Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Grocal 00:06
 » Bart 00:06
 » endern 00:03
 » Star Ride 00:03
 » DJopek 00:00
 » kreton40i 23:58
 » Gab 23:56
 » mrowa_82 23:54
 » PeterMac 23:54
 » DYD 23:53
 » Muchomor 23:48
 » to.be 23:46
 » rurecznik 23:45
 » myszon 23:44
 » ligand17 23:44
 » Maniak 23:41
 » Mario2k 23:39
 » BoloX 23:37
 » mirek190 23:37
 » alkatraz 23:35

 Dzisiaj przeczytano
 153 postów,
 wczoraj 34615

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

business everywhere : ) z orange i ed 77 , McGen 1/03/08 08:13
witam, moze ktos wie czy da sie to badziewie jakos podrasowac i zeby latalo szybciej , nie dosc ze zrywa mi polaczenie to transfery po 2-5 kb/s gorzej niz zwykly modem.. moze jest jakies rozwiazanie, jesli tak to z goory dziekuje za pomoc

..:::McGen GG: 82095:::..

  1. jest , tommi 1/03/08 09:01
    stanac blizej BTS-a ;)

    Śmiech to najlepsze lekarstwo na
    wszystko, no może z wyłączeniem biegunki.

  2. a nie przekroczyles limitu danych? , Venom79 1/03/08 09:56
    ???

    Lewy pas to nie kółko różańcowe.

  3. OK, ale w jaką masz sytuację? Jesteś w zasięgu UMTS/HSDPA czy tylko GPRS/EDGE? , Rhobaak 1/03/08 12:38
    Jeśli masz słaby sygnał, to nie ma cudów - nie będzie dobrze działać.

    Kor2dual3,2hZ overkloc,4Gbit Ram
    G-forc 460 gietex,barakudy
    Children of Neostrada Association MVP

  4. jak jestes z Mazur lub Podlaskiego to nie da rady wiele zrobic , Brauni 1/03/08 12:51
    to nie wina modemu, tylko przeciazonej sieci.
    zreszta wiekszosc telefonow z Edge bedzie dzialalo o niebo lepiej niz ten chlam ED77...

    Br@uNi Polska

  5. Hmmm... , ligand17 1/03/08 20:08
    A zasilanie masz podpięte, czy tylko przez USB?

    1. i tak i tak probowalem , McGen 1/03/08 20:28
      rozlacza co chwile, albo chodzi tak tragnicznie ze szok

      ..:::McGen GG: 82095:::..

      1. porównywałeśdo transmisji z telefonu? , Brauni 2/03/08 11:54
        Moze to nie wina ED a sieci ?

        Z jakiego rejonu jestes ?
        <priv> brauni(at)poczta.onet.pl

        Br@uNi Polska

        1. lublin , McGen 2/03/08 19:36
          obroncow pokoju

          ..:::McGen GG: 82095:::..

          1. To zainwestuj w jakis modem (telefon) 3G , Brauni 2/03/08 22:57
            W lublinie w okolicy Obroncow bedziesz mial jak nic HSDPA/HSUPA czyli jakies realne 1-2Mbit (nie daj sie nabrac na 7.2 z reklamy :)

            Modem najlepiej jakies na USB aby mozna bylo wyrzucic za okno ... to nie zart .. sila sygnalu ma tu b.duze znaczenie.
            Sam mam stacje bazowa jakies 300m odemnie ale przez dwa bloki w/plyta i bywa roznie..

            Br@uNi Polska

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2019, TwojePC.PL