TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[Faktura w Writer/Word] Jak zrobić autosumowanie i parę innych rzeczy? , Matti 1/05/07 14:59 Witajcie w długi łykend:) Aktualnie siedzę przed OpenOffice Writerem i robię wzór faktury VAT. Uprzedzając - wiem, że są darmowe i komercyjne programy do tego ale żaden nie przypasował, więc wróciłem do starego sposobu robienia faktury w Wordzie (teraz we Writerze). Mam problem z takim mykiem: tworzę tabelę, ładnie formatuję tam komórki (format walutowy, miejsca po przecinku itp.) i teraz chciałbym dodać w razie potrzeby nowy wiersz tabeli, ale tak żeby był sformatowany identycznie jak ten poprzedni, łącznie z użytymi formułami (a nie jest). I jeszcze jedno: wykorzystuję w komórkach tabeli mnożenie i sumowanie, ale jak dodaje wiersz to go nie bierze pod uwagę, a jak zrobię zakres sumy odnoszący się do nieistniejących wierszy to wywala błąd. Załączam plik przykładowy z jednym wierszem gdzie wszystko działa jak należy do momentu aż doda się nowy wiersz (a tym samym nowy towar) i trzeba formatować i sumować tabelę od nowa. http://rapidshare.com/...8891811/przyklad.odt.html- A nie możesz , ligand17 1/05/07 15:04
zrobić tak, jak w Office? Wstawić arkusz Calca w środek? Wtedy możesz sobie dodawać wiersze, wypisywać słownie, etc. |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|