Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » tian 22:41
 » zibi13 22:41
 » Logan 22:38
 » Tomasz 22:37
 » Chrisu 22:33
 » XepeR 22:29
 » Wolf 22:27
 » wrrr 22:22
 » Kool@ 22:19
 » DJopek 22:15
 » rainy 22:11
 » bajbusek 22:11
 » Wedelek 22:09
 » siwydym 22:08
 » ManiusNG 22:01
 » xpx 21:58
 » Rafael_3D 21:45
 » rulezDC 21:43
 » okobar 21:37
 » NimnuL 21:35

 Dzisiaj przeczytano
 36891 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[Fun] Kolejny telefon do dzialu obslugi klienta , Nanael 16/03/07 01:01
http://telefon.z.rawicza.patrz.pl/

no motto

  1. hehehe , Nazgul 16/03/07 06:38
    gigancik

    people can fly, anything
    can happen...
    ..Sunrise..

  2. UUUUU.... , cris22 16/03/07 09:18
    po warszawiakach sobie pojechal idiota...

  3. hre hre hre , wukillah 16/03/07 09:40
    kolejny zadowolony klient.

    just d'oh it!

  4. a mnie to nie smieszy , dawidy 16/03/07 10:37
    Szkoda tego konsultanta, dziwie sie, ze sie nie rozlaczyl. Ale jak dlugo pracuje, to pewnie zlał gościa i potem opowiadał ze śmiechem znajomym, jaki burak z nim rozmawiał.
    A facet po drugiej stronie, no cóż... brak słów. Niestety to jest właśnie typowy obraz polaczka-cwaniaczka, co myśli, że w tym kraju wszystko można darciem mordy załatwić.

    102594

    1. Nie popieram buractwa, ale... , Fight 16/03/07 11:39
      uczciwie muszę przyznać ze początek rozmowy ze strony klienta był spokojny i rzeczowy. Chciał po prostu załatwienia sprawy która mogła skutkować dla niego nieuzasadnioną opłatą za coś, co nie wynikało z żadnej umowy. Dopiero gdy konsultant nie potrafił (lub nie chciał) mu pomóc klienta zalała tzw. krew. Czasem rozumiem takie zachowania co nie znaczy ze je stosuję lub popieram.

      1. Myslisz naprawde, ze nie chcial zalatwic sprawy? , dawidy 16/03/07 12:25
        Gdyby nie chcial, to by sie rozlaczyl, ale z jakiegos powodu sie nie rozlaczal, pewnie jest nagrywany/kontrolowany.

        Mnie generalnie denerwuje cos takiego, jak ludzie rozładowują swoje emocje na niczego niewinnym konslultancie. Tak jakby to on wlazł mu do domu i zrobił jakiś przekręt.. Chore to jest.

        Spotykam sie z tym na codzien. Przyjdzie taki oszołom co mu z prepaida "zniknęła" złotówka i drze ryja tak, jakbym to ja mu ją ukradł..
        Kiedyś mnie to wkurzało, teraz zlewam takich delikwentów i na pewno niczego u mnie krzykiem nie załatwią ;)

        102594

        1. Myślę ze nie chciał... , Fight 16/03/07 14:40
          inaczej rozmowa nie przybrałaby takiego obrotu.

          1. fakt , pirat 16/03/07 15:42
            Początek spokojny i rzeczowy. Jak mu konsultant powiedział, że to działka tePsy, a koleś, że juz tam dzwonil i oni powiedzieliże to tele2, to powinno dać to troche do myślenia. A ten uparcie twierdził, że to w tePsie musi załatwić. Ja też bym sie wqrzył (może nie az tak, ale zawsze) jakby mi taki kit wciskali. Facet mógł to załatwic albo w tp albo w tele2. W obu miejscach powiedzieli mu, że "to ten drugi", więc niestety lecą sobie w kulki z klientem. A to, że kolesia potem krew zalała i stracił panowanie, to już inna historia. W każdym razie, gdyby ten konsultant zajął się sprawą, a nie złał wszystko, to według mnie rozmowa skończyła by się raczej normalnie.

            odczepta się od mojego podpisu ;)

  5. dobree :-) , Marvel 16/03/07 15:19
    123

    Za dwadzieścia lat bardziej będziesz
    żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż
    tego, co zrobiłeś

  6. Konkretny koleś , grattz 16/03/07 18:32
    123

    ...poprzednia |1|2|3|4| następna...

  7. koles troche za bardzo sie poirytowal , kubazzz 17/03/07 04:04
    bo faktycznie moim zdaniem to ten z infolinii moze tyle co nic.
    I faktycznie to TPSA jest winna na 99%.

    SM-S908

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL