Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Kosiarz 04:58
 » cVas 04:42
 » MARC 04:15
 » pwil2 03:56
 » Shark20 03:23
 » selves 02:49
 » elliot_pl 02:23
 » Visar 01:29
 » bmiluch 01:13
 » Holyboy 01:09
 » Lukas12p 01:00
 » luckyluc 00:51
 » mo2 00:40
 » Chrisu 00:35
 » NWN 00:30

 Dzisiaj przeczytano
 41128 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[GSM] Czy jest ktoś z Orange? Potrzebna pomoc przy reklamacji , Bodhi 19/02/07 12:16
Jak co miesiąc dostałem dzisiaj od Orange sms-a z wysokością wystawionej faktury za ostatni okres rozliczeniowy. Jak zobaczyłem kwotę prawie 300 zł to zrobiłem oczy na pół twarzy. Owszem, dzwoniłem do znajomego do UK co trwało kilkanaście minut, ale żeby wyniosło aż tyle?
Czym prędzej zalogowałem się na Orange Online i zamówiłem rachunek szczegółowy. A tutaj... niespodzianka, 715 połączeń z WAPem, na kwotę prawie 180 zł. Wnikając głębiej w rachunek nie dało się nie zauważyć, że 5 stron zajmują owe połączenia. Połączenia były wykonywane przez dzień i noc w odstępach ok. 10 minut.
Zrezygnowany zadzwoniłem do BOKu i po konsultacji z technikami pani stwierdziła, że zapewne ustawiłem sobie sprawdzanie poczty i stąd te połączenia. W międzyczasie czekając na zakończenie jej konsultacji z technikiem sam wyszukałem opcję okresowego sprawdzania poczty i jest ona wyłączona. Pani stwierdziła, że w tym momencie jest szansa, że w telefonie jest coś nie tak z oprogramowaniem i że mam złożyć reklamację i oddać telefon do sprawdzenia.
Ciężko widzę tą całą sprawę. Jak mogę udowodnić, że poczty rzeczywiście nie sprawdzałem i sam sobie jej poźniej nie wyłączyłem? Nie mam pomysłów jak ich przekonać, że to naprawdę nie jest moja sprawka. W życiu nie korzystałem z ich darmowego konta, a tylko to jest skonfigurowane w komórce.
Macie pomysły jak z nimi rozmawiać? A może ktoś tam pracuje i mógłby jakoś pchnąć sprawę? Na litość boską, mam telefony od Idei/Orange od prawie 10 lat, regularnie płacę rachunki... :(

Nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi Cię
do swojego poziomu i pokona
doświadczeniem.

  1. Sam do czegos doszedłem... , Bodhi 19/02/07 14:34
    Otóż w moim telefonie nie można włączyć sprawdzania poczty co 10 minut, jest albo 5 albo 30... Tego będę się trzymał :) Zapomniałem też dodać, że telefon to SE K750i.
    I jeszcze jeden mały drobiazg; od miesiąca mam komórke od Play'a z darmowym internetem, więc tym bardziej nie wiem po co miałbym używać płatnego ślamazarnego WAPu :|

    Nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi Cię
    do swojego poziomu i pokona
    doświadczeniem.

    1. play? , Okota 20/02/07 21:19
      a dokladniej???????

      Dyslektyka błąd nie pyka...
      RTS wszechczasów:
      Supreme Commander

      1. 4 operator komorkowy... , Bodhi 21/02/07 07:47
        Kiedyś znany pod niewiele mówiącym nadchodzi4.com, później znany jako Project4 (P4). Od początku lutego znana jest oficjalna nazwa oraz logo (Play). Oficjalna strona http://www.playmobile.pl ale na razie nic tam nie ma. Oferta handlowa oraz moment wejścia na rynek jest na razie nieznany. Wiadomo, że początkowo będzie to oferta skierowana głównie do młodych ludzi zainteresowanych video-rozmowami, mobilnym internetem w komórce, blogami itp. Mnie udało się zostać ich testerem; dostałem na 2 miesiące Samsunga Z370 z limitem 150 zł miesięcznie do wykorzystania, przy czym koszty poniesione na pobieranie gadżetów z ich strony oraz serfowanie po necie są zwracane, a połączenia między testerami są darmowe. Po więcej informacji odsyłam na http://www.blogp4.pl

        Nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi Cię
        do swojego poziomu i pokona
        doświadczeniem.

  2. Hmm, , BlackRider 19/02/07 17:46
    Złóż szczegółową reklamację najlepiej za pomocą Orange on-line i w salonie firmowym (w dwóch egzemplarzach, niech Ci przybiją pieczątkę na potwierdzenie). Po dwóch dniach zadzwoń do BOKu jak się sprawy mają. W Orange często mają tego typu problemy z błędnie naliczanymi fakturami. Niestety będziesz musiał tą fakturę teraz zapłacić, ale jak przypilnujesz dobrze tą sprawę, pieniądze Ci zwrócą na konto nawet z małą rekompensatą w postaci jakichś darmowych minut np. Poza tym polecam Ci serwis telepolis.pl, zadaj pytanie na tym forum. Tam jest dużo ludzi z branży.

    1. I jeszcze jedno, , BlackRider 19/02/07 17:48
      Mam pytanie. Nie sprawdzałeś wcześniej (w trakcie trwania tego okresu rozliczeniowego) swojego stanu konta?

    2. "Niestety będziesz musiał tą fakturę teraz zapłacić" , Kenny 19/02/07 23:30
      Placenie blednej faktury to ostania rzecz jaka sie robi. Placisz czesc bezsporna a reszte wyjasniasz.

      Jak przypadkiem odetna ci telefon argumentujac pkt. 32.5 regulaminu, Ty pokazujesz im pkt. 32.1 i wyjasniasz, ze to nie jest zadna reklamacja, po czym kierownik salonu, z krotym wlasnie rozmawiasz w trymiga odblokowuje Ci telefon.

      .:Pozdrowienia:.

      1. Widzisz, , BlackRider 20/02/07 00:42
        Mój dobry kolega jest kierownikiem salonu Orange, kiedyś z nim na ten temat rozmawiałem. Dopóki sprawa nie zostanie wyjaśniona, musi zapłacić wystawioną przez nich fakturę, bo inaczej konsekwencje mogą być mniej przyjemne od zapłacenia tych 3 stówek.

        1. taaa... , Tummi 20/02/07 02:28
          a gdyby na tej fakturze przez przypadek z tylu znalazly sie jeszcze ze 3 zera?

          T.

          www.skocz.pl/uptime :D

        2. podal podstawe? , Kenny 20/02/07 07:38
          nie...? bo takiej nie ma... Zapamietaj - przda Ci sie w zyciu - nienaleznaq, wg Ciebie, fakture placisz najwczesniej po przegranej w ostatniej instancji :)

          .:Pozdrowienia:.

          1. hmm... , Bodhi 20/02/07 09:06
            cytowany przez Ciebie punkt mowi "1. Reklamacją jest zgłoszenie przez Abonenta lub Użytkownika niezadowolenia lub roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług telekomunikacyjnych przez Operatora."
            Mogłbyś rozwinąc temat? Bo ja chyba niewyspany jestem i nie wiem jak mógłbym tego użyć na swoją obronę :)

            Nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi Cię
            do swojego poziomu i pokona
            doświadczeniem.

            1. ty nie reklamujesz uslugi telekomunikacyjnej , Kenny 20/02/07 11:50
              (zgodnie z ich wlasna definicją!), lecz nie zgadzasz sie wysokoscia faktury; ergo, punkt 32.5 (zdanie drugie), nie ma zastosowania, poniewaz nie ma miejsca zadna "reklamacja". Sprawdzone w praktyce i szeroko opisane na pl.rec.prawo.

              .:Pozdrowienia:.

              1. bardzo dziękuję :) , Bodhi 20/02/07 12:06
                wiedziałem, że sedno tkwi w interpretacji :)

                Nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi Cię
                do swojego poziomu i pokona
                doświadczeniem.

          2. Słuchajcie, , BlackRider 20/02/07 15:01
            Nie jestem prawnikiem. I dzięki Kenny za troskę, ale w życiu też sobie radzę. Tylko zgodzę się z w/w moim kolegą, ponieważ wiem jak takie sprawy wyglądają z autopsji... A nikt raczej nie ma rachunków z trzema zerami. Sprawa może się ciągnąć i ciągnąć, chłopak bardziej się "spoci" niż jest to konieczne. A jeśli zapłaci, oni mu tą kasę zwrócą na pewno jeśli udowodni swoją rację. Nie rozmawiamy tutaj przecież o 20 tyś. tylko o 3 stówach.

            1. eee, ale jaka sprawa? jakie spoci? , Kenny 20/02/07 15:17
              to Orange bedzie wywodzil skutki prawne jesli uzna ze te niezaplacone 3 stowy im sie naleza. Kolega spoci sie wlasnie wtedy, gdy zaplaci w calosci a potem bedzie probowal ta kase odzyskac :) A 3 stowy to nie dla kazdego malo.

              .:Pozdrowienia:.

              1. Ja się z nimi chętnie pobawię... , Bodhi 20/02/07 15:28
                Jestem stałym klientem od lat i płacę regularnie niemałe rachunki. A ponieważ mam w rękawie moją ukochaną prawniczkę to będziemy sobie udowadniać z Orange swoje racje :)

                Nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi Cię
                do swojego poziomu i pokona
                doświadczeniem.

    3. Reklamacja złożona... , Bodhi 20/02/07 08:42
      Wyczekałem się półtorej godziny w gdańskim centrum Orange. Ich traktowanie klientów to po prostu skandal. Co prawda mają system numerków wg których nie ma przepychanek, ale widać wyraźnie, że osoby chętne na zakup nowej komórki czy usługi są faworyzowane. Niestety, nie pomyślałem o spisaniu reklamacji na papier tylko złożyłem obszerne wyjaśnienia, a pani wpisała to w komputer. Żadnego potwierdzenia nie dostałem, mam tylko nr zlecenia :/ Telefonu do ewentualnych testów nie zostawiłem bo nie mieli zastępczych, a nie dam sobie odebrać darmowych rozmów za co później zwrócą mi grosze...
      Jeśli chodzi o sprawdzanie stanu konta to na tyle siebie kontroluję, że wiem co się może mniej więcej wydarzyć. Spodziewałem się wyższego rachunku z powodu tej rozmowy do UK, ale nie 300 zł.
      Co do tych punktów regulaminu to na pewno się tym zainteresuję, nie zamierzam się pozbywać pieniędzy tylko z tej okazji, że Orange ma zawsze rację.

      Nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi Cię
      do swojego poziomu i pokona
      doświadczeniem.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL