Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » CiAsTeK 23:29
 » Shark20 23:28
 » Zibi 23:22
 » burz 23:22
 » @GUTEK@ 23:21
 » Bati 23:21
 » Fl@sh 23:13
 » b0b3r 23:08
 » rooter666 23:08
 » past 23:07
 » Piwomir 23:06
 » fiskomp 22:57
 » GLI 22:57
 » Kenny 22:56
 » Wedrowiec 22:54
 » Soulburne 22:53
 » ham_solo 22:45
 » globi-wan 22:45
 » dugi 22:38
 » Curro 22:37

 Dzisiaj przeczytano
 41128 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Czy miał ktoś do czynienia z serwisem Creativa? , ENGELS 3/07/07 22:23
W kwietniu kupiłem głośniki Z-5450.
Po miesiącu zaczął trzeszcześ sobwoofer, teraz wysiadł dodatkowo środkowy kanał - gra jakby z 20 % mocą - jak puszczę film 5.1 to nie słychać mowy . Ci co odradzali zakup mogą sobie teraz poużywać ....

Zadzwoniłem do sklepu gdzie kupowałem - powiedzieli abym odesłał na swój koszt - bagatela prawie 20 kg - dobra jakoś to przeżyję - nie wiem jak to się ma do systemów door to door itp.

Zadzwoniłem dodatkowo do Logitecha na infolinię - miły Pan powiedział, że nie prowadzą w Polsce autoryzowanych serwisów.

No i teraz moje pytanie - czy sklep będzie to naprawiał w swoim serwisie - fachowcy mówią, że płyta główna w soobwooferze poszła- czy też odrazy wysyłają sprzęt do innego kraju -Tajwan ? :-) i tam sprzęt jest naprawiany lub wymieniany?

Wydałem klocka, a teraz jestem w dupie bez sprzętu i pieniędzy....

Nie kłócę się z idiotami - ściągną cięna swój poziom i pokonają doświadczeniem...

  1. sorki chodzi oczywiście o Logitecha , ENGELS 3/07/07 22:24
    Logitech Logitech Logitech Logitech Logitech Logitech

    Nie kłócę się z idiotami - ściągną cięna swój poziom i pokonają doświadczeniem...

  2. hmmm , Matti 3/07/07 22:32
    to puść sprzęt do sprzedawcy nie na gwarę a na niezgodność z umową
    Art. 8 ust. 2 -Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. stanowi, że "nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia."

  3. sklep powinien to zareklamować , Venom79 4/07/07 07:15
    przez dystrybutora, u którego zakupił głośniki
    do Tajwanu raczej odsyłali nie będą ;)

    albo dostaniesz naprawiony sprzęt, albo model wyższy, albo zwrot kasy za głośniki

    Lewy pas to nie kółko różańcowe.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL