Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » piszczyk 01:43
 » Chavez 01:26
 » Chrisu 01:25
 » metacom 01:21
 » Martens 01:17
 » BoloX 01:16
 » Dzban 01:02
 » Qjanusz 00:53
 » Irys 00:51
 » ulan 00:41
 » RaPToRR 00:22
 » zibi13 00:10
 » esteban 23:52
 » alkatraz 23:48
 » Menah 23:36
 » luckyluc 23:27
 » Wolf 23:25
 » selves 23:24
 » wrrr 23:24
 » fiskomp 23:14

 Dzisiaj przeczytano
 36880 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[HELP] Do użytkowników Net24 i speców od netu , Padawan 29/08/07 21:03
Kilka godzin temu aktywowałem Net24.

Przy prawie każdej próbie połączenia pojawia się następujący błąd http://img408.imageshack.us/...odczasczeniavs3.jpg (tutaj ma numer 734, ale pojawiają się też komunikaty o błędach o innym numerze, np. 680). Klikam "Wybierz numer ponownie", i z reguły za którymś razem dochodzi do połączenia.
Jednak zawsze po kilku minutach pojawia się taki komunikat: http://img119.imageshack.us/...ge=komunikatvu3.jpg , który powoduje rozłączenie. Kaszani się pasek zadań, nie można połączyć się z internetem ponownie, trzeba resetować kompa. Myślałem, że to może wina zaśmieconego systemu, więc zainstalowałem świeży. Ale jest tak samo, jak było przed instalacją.

Czy przyczyną jest tutaj Netia, czy to np. wina źle zainstalowanego/skonfigurowanego przeze mnie sprzętu?

Jeśli ktoś wie dokładnie, co jest przyczyną, lub ma jakieś sugestie i je przedstawi, to będę wdzięczny; oszczędziłbym męk sobie i babce z Netii, która jutro ma zadzwonić i dowiedzieć się, czy wszystko w porządku.

  1. no wiec , biEski 29/08/07 21:21
    probowales tego
    http://support.microsoft.com/kb/318718
    http://support.microsoft.com/kb/310431
    http://error734.windowsreinstall.com/

    a to error 680
    http://modemhelp.net/dunerror/error_680.shtml

    1. Tak, niestety próbowałem , Padawan 29/08/07 21:37
      i nic. Bo wszystko już było tak, jak powinno być.

  2. Hmmm... , ligand17 29/08/07 21:39
    No więc kilka sugestii:
    1. Sterownik od modemu - poszukaj jakiegoś lepszego
    2. Zainstaluj porządnego firewalla + antywirus
    3. Spróbuj z jakimś innym modemem
    4. Jakie masz parametry linii? Może to jest przyczyną problemów?

    1. Re: , Padawan 29/08/07 21:49
      1. OK, tak zrobię
      2. Daj jakieś przykłady - jestem zielony
      3. Skoczę jutro do kumpla
      4. Parametry linii?

      1. Hmmm... , ligand17 30/08/07 10:16
        2. Firewall - Kerio 4 + testowo Pandę/KAVa - może jakieś świństwo Ci włazi z Sieci
        4. Tłumienie, etc. Poszukaj, gdzieś w oprogramowaniu od modemu powinno być.

        1. Dzięki , Padawan 30/08/07 10:53
          szczególnie info o firewallu sie przyda.

  3. Mówcie mi , Padawan 30/08/07 10:59
    geniusz. Wpisałem w google "netia generic" i okazało się, że gromada ludzi miała taki sam problem. Wszedłem na stronę http://forum.purepc.pl/...n/index.php?t223985.html , przeczytałem, zainstalowałem - działa.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL