Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » toledo 15:54
 » krzysiozb 15:53
 » kreciak 15:53
 » myszon 15:52
 » Remek 15:51
 » MacLeod 15:49
 » Ament 15:47
 » gantritho 15:45
 » DYD 15:44
 » Holyboy 15:42
 » Liu CAs 15:42
 » Master/Pe 15:40
 » Robek 15:36
 » NimnuL 15:35
 » Wedrowiec 15:33
 » krismel 15:32
 » Pietka 15:32
 » Hitman 15:31
 » Artaa 15:30
 » Syzyf 15:26

 Dzisiaj przeczytano
 10547 postów,
 wczoraj 27521

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2022
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[OT]Prosze o porade w sprawie kupna kuchenki mikrofalowej , laciak88 1/11/07 17:19
Witam!
Na co zwracac uwage oprocz mocy i grilla? Podoba mi sie ta: http://www.allegro.pl/..._29z010_od_ss_krakow.html
czy moze jakies inne maja lepsze rozwiazania, sa bardziej przydatne? Mikrofalowka bedzie uzywana do typowych zastosowan, cena +-400 zl. Wspomozecie informacja??

Pozdrawiam,
laciak88

"To Alcohol! The cause of, and solution to, all of
life's problems."

  1. sw. , Barts_706 1/11/07 17:24
    jw.

    _______________________________

    http://jawnesny.pl

  2. hmm... , tytan 1/11/07 17:37
    nie patrz na funkcje, bo tego i tak sie w przyszlosci nie wykorzystuje. Z parametrow patrz, jak napisales, na moc urzadzenia oraz funkcje grylla. Pozniej kieruj sie cena, gwarancja, renoma producenta.

    Pzdr;)

    --
    "Wciąż w pogoni za lepszej jakości
    życiem..."

    1. hmmm , Carmamir 1/11/07 19:14
      chyba renoma producenta i to co on produkuje jest najważniejsze.

      Takiego Zelmerka bez obaw bym kupił ale na pewno nie wziął bym nic co nawet by mi świnie zabiło, poćwiartowało, przyprawiło, przygrillowało i podało, nieznanego producenta...

      No to się wkopałem...

  3. sw. , voyteck 1/11/07 17:49
    akurat nad tym samym zelmerem się zastanawiam :) i póki co wydaje mi się optymalny w tym zakresie cenowym

    Doświadczenie wzrasta
    proporcjonalnie do liczby
    zniszczonych urządzeń.

  4. Mam takiego Zelmera ! , sew123 1/11/07 17:56
    no i dziala :) to moja 1sza kuchenka mikrofalowa - sluzy glownie do odgrzewania itp itd . Jestem z niej zadowolony :) aczkolwiek nie uzywam jej codziennie - bo i po co ?

    Nine Inch Nails to jest TO :)
    iRacing Driver :)

  5. A jakąś tańszą? , Barts_706 1/11/07 18:01
    Ok. 300PLN, może ciut mniej?

    _______________________________

    http://jawnesny.pl

    1. ale podczepiasz sie czy radzisz? :) , laciak88 1/11/07 18:11
      ja tam zapomnialem napisac DO +-400 zl

      "To Alcohol! The cause of, and solution to, all of
      life's problems."

      1. Podczepiam się bezczelnie... , Barts_706 1/11/07 18:41
        ...a tańszą, bo w sumie bajery typu 800W (to sporo, methinks) i chromy na zewnątrz mi niepotrzebne, więc po co płacić ekstra.

        _______________________________

        http://jawnesny.pl

        1. ja uważasz że 800W to hohoho, to chyba żartujesz. , fiskomp 2/11/07 07:41
          Pierwsza i jedyna jak dotychczas moja kuchenka ma 900W i uważam, że czasem tej mocy brakuje. Fakt to już zabytek (chyba pierwsze elektroniki) i nie ma gril'a na co najbardziej narzekam, ale sprawuje się super i puki nie padnie nie zamienię.

          Do autora postu, patrz na średnicę talerza, moim zdaniem 28cm to optimum, mniejsze są za bardzo kurduplaste.

    2. o ty! , laciak88 1/11/07 18:46
      nie ma sprawy. w moim wypadku nie ja place, a sprzet ma byc porzadny, no i ladnie wyglada :)

      "To Alcohol! The cause of, and solution to, all of
      life's problems."

      1. mialo byc pod "Podczepiam się bezczelnie... , Barts_706 1/11/07 18:41" , laciak88 1/11/07 18:49
        ...

        "To Alcohol! The cause of, and solution to, all of
        life's problems."

  6. Hmmm... , ligand17 1/11/07 18:25
    Fajnie, jak kuchenka ma funkcje rozmrażania różnych produktów - ja codziennie wrzucam 4 kromki do mikrofali i mam na śniadanie gorący, mięciutki i chrupiący chlebek na śniadanko. Kuchenka LG.

    1. A ta z linka ma to?... , Barts_706 1/11/07 18:53
      ...

      _______________________________

      http://jawnesny.pl

      1. Chyba każda ma... , Dexter 1/11/07 18:57
        Ja mam jakąś LG (stara to nazwy nie daję).

        Ma grilla ale skorzystałem ze 3 razy. IMO zbędny bajer.

        Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
        Odpowiedzi oleję.
        THX!

      2. Zelmer ma rozmrażanie , sew123 1/11/07 20:27
        i sprawuje sie to calkiem dobrze. Jedne czego jej brak to waga..

        Nine Inch Nails to jest TO :)
        iRacing Driver :)

  7. pytanko , Codhringher 1/11/07 21:42
    czy jest sens dopłacania do kuchenek droższych niż najtańsze z grillem? bo one chyba wszystkie działają tak samo? no chyba że te magiczne funkcje typu "pieczenie z chrupiącą skórką" cokolwiek robią? jestem mikrofalowym nowicjuszem, a jedyne kuchenki, z których miałem okazje korzystać, były właśnie z tych najtańszych, dlatego pytam.

    Pozdro...

  8. Wszyscy chyba zdążyli się przekonać, że mikrofala to badziewie. Ale spoko, ja też używam. , segsag 1/11/07 22:08
    Zwróć uwagę na to co będziesz robił najczęściej czyli -podgrzewanie piwa. U mnie niestety nie mieści się standardowa szklanka do piwa. Poza tym nie martw się mocą. Słabsza (pod względem mocy) kuchenka daje Ci większą kontrolę nad produktami. Zbyt durza moc powoduje, że produkty się jarają i strzelają po całej kuchence. Ja mam dwie kuchenki i tej o słabszej mocy nie muszę tak często myć. Wku..a mnie jednak alarm, który po zakończeniu grzania pika chyba ze cztery razy.

    ...::: poznasz głupiego
    po czynach jego :::...

    1. w mojej alarm można wyłączyć , kicior 1/11/07 22:22
      może w Twojej też?

  9. zwróż uwagę tez , Lukx 2/11/07 11:32
    na klasę energetyczną - jak by nie było szukaj jak najlepszej zapewne A nie znajdziesz ale jak będziesz miał coś kolo C albo D to będzie już dobrze. Z przydatnych funkcji to z grilla jak koledzy piszą użyjesz może ze 2 razy na początek , piec w tym nie będziesz. Przydatna jest dobra funkcja timera z rozpoczęciem programu o danym czasie i rozmrażanie po wadze i klasie produktu ( mięso , jarzyny , ryba ) przydatne i funkcjonalne reszta zbędny bajer. Osobiście posiadam LG - wada żarówka się spaliła po tygodniu :)

    ... geniusz ludzki jest ograniczony ,
    a głupota ludzka nie ...

  10. poczytalem tropche opinie , laciak88 2/11/07 13:30
    i stwierdzilem, ze ta kuchenka jest srednia. poleccie cos z lepsiejszymi funkcjami i jakiejs firmy, ktora juz produkowala kiedys mikrofale :)

    "To Alcohol! The cause of, and solution to, all of
    life's problems."

  11. te wszystkie funkcje , PaKu 2/11/07 20:06
    to o dupe potluc. Na poczatku ze dwa razy moze sie czlowiek pobawi, ale uzywanie kuchenki przynajmniej w moim przypadku polega na wybraniu mocy, ustawieniu czasu i wlaczeniu jej. I tyle...

    bez podpisu

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2022, TwojePC.PL