Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » GLI 20:21
 » DYD 20:20
 » szczebel 20:19
 » DJopek 20:18
 » Wolf 20:17
 » sofolok 20:15
 » Pawelec 20:14
 » Dexter 20:14
 » @GUTEK@ 20:09
 » rzymo 20:07
 » SebaSTS 20:06
 » Kenny 20:06
 » sszpila 20:05
 » Remek 20:04
 » R_I_P_ 20:01
 » Hitman 19:56
 » maddog 19:49
 » Robek 19:47
 » emigrus 19:44
 » Wedelek 19:44

 Dzisiaj przeczytano
 41117 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Na jakies podstawie ludzie moga zadac zwrotu pieniedzy za komputer :( , Nazgul 21/02/07 20:16
Ciag dalszy historii http://twojepc.pl/boardPytanie121784.htm
Dzisiaj szanowne panstwo przyjechalo po komputer. Oczywiscie byla akcja ze w Czestochowie jak sie oddaje komputer do serwisu do daja zastepczy. Byla znow jazda ze jak jeszcze raz sie zepsuje to oni chca zwrot pieniedzy. Na jakiej podstawie moga tego zadac. Czy to ze cos sie zepsuje to moga chciec zwortu pieniedzy? pozdr

people can fly, anything
can happen...
..Sunrise..

  1. powiedz im zeby , no13 21/02/07 20:19
    spierdalali

    Iron Maiden

    1. A następnym razem... , marsellus 21/02/07 20:22
      ...niehc sobie kupią w Częstochowie i tam wożą do naprawy.

      ~~~~ sapere aude ~~~~

    2. Wujek? , Pron! 22/02/07 12:56
      Wujek Staszek? Mistrz ciętej riposty? To Ty?
      :D

      Slalom alejkom!

  2. hmm , pablo85 21/02/07 20:22
    rekojmia mowi, ze jak cos sie popsuje w przeciagu dwoch lat co najmniej 3 razy sprzet podlega wymianie, ale nic mi nie wiadomo na temat takiego przepisu, ktory by mowil o zwrocie kasy
    pzdr

    I AM CORNHOLIO. I need T.P. for my
    bunghooooole.

    1. byles zahibernowany pare lat...? , Kenny 21/02/07 20:28
      ;)))

      .:Pozdrowienia:.

      1. hmm , pablo85 21/02/07 20:44
        a na jakiej zasadzie ma zwrocic kase?

        I AM CORNHOLIO. I need T.P. for my
        bunghooooole.

        1. a kto powiedzial ze ma zwrocic? , Kenny 21/02/07 20:49
          nic nie zwracac, a na jakich zasadach wymienic to mowi gwarancja, na ktorej to maja. Natomiast rekojmi nie ma chyba od 2002 r.

          .:Pozdrowienia:.

          1. moglbys , pablo85 21/02/07 20:51
            podac jakis konkretny przepis?

            I AM CORNHOLIO. I need T.P. for my
            bunghooooole.

            1. oczywiscie, ale dotyczacy czego? , Kenny 21/02/07 20:54
              mowiacy o odpowiedzialnosci sprzedawcy przed kupujacym...? To bedzie ten: Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176)

              .:Pozdrowienia:.

  3. to proste , RusH 21/02/07 20:48
    1 kupili oprogramowanie u ciebie?
    2 kupili komputer/zestaw czy czesci + robocizna? w ogole jakis papier im dales?
    3 no13 ma dobry pomysl :)

    I fix shit
    http://raszpl.blogspot.com/

    1. hmmm , Nazgul 21/02/07 21:02
      1. sofr piracki
      2. kupili u mnie czesci z robocizna (znaczy sie kompa)
      3. no13 ma genialny pomysl

      people can fly, anything
      can happen...
      ..Sunrise..

      1. Znaczy się , ligand17 21/02/07 21:05
        póki co mogą iść na drzewo. Nie kupili od Ciebie komputera, nie mają legalnego oprogramowania, więc to jest najważniejsze.

      2. lol , LooKAS 21/02/07 21:06
        soft piracki i jeszcze z nimi rozmawiasz?
        no13 ma jedyny sluszny pomysl.

        I wanna suck, I wanna lick
        I wanna cry and I wanna spit

      3. Po grzyba sie z nimi szarpiesz? , Mms 22/02/07 01:14
        Nielegalne oprogramowanie = wyjazd z baru. :)

        Pozdrawiam

        1. sam , RusH 22/02/07 03:44
          sam mu je instalowal, jak to w PL :)

          I fix shit
          http://raszpl.blogspot.com/

  4. Ech... , ligand17 21/02/07 21:03
    1. Jak w Częstochowie dają zastępczy, to niech kupią w Częstochowie
    2. Zgodnie z Ustawą... mogą odstąpić od umowy, jeśli towar jest niezgodny z umową. Teraz pytanie do Ciebie, co jest przedmiotem transakcji - komputer, czy części - co jest na fakturze? Jeśli komputer, to kiepsko, bo zapewne certyfikatem CE dla niego nie dysponujesz, zapewne instrukcji w języku polskim również nie dołączyłeś. Jeśli części, to już trochę łatwiej dla Ciebie.
    3. Na jakiej podstawie będą żądać zwrotu pieniędzy - dlatego, że Windows się wiesza? A inne systemy też się wieszają?

  5. Podejdź ich mądrze... , PrzeM 21/02/07 21:38
    ...poproś o numer licencji Windows i poinformuj że ze względu że jesteś pewnien że części dostarczone przez Ciebie są w porzadku, jako dobry i dbający o klienta sprzedawca skontaktujesz się z przedstawicielem producenta systemu operacyjnego celem konsultacji, czy aby nie oprogramowanie jest winne zaistniałym problemom...
    Banan na twarz i czekaj na numer - jak są kołki to Ci podadzą lewego seriala :D

    PrzeM

    above the mind - powered by meat...

  6. zwrotu to sobie moga , Deus ex machine 21/02/07 21:55
    chciec, ale nie dostac.
    1. bierzesz kase za nieuzasadnione zgloszenie do serwisu, serwisujesz czesci nie dzialajacy na nim system
    2. mozesz nawet przy nich wlozyc jakiegos LiveCD i ruszy z palca, niech Ci pokaza gdzie niedziala, ale wczesniej zaznacz ze placa jesli wszystko zadziala
    3. no13 ma dobry pomysl .)

    "Uti non Abuti"

  7. powiedz im, zeby zadzwonili do uwagi tvn , kubazzz 21/02/07 22:03
    albo sprawy dla reportera.
    :)
    a komputer sie przeciez nie zepsul. soft jest popsuty, a to juz jest inna bajka.

    SM-S908

    1. popieram , pirat 21/02/07 22:13
      sprzedałeś im hardware, a nie software. Jeśli sprzęt działa poprawnie, to ... jak już wyżej wspomniał no13 :]

      odczepta się od mojego podpisu ;)

  8. hehe , MatiZ 21/02/07 22:28
    powinienes postawić piwo dla no13 :)

    Meet me after midnight #Farcry

  9. hymm , Pawiano 21/02/07 22:33
    a nie lepiej dopowiedziec tej Pani ze "komputer" dzielimy na czesci sprzetową i programową a Pani dokonała zakupu tylko czesci sprzętowej ? przeciętna kobieta w jej wieku zapewne wie conajwyżej jak włączyć te "holerstwo" a co dopiero wymagać od niej czegoś "specjalistycznego" a jak sie dalej bedzie rzucać to PrzeM napisał najlepiej :)

    1. ejże , Dabrow 21/02/07 23:34
      tym razem najlepiej napisał no13!!! (-;

      !!!!!TO JEST SPARTA!!!
      !Tu się nic nie zmienia!
      ------dabrow.com------

      1. .:. , Shneider 22/02/07 00:04
        no13 na prezydenta :D

        popieram go na calej lini :)

        .:: Live at Trance Energy ::.

  10. no13 BOHATEREM !!!! , XiSiO 22/02/07 02:06
    i basta. Dobrze mowi sluchaj sie go ten czlowiek do czegos dojdzie kiedys.

    "Przyjaźń - bezcenna za wszytko inne
    zapłacisz adeną" (C) XiSiO

  11. I koniecznie napisz... , Doczu 22/02/07 06:48
    ... jaki był ciąg dalszy.

    1. A swoją drogą, zastanawiam się... , Doczu 22/02/07 06:50
      ... jak Ty prowadzisz te działalność nie znając praw i obowiązków, które Ci przysługują ?

      1. erm , RusH 22/02/07 08:03
        jaka dzialalnosc? :)

        I fix shit
        http://raszpl.blogspot.com/

        1. gospodarcza :) , Nazgul 22/02/07 08:04
          glownie uslugi (komputerow mniej skladam, okolo 2 w miesiacu), ale miejscowosc okolo 4 tys mieszkancow i kazdy kazdego zna. Dlatego niezadowolony klient to wielki klopot :/

          people can fly, anything
          can happen...
          ..Sunrise..

      2. prowadze dzialalnosci i jednoczesnie studiuje dziennie , Nazgul 22/02/07 08:03
        a jest to mala miejscowosc. Tutaj niezadowolony klient zrobi Ci taka opinie jak 100 niezadowolonych w miescie. Dlatego sie pytam bo temat bardzo delikaty.

        people can fly, anything
        can happen...
        ..Sunrise..

        1. No tak, ale... , Doczu 22/02/07 08:27
          ... prawo jest po to aby się go trzymac, i jest ono dla wszystkich. Zarówno dla Ciebie (Sprzedającego) jak i dla kupujących. Skoro Ty trzymasz się litery prawa, to masz 2 wyjścia - albo pogodzić się z negatywną opinia tych ludzi, albo zostać wiecznym serwisantem tej osoby.
          Wybór nalezy do Ciebie.
          Jak się kobita uprze to i tak zrobi Ci negatywną reklamę - cokolwiek bys zrobił.

          1. Acha - jeszcze jedno , Doczu 22/02/07 08:28
            Nie instaluj jej pod żadnym pozorem tego lewego windowsa, bo ukrecisz na siebie bat.

  12. rotfl :D , Kriomag 22/02/07 10:04
    no13 rządzisz dzisiaj :D hehe

  13. niech Cie pocaluja , MayheM 22/02/07 10:22
    w dupe.

    Jesli sprzet dziala, i to sprawdziles, to postepuj zgodnie z wskazowkami no13.

  14. do siedmiu dni mogą , remus 22/02/07 12:24
    rządać zwrotu kasy bez podania przyczyny potem tylko gwarancja, musisz delikatnie im wytłumaczyć że odpowiadasz za działanie hardware za soft nie , ale swoją drogą jeśli ci zależy na opinii, oddaj kasę odliczając za usługi sewisowe, niech szukają potem komuterów zastępczych, dopóki synek nie nauczy się dobrze obsługiwać komputer

    1. nastepny odhibernowany...? :)) , Kenny 22/02/07 13:34
      666

      .:Pozdrowienia:.

    2. hmm , bartek_mi 22/02/07 14:32
      no to co 7 dni bede mial nowe subaru :) miodzio

      dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

      1. to kup cokolwiek , remus 22/02/07 16:41
        np. w mm i zwróć po np .2 dniach kaskę zwrócą bez gadania

        1. no subaru mogą nie mieć , remus 22/02/07 16:42
          ...

        2. spoko, jeszcze tylko , Kenny 22/02/07 16:53
          podstawe prawna poprosimy, bo to w sumie bardzo dobry przywilej i szkoda by bylo nie skozystac

          .:Pozdrowienia:.

        3. Re: , Kool@ 22/02/07 17:06
          To ze zwracaja to nie znaczy ze maja taki obowiazek. BTW wcale nie jestem przekonany ze zwracaja bez gadania kazdemu ktoremu przestalo sie podobac to co kupil 5 dni wczesniej.

          Skoro proponujesz Bartkowi zeby kupil cos w MM i zwrocil po 2 dniach to Ty kup cos we Fiacie np. skromne Grande Punto 1.4 i po 2 dniach przyjedz i "rządaj zwrotu kasy bez podania przyczyny". Mozesz nawet sobie wymyslic jakies przyczyny (kolor lakieru brzydko wyglada w swietle ksiezyca, na tapicerce widac kazdy wlos pozostawiony przez psa, etc) -sprzedawca zabije Cie smiechem.





          pozdr.

          ...

        4. nie oddadza kasy, tylko dadza ewentualnie kwit do kasy MM , kubazzz 22/02/07 20:41
          ktorym sobie bedziesz mogl zaplacic za inny towar z asortymentu sklepu.
          oczywiscie z kwitu tego reszta nie przysluguje:)
          tak jest w MM, wiem bo wymienialem sluchawki ktore mi sie nie podobaly. Ale i tak robili to z troski o klienta a nie z powodu przepisow prawa.

          SM-S908

  15. U nas w firmie był na to sposób , Seba 22/02/07 14:36
    System instalujesz na własnym dysku, robisz gościowi prezentacje
    u ciebie dziala, u niego nie - wina systemu ... nastepnym razem kasujesz..

    1. wniosek - dysk zepsuty , Arro 22/02/07 18:59
      <lol> ;)

      "Don't take life too seriously. You'll
      never get out alive."

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL