Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » rainy 10:50
 » ligand17 10:49
 » sofolok 10:44
 » Bonifacyz 10:44
 » jablo 10:40
 » Killer 10:39
 » Artaa 10:35
 » john565 10:23
 » Sherif 10:19
 » GLI 10:15
 » Dexter 10:14
 » mravel 10:11
 » ToM78 10:09
 » JE Jacaw 10:04
 » KHot 10:03
 » kojot 10:00
 » BoloX 09:59
 » Liu CAs 09:52
 » ngP 09:46
 » El Vis 09:42

 Dzisiaj przeczytano
 36887 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Padniety podzespol komp. - lepiej gwara producenta czy niezgodnosc z umowa? , mintaj 4/08/07 15:27
Czy padniety/wadliwie dzialajacy podzespol komp. lepiej reklamowac z tytulu gwarancji producenta czy niezgodnosci towaru z umowa?

od zakupu minely ok. 4 miechy. Co jest lepsze w takim przypadku? W czym NTZU jest korzystniejsze od gwary?

AMD: Do less in more time

  1. A skąd mamy wiedzieć co masz napisane w gwarancji ? , Doczu 5/08/07 00:07
    Poczytaj ją i oceń sam.

    1. gwarancja , mintaj 8/08/07 15:57
      jest raczej standardowa jak w wiekszosci sklepow komp. (14 dni roboczych bodajze) - chcialem sie dowiedziec, czego lepiej jest ogolnie uzywac w takim przypadku, jak nie minelo 6 mies. od zakupu i czego uzywaja boardowicze w takich przypadkach. Jakie sa ew. minusy NTZU?

      AMD: Do less in more time

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL