TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
|
|
Programowanie "C" - algorytm matematyczny , Diablodk 18/02/07 11:24 Od razu napisze, że nic nie wiem o programowaniu więc się nie śmiać ;-P
Jest sobie program:
#include<iostream.h>
#include<conio.h>
main()
{
cout<<"wpisz liczbe a\n";
int a;
cin>>a;
cout<<"wpisz liczbe b\n";
int b;
cin>>b;
cout<<"\n";
cout<<"Suma a i b wynosi "<<a+b<<"\n";
cout<<"wcisnij ENTER aby wyjsc z programu";
getch();
}
... i teraz trzeba to tak przerobić aby można było obliczyć bardzo prosto (tylko pokazać wynik) takie oto wzory: a+b/c, (a+b)/c, a/(b+c), a/b+c.
Aha i to ma być osobno, nie w jednym programie.
Prosiłbym o szybką pomoc. Dzięki- ... aha ... POMOCY ... ;-P , Diablodk 18/02/07 11:24
123 - Dopisz sobie tak , Conroy 18/02/07 12:00
Przed linia z wyswietlaniem dopisz:
double wynik = a+b/c;
A sama linie zmien na taka:
cout<<"Suma a i b wynosi "<<wynik<<"\n";
Zmieniajac wzor w pierwszej dopisanej lini zmienisz sobie co ma program liczyc.http://flickr.com/photos/myhacien
da - hmm , Pietka 18/02/07 12:02
#include<iostream.h>
#include<conio.h>
main()
{
cout<<"wpisz liczbe a\n";
int a;
cin>>a;
cout<<"wpisz liczbe b\n";
int b;
cin>>b;
cout<<"wpisz liczbe c\n";
int c;
cin>>c;
cout<<"\n";
cout<<"Wynik dzialania (a+b)/c"<<(a+b)/c<<"\n";
cout<<"wcisnij ENTER aby wyjsc z programu";
getch();
}
jesli chcesz miec osobne programy dla kazdego dzialania zmieniaj linijke
' cout<<"Wynik dzialania (a+b)/c"<<(a+b)/c<<"\n"; ' zmien dzialanie na inne, wg zyczen :P |
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|