TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[reklamacje] Reklamacja w GLS'ie... , Gajdzi 16/04/07 21:21 Witam!
Jakos pod koniec marcna skladalem reklamacje w GLS'ie... ale jako,ze cos mnie dzisiaj tknelo, to postanowilem sie zapytac ich o takowa reklamacje...
Jako,ze czas na ustosunkowanie sie firmy do reklamacji, to 14 dni ( z wyjatkiem uslug telefkomnikacyjnych - 30dni) kalendarzowych postanowilem zwrocic im na to uwage...
Otrzymalem mail'a zwrotnego:
ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE ZOSTAŁO OPRACOWANE I WYSŁANE DO CENTRALI FIRMY DO GADEK W DNIU 23-03-2007. POWINIEN PAN DOSTAĆ ODPOWIEDZ Z NASZEGO DZIAŁU REKLAMACJI. WG POLSKIEGO PRAWA MAMY NA TO 3 MIESIĄCE ALE NAPEWNO DOSTANIE PAN ODPOWIEDZ WE WCZEŚNIEJSZYM TERMINIE
xxx xxx
service
I tak sie zastanawiam gdzie w polskim prawie jest uwzglednione,ze oni maja czas 3 miesiace...?! Bo cos mi tu nie pasuje...Pan Bóg bawi się z ludźmi w
chowanego.
On odlicza - ludzie się chowają... - mysle ze , sonkowy 16/04/07 21:30
jak tak pisza to chyba tak jest :/ Bo chyba GLS nie narazal by się na oszustwa klienta, tym bardziej udowodnione przez droge email- dobre :))) , Kenny 16/04/07 21:47
GLS klamie w najlepsze.
A niezaleznie od powyzszego, kolega reklamacje powinien od razu naposac do centrali - na w odpowiedzi na moj list (choc nei reklamacyjny) w ktorym objechalem ich z gory na dol, otrzymalem odp, w ktorej strasznie sie kajali wiec jestem ukontentowany oraz... pewien, ze z ich uslug juz nigdy nie skozystam :).:Pozdrowienia:. - wiec napisalem zeby mi takie prawo wskazal... , Gajdzi 16/04/07 22:19
zobaczymy... bo nie zauwazylem w polskim prawie ew. wzmianki o takim terminie..Pan Bóg bawi się z ludźmi w
chowanego.
On odlicza - ludzie się chowają...
- nie bój, nie bój... , krismel 16/04/07 21:39
i tak ci nie uznają... Sorry za bezproduktywne wtrącenie - mam złe doświadczenia z GLS-em. Też odwlekali a potem kazali się bujać. A le trzymam kciuki żeby ci się udało.AMD AM2 Athlon64X25600+, MSI K9N SLI,
HD4850, 2048DDR2, - tego sie w sumie obawiam... , Gajdzi 16/04/07 22:23
ale co tam...Pan Bóg bawi się z ludźmi w
chowanego.
On odlicza - ludzie się chowają... - u nas 3 razy uznali , Iza WGK 16/04/07 23:44
i zwrocili CALA kwote za uszkodzony monitor CRT mimo ze pekla tylko jego obudowa:] da sie, spokojnieHow fortunate the man with none ...
- W jakim terminie sprzedawca ma obowiązek załatwić reklamację? , kicior 16/04/07 22:34
Ma obowiązek ustosunkować się do naszej reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia następnego po dniu, w którym ją złożyliśmy. Nieudzielenie odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji. Powinna być wtedy załatwiona tak, jak napisaliśmy w dokumencie reklamacyjnym. Nie jest jednak powiedziane, w jaki sposób mamy otrzymać odpowiedź, dlatego należy to ustalić i zapisać w dokumencie reklamacyjnym. Czas na udzielenie odpowiedzi przez sprzedawcę nie oznacza, że towar w tym właśnie czasie będzie naprawiony lub wymieniony. Powinno być to zrobione w odpowiednim czasie, a to zależy od rodzaju towaru i celu jego nabycia. Często jest to pole koniktów między sprzedawcami i konsumentami, bo przepisy nie są wystarczająco precyzyjne.
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/...ory=390- tylko ze GLS to nie sprzedawca , Iza WGK 16/04/07 23:45
tylko podpada pod prawo transportowe. Poczta tez rozpatruje reklamacje w 2 miesiace. Moze wypowie sie ktos kompetentny??How fortunate the man with none ...
- coz... , Skyp 17/04/07 00:00
Reklamacja powinna być rozpatrzona w terminie 90 dni licząc od dnia
wniesienia reklamacji.
Drugi link
http://www.google.pl/...=&btnG=Szukaj+w+Google
Nie wiem jak to formlanie wyglada.. ale taki termin przyznali sobie w regulaminie swiadczenia uslug... Nie wydaje mi sie by sie az tak wystaiali na bicie... jest jakis haczyk pewnie...
A osobiscie nie rozumiem szczerze mowiac czemu zaltwiasz to przez filie... ja bym od razu z dzialem reklamacji w centrali sie kontaktowal...
Nie przesadzajcie... w wiekszej.. powaznej firmie... pasja zyciowa pracownikow dzialu reklamacji nie jest odrzucenie jak najwiekszej liczby reklamacji. A juz na pewno na tym nie opiera sie system premiowania. Procedura reklamacyjna jest tak skonstruowana by eliminowac patolgie... bandy cwaniaczkow.. ktrych jest co niemiara... Nikomu nie zalezy specjalnie by dzialac na niekorzysc uczciwych klientow. A przy tej skali niemozliwym jest by sie jakas paczka nie uszkodzila/zagubila...
Poza tym przykladowo GLS skanuje paczki juz na etapie odbioru paczek od klienta... gdzie inni potrafia skanowac dopiero w filii... Chyba nie musze tlumaczyc ze ma o wplyw na lepsza kontrole co sie z paczka dzieje... i gdzie wsiakla w razie czego?
W ogole takie zawodzenie na ta czy tamta firme kurierska to szczerze mowiac przypomina juz predzej dyskusyje na temat awaryjnosci tej czy innej marki dyskow(nie liczac skopanych serii w stylu IBM DeskStarow.. ).. czyli sprowadza sie do jednostkowych subiektywych odczuc.. a nie jest wyznacznikeim faktycznie jakosci...
No ale ponarzekac zawsze mozna...Skyp - i chwala im za to ze skanuje , Kenny 17/04/07 00:24
dzieki temu piszac do centrali wiedzialem, ze:
1. paczka z Waw do Krk szla 24h
2. paczka na terenie Krk przez 4 dni nie potrafila znalezc drogi do mojego domu
3. kurier oklamal firme i mnie zapisujac "odbiorca nieobecny"
4. kurier wpisal falszywa godzine ostatecznego dostarczenia paczki
Pomijajac juz fakt ze paczka przyszla kompletnie zdewastowana oraz inne kwiatki. Wiec na GLS narzekac bede i, komu mi sie uda, odradzac ich uslugi :).:Pozdrowienia:. - coz... , Skyp 17/04/07 12:22
- rozmiem ze u konkurencji ida szybciej z Wawy do Krakowa?
- jednym slowem beznadziejny kurier obsluguje Twoj rejon? ...faktycznie dobrze ze kurierzy musza skanować wszelkie akcje z paczka... inaczej dostala po lapie za to(kary finansowe) ;))
GLS to B2B.. wiec okazji na to zbyt czesto nie bedziesz mial ;))Skyp - re: , Kenny 17/04/07 13:29
1. tak, o wiele szybciej - zreszta, wazniejsze ze paczka przychodzi w jednym kawalku :)
2. owszem, widac nie potrafia zatrudnic nie-patalachow, lub w ogole ich nie kontroluja (po moim liscie moze bardziej :)
3. niestety wiele sklepow kozysta z gls... :(.:Pozdrowienia:. - hmm... , Skyp 17/04/07 14:31
1) szybciej niz 24h?... szczerze mowiac nie wiem co masz na mysli... moglbys podac numer paczki?
2) przy rotacji i wysokosci plac w tym zawodzie nie wydaje mi sie by konkurencja wypadala spejlanie lepiej... Ta choroba toczy cala branze ;))
3) czy ja wiem... to jednak B2B a nie B2C... jak na moj gust akurat niewiele sklepow korzysta z ich uslug... ale to moje subiektywne odczucieSkyp - Ad. 1 , Kenny 17/04/07 14:51
Przez noc przyszla z wawy, a szybciej niz 4 dni, ktore potem paczka walala sie po Krakowie nie mogac znalezc drogi do mojego domu (a byla brana i skanowana kazdego dnia)..:Pozdrowienia:. - no... , Skyp 17/04/07 15:45
...wiec przez hub do Krakowa trafila w normalnym tempie... ;))
tylko dalej juz byls syf... generalnie wspolczcia... sam staram sie rozumiec firmy kurierskie.. ale to bez watpienia skandal czekac 4 dni na przesylke ;))Skyp
- hmm , bartek_mi 17/04/07 10:51
"napewno" - dobredzisiaj jest jutrzejszym wczoraj |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|