TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Reklamacja dysku na gwarancji - ułamany plastik przy IDE pomocy , borg18 27/02/07 02:29 Posiadam dysk WD na gwarancji - jeszcze 5 miesięcy, niestety głowice coś nawalają czy coś bo dysk dośc często "tyka" tak jak by chciał wystartowac a nie mogł. Oddałem go do sklepu a tam po 2 tygodniach mi go zwrucono z powodu ułamania plastiku w miejscu wkładania kabla IDE - plastik wylamal się z boku dosłownie ok pół cm. W sklepie powiedzieli ze mozna go wysla jedynie do niemczech, a sam sklep nie wysłał go do producenta w polsce tylko to firmy INCOM - hurtowni, pisalem z gosciem czemu przez takie coś nie wymienili dysku a on mnie olewał. Nie wiem co robic, przecież to nie moja wina że dali tak wąskie wejście na kabel, że przy wyjmowaniu z czasem pękła i sie oderwała.. uznalo to za uszkodzenie mechaniczne i odeslali. Czy to jest w porządku?https://programy.net.pl - duża dawka
programów ;) - tak jest w porzadku ze nie przyjma w ramach reklamacji. Nastepnym razem kup dysk na SATA. , Icing 27/02/07 06:53
...- SATA , Rafael_3D 27/02/07 19:47
ja mam ułamany zatrzask w dysku SATA - WD Caviar 120 GB. Zatrzask 'sam' się ułamał, bez mojej pomocy - wygląda to tak jak gdyby plastik sparciał - tudzież zestarzał się :)
Obecnie kabelek siedzi luzno w gniezdzie, trochę musiałem go usztywnić aby nie wyskakiwał z pinówGdy niesprawiedliwość staje się prawem, bunt jest obowiązkiem. - Otanio skladalem zonie kompa na AMD i srubokret "wyrwal mi" takiego malego scalaka , Icing 28/02/07 03:23
z plyty glownej /-:. Zatrzask od coolera byl za ciasny. Nastepnego dnia RMA i napisalem ze plyta nie dziala (na szczescie nie bylo nic widac na plycie).
- z teorii nie , Pawelec 27/02/07 07:47
a z praktyki tak. Znaleźli mały powód to i go wykorzystali żeby ci e spuścić na bambus. I nic nie zrobisz - uszkodzenie mechaniczne.Tom Drwal
LAS Ltd. - po co się z pacanami bawisz spróbuj u producenta , Artaa 27/02/07 08:04
ja tak robię z seagate i maxtorem (WD nie kupuję) ostatnia wymiana u seagate trwała 4 dni z wysyłką do mnie z NL ;-)
zobacz tutaj :
http://support.wdc.com/warranty/index.asp
END user
http://support.wdc.com/...lection.asp?custtype=end
create RMA - mi kiedyś uznali gwarancje , Magnus 27/02/07 10:50
chyba był to dysk WD 80BB też był wyłamany ten bok. Oddawałem w Action i przyjęli to "warunkowo" tak to określili.
Ale wymienili bez problemu, za 10 dni miałem nowy dysk.- ale w jakim , borg18 27/02/07 15:38
sklepie go kupiles w Action?
bo ja w krakowie Bit....https://programy.net.pl - duża dawka
programów ;) - kupiłem w Action , Magnus 27/02/07 19:39
Ale ze Bit nie chce przyjac? To chyba się im po prostu niechce, przecież oni tam z serwisem mają dobre układy.- no tak dziwne , borg18 1/03/07 14:28
niestety powiedzieli że nie można nic zrobić - podpadli mi, gostek tam dostał małego opiernicza....i już nawet nie zamierzam tam chodzić. Trzeba będzie wysłać do niemiec chyba..https://programy.net.pl - duża dawka
programów ;)
- rzadaj , Okota 27/02/07 11:40
wymiany "terkoczacych glowic" bez wymiany ulamanego plastiku:DDyslektyka błąd nie pyka...
RTS wszechczasów:
Supreme Commander - Żądam pisania bez byków , Doczu 27/02/07 19:34
123
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|