Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » rainy 18:46
 » bajbusek 18:42
 » Logan 18:42
 » Sherif 18:41
 » @GUTEK@ 18:40
 » dugi 18:38
 » Doczu 18:37
 » siwydym 18:33
 » metacom 18:32
 » Wedelek 18:24
 » GULIwer 18:17
 » McMi21 18:15
 » NWN 18:14
 » DJopek 18:09
 » Irys 18:02
 » Dexter 17:56
 » KHot 17:54
 » Promilus 17:42
 » wrrr 17:30
 » jablo 17:19

 Dzisiaj przeczytano
 36874 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[OT] Koss Spark Plug - odrywa się kabelek - gwarancja??? , Matti 29/05/07 16:16
Witam. Mam je od 13 miesięcy. 2 dni temu zauważyłem, ze obsunęła się biała izolacja i widać gołe kabelki. Pewnie niedługo się urwą i będzie po słuchawkach. Kupiłem je we Wrocku (www.techmarket.pl) i wysłałem maila z zapytaniem o gwarancję (ponoć mają wieczystą). Oto jaką odpowiedź dostałem: "Słuchawki są objęte wieczystą gwarancją producenta. Po upływie gwarancji w punkcie zakupu jest realizowana gwarancja producenta. Firma KOSS przypomina, iż słuchawki będą wymieniane, gdy zostanie stwierdzone uszkodzenie wynikające z wad fabrycznych producenta oraz słuchawki nie były użyczane osobom trzecim.Przy każdej naprawie lub wymianie słuchawek po standardowym okresie gwarancji, użytkownik będzie zobowiązany do zapłaty kwoty 45zł (kwota może ulec zmianie)oraz pokrycia kosztów przesyłki."
WTF??!!??!! To są dwie gwarancje, że po upływie jednej realizowana jest ta druga? Szczerze mówiąc nie mam pojęcia o czym ta Pani do mnie pisze, ale mam ochotę ją lekko zmieszać z błotem;) Wie ktoś jak to jest z gwarancją Koss'ów?

  1. To nie jest wada fabryczna producenta , NimnuL-Redakcja 29/05/07 16:24
    tylko usterka wynikająca z eksploatacji. Lepiej zaizoluj sobie za wczasu ten kabelek samemu.

    Gdyby nie wymyślono elektryczności,
    siedziałbym przed komputerem przy
    świeczkach.

  2. tak samo jak z każdym innym sprzętem ... , PaszkfiL 29/05/07 17:16
    np. dyski seagate ... w sklepie mogą mieć udzielonej 2u letniej gwarancji, natomist producent daje 5 lat, w momencie jak miną 2 lata sklep jest czysty i nie ma obowiązku przyjąć/wymienić/naprawić na zasadach gwarancji a klient jest zobowiązany odesłać sprzęt we własnym zakresie do seagate ...

    Mam nadzieje że dość jasno to napisałem :) przynajmniej dla mnie jest jasne ;)

    o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

    1. aha , Matti 29/05/07 18:15
      czyli sklep daje swoją gwarancję, a producent swoją... Myślałem, że sklep zawsze używa gwary producenta skoro ta jest wieczysta. Ale widać nic się nie wskóra, bo widocznie za bardzo eksploatowane były przez te 13 miechów - pewnie w pudełku jakby leżały to by się nie popsuły:/

  3. Gwarancja Kossa , Jax 29/05/07 20:15
    jest dość śmieszna, jeżeli rok przeleciał to dalej ją masz niezależnie co się dzieje ze słuchawkami, ale musisz pokryć koszty operacyjne (czy jak tam je nazwiesz), przy tanich modelach, a nie wiem ile Twoje kosztowały, to faktycznie bez sensu, ale jakieś droższe to już warto pomyśleć.
    Sporą zaletą jest to że to działa zawsze nawet jak po słuchawkach przejedzie tramwaj

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL