm , macol 12/02/07 16:13
      jak sie nie umie czytac / sluchac / myslec to Cie wszyscy wydymaja. Nie wiem dlaczego twierdzisz, ze plus wszystkich dyma ? Ja jakos nie narzekam na nich. Zreszta znajdzie sie sporo osob, ktore beda rowniez narzekaly na Ere i Orange (tych nam najwiecej).

      ja chce 100% jasne tpc

      1. Pisze , Poke 12/02/07 19:27
        co widze.

        09 sierpien 2008 - penitentiam agite

    2. hmm , bartek_mi 12/02/07 16:48
      ja jestem zadowolony a ich uslug

      ale wiem co podpisuje i na co sie zgadzam

      dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL