|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
Padl pendrive Kingston, gdzie reklamowac? , Chucky 24/08/07 12:25 w sytuacji gdy juz sklepu nie ma, mam oczywiscie fakture z data, a na penka jest 5 lat gwary....
jest cos 'takiego' jak Kingston Polska lub oficjalny dystrybutor na Polske, u ktorego moglbym 'domagac' sie realizacji gwary?Corei5 9600K, Z390 PRO, 2x16 Vengeance
3200Mhz, GTX 2060 Super, Seasonic X-650 - hmm.... , rooter666 24/08/07 12:38
na benchmarku było niedawno coś o gwarancji kingstona . - hmm , bartek_mi 24/08/07 12:44
ultramedia.pl
po numerku
nie wiem jak dziala ale sam sklep moge polecicdzisiaj jest jutrzejszym wczoraj - ... , RyVar72 24/08/07 13:21
Ja reklamowalem niedawno pamiec Mini SD, w ciagu 12 dni mialem przyslana nowa.
http://sklep.ultramedia.pl/zgloszenieserk.php
Pozdrawiam - thx all , Chucky 24/08/07 13:29
123...Corei5 9600K, Z390 PRO, 2x16 Vengeance
3200Mhz, GTX 2060 Super, Seasonic X-650 - lista , OBrian 24/08/07 14:10
http://www.kingston.com/.../wheretobuy/default.aspThinkPad R400 #! CrunchBang Linux -
Powered by Debian - pamiętaj o opakowaniu , pirat 24/08/07 17:14
ostatnio kupowałem już któryś z kolei produkt kingstone (gwizdka) i tak jak poprzednio kolega w sklepie uczulał, aby nie wyrzucać opakowania, bo a nóż coś...odczepta się od mojego podpisu ;) - Kolejny mit... , Dexter 24/08/07 17:20
Wszędzie trąbi się, że co kolwiek - telewizor, odtwarzacz, pendrive etc. w razie oddania do serwisu musi być w oryginalnym opakowaniu. Tyle, że to nieprawda...
Niedawno posyłałem swój odtwarzacz do serwisu, zadzwoniłem, żeby się zorientować co i jak z odbiorem (door2door), a pani mi na to, że ma być w fabrycznym pudle. Usłyszał co usłyszał i powiedział "to proszę go bezpiecznie opakować".Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
Odpowiedzi oleję.
THX! - tylko że w takim przypadku , Hitman 24/08/07 17:56
serwis nie ponosi odpowiedzialności za stan urządzenia i uszkodzenia powstałe w transporcie - kłóć się później że dany tv lcd miał nieporysowaną obudowę u Ciebie a wrócił zmasakrowany mniej lub bardziej.. Znane mi są takie przypadki i to przy drogich sprzętach - w przypadku reklamacji dostajesz formułke w stylu "nieorginalne opakowanie" - ja trzymam w piwnicy aż tyle tych pudeł nie mam..Teoretycznie okłamywanie samego siebie
jest niemożliwe. W praktyce robi to
każdy z nas. - pierwsze co sie wpisuje przy przyjmowaniu sprzetu na serwis , Godmaker 25/08/07 00:48
czy jest fabryczne opakowanie i czy jest porysowany obtarty etc, przy droższym sprzęcie robi sie zdjęcia jesli są jakieś uszkodzenia i podejrzenie że mogły powstać w transporcie. Kiedys gość reklamował prawie nowy TV LCD ze zbitą matrycą i twierdził że to na pewno w transporcie powstało. Przepytany dokładnie wygadał się że syn dostał w prezencie pistolet na kulki... nie powiem ile kosztował ten TV...
Do Sharpa była nawet serwisowa nota - które miejsca są najbardziej narazone na otarcia i jak bezpiecznie przewozic tv...:::| Think for yourself |:::...
...:::| Question authority |:::...
- Czemi mit? , Mms 24/08/07 18:16
Na tym gwizdku nie ma numerow seryjnych, tylko sa chyba na kartoniku, ktory jest pod blistrem.Pozdrawiam - Chociażby temu: , Dexter 25/08/07 10:09
Patrz punkt 4:
http://www.benchmark.pl/...INGSTON/strona-2.html#4
Zresztą - reklamuje się towar, a nie opakowanie.
Ale realia są inne - niby też "towar przeceniony nie podlega reklamacji" - ile osób się na to nabiera...Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
Odpowiedzi oleję.
THX! - towar przecieniony ma ograniczona chyba gwarancje... , Gajdzi 26/08/07 04:30
lub cos w tym stylu... bo nie sadze zeby nie mial wogole gwarancji... chyba ze nazywaja to inaczej...Pan Bóg bawi się z ludźmi w
chowanego.
On odlicza - ludzie się chowają... - hmm , bartek_mi 26/08/07 11:24
gwarancji nie podlega powod przeceny 0 na przyklad jak kupisz spodnie i sa o polowe tansze bo maja lewa nogawke krotsza to nie mozesz z tego powodu ich reklamowac. ale jak sie na dupie przetra to i owszemdzisiaj jest jutrzejszym wczoraj - Dokładnie. , Dexter 26/08/07 11:31
Jeśli przecena jest bo np. skończył się sezon, albo koniec serii, coś w tym stylu, to towar jest objęty normalną gwarancją.
Nie ma gwarancji na "elementy" z powodu których była przecena, np. jak napisał Bartek za krótka nogawka, skaza materiału, przebarwienia etc.Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
Odpowiedzi oleję.
THX!
- nie jest , LooKAS 24/08/07 17:21
potrzebne- oczywiście że jest , ViS 25/08/07 09:49
na każdej gwarancji jest dopisek że jeśli produkt nie ma oryginalnego opakowania mogą odmówić przyjęcia. W przypadku takiego przyjęcia niektóre serwisy dystrybutora rozpatrują reklamację nawet do 3ch miesięcy z uwagi na brak możliwości zidentyfikowania sprzętu...I will not buy this record - it is
scratched. - hmm , LooKAS 25/08/07 10:06
dziennie wysylam ilestam sprzetu do serwisu i nikt nie wymaga oryginalnego opakowanie... jedyne zastrzezenie opisali koledzy wyzej, czyli serwis nie odpowiada za uszkodzenia powstale podczas transportu.
Pisze to z doswiadczenia, bo sie tym zajmuje na codzien, a nie okazjonalnie cos wysylam do serwisu...- ja też się nie spotkałem... , Godmaker 26/08/07 00:30
żeby ktoś odmówił przyjęcia do serwisu z powodu braku opakowania, spotkałem się natomiast z taką odmową w sklepie który miał przyjąć od klienta notebooka i wysłać go do serwisu...:::| Think for yourself |:::...
...:::| Question authority |:::...
|
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|