TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
|
|
[OT] zwrot/wymiana kupionego towaru a prawa konsumenta , jack13 18/05/07 21:50 Koledzy , czy ktoś orientuję się w prawach konsumenta w temacie zwrotu kupionego towaru i wymiany na inny ( z możliwością dopłaty lub za tę samą cenę ) ?
Kurde moja Pani napaliła się na mały kompakcik , konkretnie canon ixus 75 , no dzisiaj jej kupiłem , wiecie w sklepie nic nie mozna sprawdzić , bo co zdjęcia mam oglądać na wyświetlaczu ?
W domu zaczełem dopiero ćwiczyć i sie załamałem , lampa błyskowa tak niedoświetla narożników że ręce opadają , no załamka , w starym canonie A75 też niedoświetlała , ale nie aż tak .
Jakość zdjęć powiem nic szczególnego , cicho liczyłem że będą lepsze niż w A75 a tu nic takiego .
Jedyny plus to jakośc wykonia , zajebista , ale co mi po jakości jak zdjęcia lipa .
Aparat kupiłem dzisiaj , dzisiaj też zadwoniłem że chcę wymienić ( podałem przyczynę - lampa błyskowa ) , gośc coś nie bardzo , jednak powiedział bym jutro przyjechał , gadał coś że mogłem sprawdzić w sklepie itd. n no ale jak sprawdzić kiedy bateria zdychała i nawet karty nie miałem włożonej .
Jak myślicie jest szansa , że wymienią mi na inny ?- szansa jest , ale.. , Artaa 18/05/07 21:56
na przyszłość kupuj wysyłkowo, bedzie może taniej i 10 dni na zwrot- no niby masz racje , , jack13 18/05/07 21:58
ale sklep jest w mieście gdzie mieszkam ( Gdańsk ) więc płacić za kuriera ?- hmm Cyfrowe.pl też są na Kartuskiej i co z tego że to 2 ulice ode mnie? , Artaa 18/05/07 22:02
biorę wysyłkę i mam ich w d... jak mi coś nie pasuje ;-)- no widzisz , jack13 18/05/07 22:04
kupiłem w cyfrowe.pl , tylko kurde nic juz nie można zrobić , jutro pojadę i powalczę , nie wiem jak to wyjdzie .- żebyś miał więcej szczęścia niż koleżanka , Artaa 18/05/07 22:07
wpierw ją puścili w gwarancję , (dała ciała ..) potem canon zabrał gwarancję ;-), potem oni się wypierali ... itp
a potem na siłę został obiektyw wciśnięty i ..
zaskoczyła soczewka i działa do dziś ;-))- hmm , no ja usterki nie ma tylko , jack13 18/05/07 22:09
towar po sprawdzeniu nie odpowiada ....- próbuj , trzymam kciuki , Artaa 18/05/07 22:11
może weź jakiś droższy to się dogadacie
jest promocja -310zł na EOS400D ;-))
- ostatnio przewalili koleżankę na 3 dniowym Ixusie , Artaa 18/05/07 22:05
kupiła od nich nie potestowała porządnie (czyli min100 zdjęć ;-)
i 3 dnia w domu , podczas wyłaczania soczewka "zeskoczyła z prowadnic"
same problemy potem z nimi miała,- niezłe jaja , , jack13 18/05/07 22:08
kurde przecież parę razy np. w Media Markt mogłem wymienić , na ten sam bądź dopłacić i brać inny towar , cholera .- i to jest największa zaleta MM , Artaa 18/05/07 22:09
;-) ale nie wszystko Ci wymienią ...
- zwrot/wymiana , Matti 18/05/07 22:35
to tylko dobra wola sklepu. Chyba że sprzęt się zepsuł wtedy gwarancja lub niezgodność z umową. - Ja bym próbował , milekp 18/05/07 22:56
niezgodność z umową. Sprzęt ma być dobry a niedoświetlenie rogów to IMHO wada jest o której nie zostałeś poinformowany. Spróbuj w jakiejś federacji konsumentów tym tropem iść.- dzisiaj na , jack13 19/05/07 06:30
spokojnie pójdę i porozmawiam , może wszytko bedzie dobrze .
- może i to zbyt proste ale , sonkowy 18/05/07 23:13
jak nie wymienią sprzdaj na allegro i po kłopocie. Btw nie widziałem lepszych fotek do 1200 zł od tych z Canona A95, nie to co dzisiejsze szmelce, a jak zobaczyłem co robią Minolty Dimage to mi ręce opadły.- a ktorez to , Olo 18/05/07 23:34
Dimage robia takie zle zdjecia?- ojej, pewnie te kwadratowe papierośnice z X w nazwie , Kenny 19/05/07 00:14
tym bym sie nie dziwil :).:Pozdrowienia:. - no chyba ze tak , Olo 19/05/07 08:28
bo sam mam Z10 i zlego slowa powiedziec nie moge
- He? Że co? , ligand17 19/05/07 00:36
Niby w sklepie nie można sprawdzić? W sklepie masz prawo sprawdzić towar pod każdym kątem - jest to zapisane w ustawie o szczególnych...- oczywiście , jack13 19/05/07 06:28
tylko powiedz mi jak sprawdzisz zdjęcia , oglądając na monitorku aparatu ? Czy ostrośc zdjęć ? Powiem ci , że w tym modelu wyswietlacz mocno przekłamuje tzn . rozjaśnia zdjęcia .
Przecież to trzeba zrobić na spokojnie , przeczytać instrukcje , wszystko w aparacie poustawiać , mówisz że w sklepie moge to zrobić ? Może i są takie ....- Oczywiście , ligand17 19/05/07 10:22
że masz takie prawo - jak sprzedawca grymasi, to nie kupujesz - proste. Zawsze możesz kupić wysyłkowo, wtedy masz 10 dni na ewentualną rezygnację.- udało sie , , jack13 19/05/07 11:25
po ciezkich bólach wymienili , nauczka na przyszłośc , mimo że sklep " pod nosem " kupuj wysyłkowo .- gratulacje, na co wymieniałeś? , Artaa 19/05/07 11:38
;-)- wymieniłem na , jack13 19/05/07 12:30
A710 IS
|
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|