Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowo¶ci
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Kenny 14:25
 » yeger 14:24
 » gigamiki 14:23
 » NimnuL 14:23
 » bmiluch 14:20
 » Robak 14:19
 » El Vis 14:17
 » Dexter 14:16
 » rooter666 14:12
 » Wedrowiec 14:09
 » Hitman 14:05
 » PaKu 14:02
 » ulan 13:58
 » elliot_pl 13:54
 » Mademan 13:53
 » Liu CAs 13:52
 » ham_solo 13:52
 » Menah 13:46
 » biEski 13:43
 » Dhoine 13:41

 Dzisiaj przeczytano
 41105 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
wł±czone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O ¦ Ć
    

Projekt C++ z użyciem konstruktorów i destruktorów , PaszkfiL 23/04/07 20:52
Witam,
Potrzebuję pomocy w napisaniu projektu na zaliczenie z programowania obiektowego.
Projekt ma przdstawiać jaki¶ prosty program, i ma korzystać z konstruktorów i destruktorów. Nie potrafię sobie sam z tym poradzić. Dlatego zwracam się z pro¶b± do osób które będ± potrafiły mi pomóc.

Moje namiary: GG 1188884

Oczywi¶cie osoba która mi pomoże w zaliczeniu może liczyć na jakie¶ wsparcie finansowe z mojej strony.

Pozdrawiam

o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

  1. to jakie wkońcu ty masz gg? , john565 23/04/07 21:05
    123

    f*ck

    1. te, kktóre mam w opisie , PaszkfiL 24/04/07 15:29
      te drugie podane jest do kumpla który pisał z mojego konta ale zapomniał o ty poinformować :)

      o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

  2. proszę , recydywista 23/04/07 21:14
    class A {
    public:

    A() { }
    ~A() { }

    };

    int main() {
    A *a = new A();
    delete a;
    }

    Computers are useless. They can only
    give you
    answers.

  3. Wybierz dobry obiekt z rzeczywisto¶ci... , Umek 24/04/07 09:46
    z jakimi¶ cechami inicjowanymi w kontruktorze, zmienianymi 2-3 metodami i niszczonymi w destruktorze, np:
    - obiekt oseł
    - pola : $$, IQ
    - kontruktor - pocz_k ($$=0, IQ=Rand(0,100))
    - metody, np: posiedz_se, obr_kom, wiz_biz - inkr. $$, dekr. IQ
    - desturktor - kon_k ($$ -> za_gran/dziadek/babcia/kotek/piesek/rzepka_nawet ;-P, IQ -> psych.).
    i po robocie... :-)))

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL