Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Wedelek 16:42
 » Wojtekar 16:37
 » Wedrowiec 16:36
 » emigrus 16:35
 » Tomasz 16:30
 » Jumper 16:24
 » Curro 16:21
 » muerte 16:21
 » b0b3r 16:19
 » El Vis 16:16
 » NimnuL 16:13
 » AdiQ 16:12
 » ligand17 16:11
 » Liu CAs 16:10
 » SebaSTS 16:10
 » Zbyszek.J 16:07
 » john565 16:04
 » gromki_86 15:56
 » Killer 15:55
 » Artaa 15:50

 Dzisiaj przeczytano
 41131 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Wpływ gazu na silnik - jak to jest? , borg18 24/04/07 21:14
Czy np 7 letni silnik może trafić szlak, z powodu zaniedbania ogólnego instalacji gazowej? w tym przeglądy wymiany itp? może ktoś ma doświadczenie?

https://programy.net.pl - duża dawka
programów ;)

  1. z powodu zaniedbania to nawet bez LPG szlag go może trafić , Artaa 24/04/07 21:18
    123

  2. Re: , Kool@ 24/04/07 21:19
    Nawet nowy silink bez instalacji LPG moze trafic szlak jak go zaniedbasz.
    Przy instalacji LPG jest to ulatwione zadanie. Wystarczy przez dluzszy czas jezdzic z niewyregulowana instalacja (zbyt uboga mieszanka) i remoncik glowicy zapewniony.





    pozdr.

    ...

    1. czy ta , borg18 24/04/07 21:40
      mieszanka znajduje się wewnątrz instalacji? (wybaczcie lamerskie pytanie) :)

      https://programy.net.pl - duża dawka
      programów ;)

      1. Re: , Kool@ 24/04/07 21:53
        Uboga mieszanka to znaczy ze instalacja jest zle wyregulowana i mieszanka paliwowo-powietrzna ma za malo paliwa (gazu) w stosunku do powietrza -przez co wzrasta temperatura zaplonu takiej mieszanki i gniazda zaworowe moga ulec uszkodzeniu.





        pozdr.

        ...

  3. Trzeba się liczyć z wcześniejszym , Normalny 24/04/07 21:24
    generalnym remontem silnika w stosunku do jazdy na benzynie. Mi np. we fiacie punto II wytrzymał 200kkm(chuchałem i dmuchałem :)) a ojcu na benzynie w takim samym modelu 350 więc coś w tym musi być. Co nie zmienia faktu że oszczędności dzięki i tak były kolosalne.

    "Każdy pojazd w ruchu powinien mieć
    kierującego." Konwencja Wiedeńska

    1. przy 250 000 km , XiSiO 25/04/07 01:46
      to oszczednosci masz na poziomie nowego samochodu a nie remontu silnika ;)

      "Przyjaźń - bezcenna za wszytko inne
      zapłacisz adeną" (C) XiSiO

  4. Mnie po okolo 45-50tys km na gazie w Clio2 , dynybol 24/04/07 21:28
    sonda lambda sie uszkodzila. Nie mowie ze niedalo sie jezdzic ale byly problemy z wolnymi obrotami na gazie i na benzynie (na benzynie mniejsze).

    Mówiąc "ROZUMIEM" zakladasz, że
    wiesz co znaczy rozumieć.

  5. hmm..... , qwertix 24/04/07 21:40
    Renia 21 rocznik 1991 wiec samochodzik zabytkowy, silnik 1,7B przebiegu ma w tej chwili ponad 320tys km z czego grubo ponad 200tys zrobione na LPG. Zadnych remontow, usterek itd. silnika.

    jak cos moze pojsc zle to napewno
    pojdzie

  6. 10k km to jest dluzszy czas? , Cadd 24/04/07 23:44
    tyle przejechalem od zakupu (nie wiem kiedy regulowal poprzedni wlasciciel), jutro zaraz jade regulowac, rzescie mi stracha napedzili

    Nowy przedmiot w szkołach - "Sztuka
    zadawania pytań i szukania odpowiedzi w
    google"

  7. gdzieś czytałem , mirkrup 25/04/07 04:44
    chyba w 'Motorze' - dla gaźnika 5 tys, dla wtrysku 10 tys. km - limit, po którym trzeba regulować instalację gazową.

  8. Bez obaw, sama instalacja nie wpływa tak źle na silnik jak wielu sądzi. , segsag 25/04/07 08:51
    Jedyną obawą jaką można mieć do jazdy na gazie jest tzw. strzał w kolektor, czyli zapłon gazu lub paliwa nie w cylindrze ale w kolektorze. Strzał taki może uszkodzić cenne czujniki, przewody itp. Jeżeli strzały występują to nalezy zadbac o dobry stan zaworu zamontowanego przeważnie w filtrze powierza w postaci grzyba albo klapki. Sama zaś jazda na gazie jak udowadniają poważne firmy zajmujace sie montażem instalacji jak i ich produkcją, nie tylko nie powoduje poważnych skutków ubocznych ale wpływa dodatnio na silnik. Dowodem na to są prace nad instalacjami pfacujacymi w fazie ciekłej.
    Na osobistym przykładzie stwierdzam, że dobrze zrobiona instalka, daje wiele satysfakcji z racji ceny gazu. Ok 1,75 za litr na dzień 24.04.2007 to cena bardzo, bardzo zadowalająca.
    FABIA 1.2 HTP (3-cyl.), instalacja BRC Sequent24 - czyli wtrysk sekwencyjny. Spalanie - na trasie np. Lublin - Zakopane - 5,7L. Codzienna jazda na mieście (światła, klima, radio) - 7L-8L

    ...::: poznasz głupiego
    po czynach jego :::...

  9. ja reguluję sobie sam LPG , Demo 25/04/07 17:12
    na dzień dzisiejszy 130k km, silnik otwierałem przy 115k (miałem okazję) i wszystko było w idealnym porządku. Tak jak napisane wyżej:

    Nie żyłować na gazie przy regulacji, żeby mieszanka nie była zbyt uboga (sucha). Za bogata też niedobrze, bo silnik się będzie dławił (oczywiście mówię o regulacji "na śrubę").

    Co do konieczności regulacji co 5-10k km uważam to za bzdurę. Jeśli silnik pracuje w porządku, i spalanie jest w porządku= wyregulowane.

    napisalbym swoj config,ale sie nie
    zmiescil:(

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL