Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » piszczyk 17:30
 » Master/Pe 17:30
 » rarek 17:29
 » Artur_O 17:28
 » Wolf 17:27
 » metacom 17:26
 » arteqw 17:25
 » rkowalcz 17:25
 » mnemeth 17:22
 » XTC 17:22
 » bier 17:21
 » Dexter 17:21
 » LooKAS 17:21
 » fiskomp 17:20
 » Menah 17:18
 » Conan Bar 17:18
 » Franz 17:16
 » Micky 17:15
 » zgrzejan 17:14
 » SonyWali 17:13

 Dzisiaj przeczytano
 17775 postów,
 wczoraj 24987

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[ot] (znow) Golenie, lecz trymer, nie golarka , Poke 1/10/07 20:40
Zaczynam sie realnie zastanawiac nie nad klasyczna golarka ale trymerem z opcja "kilkudniowego zarostu" (na tym mi zalezy). Konkretnie Philips QT4085. Z klasycznych golarek ta opcje posiadaja tylko Cruzery Brauna - maja wiele dobrych ale takze sporo kiepskich opinii wiec zaczynam myslec o innych rozwiazaniach. Czy ktos z Was uzywa czegos takiego?

09 sierpien 2008 - penitentiam agite

  1. mam trymer od 1,5 roku , elliot_pl 1/10/07 21:11
    Philishave Multitrim HQG265 za 70zl nowka z allegro. Nie moglem lepiej wydac tych pieniedzy. Zdecydowanie polecam. Jak co to pytaj smialo ;)

    momtoronomyotypaldollyochagi...

    1. Co sobie golisz :P , grattz 1/10/07 21:34
      123

      ...poprzednia |1|2|3|4| następna...

      1. wszystko :) , elliot_pl 1/10/07 22:35
        co wymaga golenia. Twarz, pachy, nawet raz nogi jak byla taka potrzeba :/ Mysle ze glowe tez spokojnie bym ogolil,ale ja tam wole do fryzjera ;)

        momtoronomyotypaldollyochagi...

    2. Jak sie tym , Poke 1/10/07 21:45
      goli? Bo maszynka "lapie" wlosy we wszystkie strony, a trymer nie ma z tym klopotu? Opisz, jakbys mogl, jak to wyglada bo nigdy nie uzywalem.

      09 sierpien 2008 - penitentiam agite

      1. No powiem ci ze rewelacyjnie... , elliot_pl 1/10/07 22:39
        Ja nie mam po tym zadnych podraznien, a po mokrym goleniu to byla masakra :/ Zostawia minimum 0,5 mm. A na maxa chyba 1,2 cm wiec jest spory zakres. Generalnie lecisz pod wlos jak zwykla maszynka do wlosow. Po paru goleniach dojdziesz do wprawy, bo faktycznie wlosy rosna roznie w roznych czesciach twarzy. Jak napisalem ponizej - kobieta nie lubi jak sie gole na gladko, wiec uzywam tylko tego. Gdzieniegdzie trzeba przejechac np. 2x pod roznymi katami. Ale i tak jest sporo latwiej niz zwykla maszynka do wlosow. Nie wiem co molgbym ci napisac jeszcze :)

        momtoronomyotypaldollyochagi...

        1. Ok, przekonales mnie , Poke 1/10/07 23:03
          http://allegro.pl/...ips_qt_4085_system_turbo.html

          09 sierpien 2008 - penitentiam agite

          1. hmmm , elliot_pl 1/10/07 23:15
            ten twoj to z bajerami :) Ale faktem jest ze po tym moim to maly balagan zawsze na poleczce pod lustrem. Trzeba przetrzec po goleniu. Ciekawym jak sie bedzie spisywal ten odkurzacz wbudowany.

            momtoronomyotypaldollyochagi...

            1. Na pewno , Poke 2/10/07 12:23
              opisze.

              09 sierpien 2008 - penitentiam agite

  2. hmm , bartek_mi 1/10/07 21:37
    powodowany ciekawoscia zadam glupie pytanie - po co komu 'kilkudniowy zarost'?

    mnie taki rosnie samoczynnie jakies 24h :) a kobita by mnie zamordowala jak bym z takowym sie do niej przymilal.

    dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

    1. Niektórym pasuje , grattz 1/10/07 21:41
      i niektóre dziewczyny to lubią.

      ...poprzednia |1|2|3|4| następna...

      1. chyba masochistki , Piratez 1/10/07 21:46
        caluj sie ze szczota ryzowa to zrozumiesz aluzje:)

        1. Kocha to wytrzyma , Poke 1/10/07 21:48
          Bez przesady - ja rowniez nie oczekuje ze kobieta bedzie codzienne w pelnym makijazu.

          09 sierpien 2008 - penitentiam agite

        2. Sawyer z LOST ma , grattz 1/10/07 21:54
          i coś mi sie nie wydaje żeby narzekał na brak lasek :P

          ...poprzednia |1|2|3|4| następna...

          1. hmm , bartek_mi 1/10/07 21:58
            a w pornolach dupy co 5 minut zmieniaja :)

            dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

        3. moja nie wyglada na masochistke... , tecep 1/10/07 22:04
          a jesli to ja kreci to i dla mnie lepiej ze nie musze walczyc z zarostem;)

          taaaaaaaaa.....

        4. moja by mnie ubila jakbym sie ogolil na "gladko" , elliot_pl 1/10/07 22:34
          mowie serio nie cierpi. Wiec mega sie ciesze, bo uzywam trymera :) A nalewam sie z kumpli ktorzy maja ciemny zarost i jak sie taki rano ogoli to juz wieczorem musi drugi raz coby go kobieta z lozka nie wygonila.

          momtoronomyotypaldollyochagi...

        5. no nie wiem , Piratez 2/10/07 06:21
          moze nie macie ostrego zarostu;)

    2. Trzy powody: , Poke 1/10/07 21:46
      1) nie lubie sie golic
      2) lepiej sie czuje w kilkudowym
      3) mam wrazenie ze przy trymerze nie ma takiego podraznienia skory

      09 sierpien 2008 - penitentiam agite

      1. mam dokładnie takie same powody do noszenia zarostu , Lysy 2/10/07 00:11
        A używam od kilku lat Philishave T788 i jestem bardzo zadowolony.
        Ten trymer w linku powyżej to nieżle wybajerzony ale napewno bedzie OKI.

    3. hmm , macol 2/10/07 09:59
      ja sie zawsze golilem na "gladko" ale wieczorem niestety nadawalem sie do ponownego golenia. Jakies 1,5 roku temu na urlopie nie golilem sie przez 3 dni i moja panna stwierdzila, ze z tym zarostem wygladam zdecydowanie lepiej. Od tego czasu sama przycinala mi brode do odpowiedniej dlugosci a ja nie musialem sie o nic martwic.
      Co ciekawe teraz jestem juz z inna kobieta i ta rowniez kategorycznie zabrania mi sie golic ;)

      ja chce 100% jasne tpc

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2019, TwojePC.PL