Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Menah 23:36
 » luckyluc 23:27
 » Wolf 23:25
 » selves 23:24
 » wrrr 23:24
 » fiskomp 23:14
 » Visar 23:10
 » Magnus 23:07
 » luzak2363 23:05
 » ToM78 22:50
 » Kool@ 22:48
 » doxent 22:44
 » tian 22:41
 » zibi13 22:41
 » Logan 22:38
 » Tomasz 22:37
 » Chrisu 22:33
 » XepeR 22:29
 » DJopek 22:15
 » rainy 22:11

 Dzisiaj przeczytano
 36883 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Padl pendrive Kingston, gdzie reklamowac? , Chucky 24/08/07 12:25
w sytuacji gdy juz sklepu nie ma, mam oczywiscie fakture z data, a na penka jest 5 lat gwary....
jest cos 'takiego' jak Kingston Polska lub oficjalny dystrybutor na Polske, u ktorego moglbym 'domagac' sie realizacji gwary?

Corei5 9600K, Z390 PRO, 2x16 Vengeance
3200Mhz, GTX 2060 Super, Seasonic X-650

  1. hmm.... , rooter666 24/08/07 12:38
    na benchmarku było niedawno coś o gwarancji kingstona .

  2. hmm , bartek_mi 24/08/07 12:44
    ultramedia.pl
    po numerku
    nie wiem jak dziala ale sam sklep moge polecic

    dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

  3. ... , RyVar72 24/08/07 13:21
    Ja reklamowalem niedawno pamiec Mini SD, w ciagu 12 dni mialem przyslana nowa.

    http://sklep.ultramedia.pl/zgloszenieserk.php

    Pozdrawiam

  4. thx all , Chucky 24/08/07 13:29
    123...

    Corei5 9600K, Z390 PRO, 2x16 Vengeance
    3200Mhz, GTX 2060 Super, Seasonic X-650

  5. lista , OBrian 24/08/07 14:10
    http://www.kingston.com/.../wheretobuy/default.asp

    ThinkPad R400 #! CrunchBang Linux -
    Powered by Debian

  6. pamiętaj o opakowaniu , pirat 24/08/07 17:14
    ostatnio kupowałem już któryś z kolei produkt kingstone (gwizdka) i tak jak poprzednio kolega w sklepie uczulał, aby nie wyrzucać opakowania, bo a nóż coś...

    odczepta się od mojego podpisu ;)

    1. Kolejny mit... , Dexter 24/08/07 17:20
      Wszędzie trąbi się, że co kolwiek - telewizor, odtwarzacz, pendrive etc. w razie oddania do serwisu musi być w oryginalnym opakowaniu. Tyle, że to nieprawda...

      Niedawno posyłałem swój odtwarzacz do serwisu, zadzwoniłem, żeby się zorientować co i jak z odbiorem (door2door), a pani mi na to, że ma być w fabrycznym pudle. Usłyszał co usłyszał i powiedział "to proszę go bezpiecznie opakować".

      Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
      Odpowiedzi oleję.
      THX!

      1. tylko że w takim przypadku , Hitman 24/08/07 17:56
        serwis nie ponosi odpowiedzialności za stan urządzenia i uszkodzenia powstałe w transporcie - kłóć się później że dany tv lcd miał nieporysowaną obudowę u Ciebie a wrócił zmasakrowany mniej lub bardziej.. Znane mi są takie przypadki i to przy drogich sprzętach - w przypadku reklamacji dostajesz formułke w stylu "nieorginalne opakowanie" - ja trzymam w piwnicy aż tyle tych pudeł nie mam..

        Teoretycznie okłamywanie samego siebie
        jest niemożliwe. W praktyce robi to
        każdy z nas.

        1. pierwsze co sie wpisuje przy przyjmowaniu sprzetu na serwis , Godmaker 25/08/07 00:48
          czy jest fabryczne opakowanie i czy jest porysowany obtarty etc, przy droższym sprzęcie robi sie zdjęcia jesli są jakieś uszkodzenia i podejrzenie że mogły powstać w transporcie. Kiedys gość reklamował prawie nowy TV LCD ze zbitą matrycą i twierdził że to na pewno w transporcie powstało. Przepytany dokładnie wygadał się że syn dostał w prezencie pistolet na kulki... nie powiem ile kosztował ten TV...
          Do Sharpa była nawet serwisowa nota - które miejsca są najbardziej narazone na otarcia i jak bezpiecznie przewozic tv

          ...:::| Think for yourself |:::...
          ...:::| Question authority |:::...

      2. Czemi mit? , Mms 24/08/07 18:16
        Na tym gwizdku nie ma numerow seryjnych, tylko sa chyba na kartoniku, ktory jest pod blistrem.

        Pozdrawiam

        1. Chociażby temu: , Dexter 25/08/07 10:09
          Patrz punkt 4:

          http://www.benchmark.pl/...INGSTON/strona-2.html#4

          Zresztą - reklamuje się towar, a nie opakowanie.

          Ale realia są inne - niby też "towar przeceniony nie podlega reklamacji" - ile osób się na to nabiera...

          Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
          Odpowiedzi oleję.
          THX!

          1. towar przecieniony ma ograniczona chyba gwarancje... , Gajdzi 26/08/07 04:30
            lub cos w tym stylu... bo nie sadze zeby nie mial wogole gwarancji... chyba ze nazywaja to inaczej...

            Pan Bóg bawi się z ludźmi w
            chowanego.
            On odlicza - ludzie się chowają...

            1. hmm , bartek_mi 26/08/07 11:24
              gwarancji nie podlega powod przeceny 0 na przyklad jak kupisz spodnie i sa o polowe tansze bo maja lewa nogawke krotsza to nie mozesz z tego powodu ich reklamowac. ale jak sie na dupie przetra to i owszem

              dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

              1. Dokładnie. , Dexter 26/08/07 11:31
                Jeśli przecena jest bo np. skończył się sezon, albo koniec serii, coś w tym stylu, to towar jest objęty normalną gwarancją.

                Nie ma gwarancji na "elementy" z powodu których była przecena, np. jak napisał Bartek za krótka nogawka, skaza materiału, przebarwienia etc.

                Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
                Odpowiedzi oleję.
                THX!

    2. nie jest , LooKAS 24/08/07 17:21
      potrzebne

      1. oczywiście że jest , ViS 25/08/07 09:49
        na każdej gwarancji jest dopisek że jeśli produkt nie ma oryginalnego opakowania mogą odmówić przyjęcia. W przypadku takiego przyjęcia niektóre serwisy dystrybutora rozpatrują reklamację nawet do 3ch miesięcy z uwagi na brak możliwości zidentyfikowania sprzętu...

        I will not buy this record - it is
        scratched.

        1. hmm , LooKAS 25/08/07 10:06
          dziennie wysylam ilestam sprzetu do serwisu i nikt nie wymaga oryginalnego opakowanie... jedyne zastrzezenie opisali koledzy wyzej, czyli serwis nie odpowiada za uszkodzenia powstale podczas transportu.
          Pisze to z doswiadczenia, bo sie tym zajmuje na codzien, a nie okazjonalnie cos wysylam do serwisu...

          1. ja też się nie spotkałem... , Godmaker 26/08/07 00:30
            żeby ktoś odmówił przyjęcia do serwisu z powodu braku opakowania, spotkałem się natomiast z taką odmową w sklepie który miał przyjąć od klienta notebooka i wysłać go do serwisu

            ...:::| Think for yourself |:::...
            ...:::| Question authority |:::...

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL