TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Reklamacja w Komputroniku , Kool@ 2/03/08 16:11 Witam
Złożyłem w Komputroniku reklamację -dostałem numer i teraz mam wysłać sprzęt.
W procedurze jaką dostałem mailem jest napisane "dołącz kopię karty gwarancyjnej lub dokumentu zakupu". Czy faktycznie wystarcza kopia gwarancji i paragonu?
pozdr.... - jak uwazasz ze nie to wyslij oryginal. , Ranx 2/03/08 17:11
i doloz ze 100 pln "na wszelki wypadek".o roztramtajdany charkopryszczańcu... - LOL , , , 2/03/08 17:36
:-)))* , , * - nie , Matti 2/03/08 17:47
piszą tak dla zmyłki. - Ja bym nie ryzykował: , j23 2/03/08 18:26
potem oskarżą Cię o nielegalne kopiowanie gwarancji!Dumny nosiciel moherowego beretu!
Me gustan tomar mis copas
Żubrówka es lo mejor! - Wygrywa , Padawan 2/03/08 19:16
odpowiedź nr 1. Zaraz za nią plasuje się odp 3, ociekająca smacznym sarkazmem. - Re: , Kool@ 2/03/08 19:24
A czy ktoś z Was realizował gwarancję w Komputroniku?
Nie chciałbym po wysłaniu sprzętu usłyszeć "przepraszamy ale w celu dokończenia procedury reklamacyjnej proszę przesłać oryginały dokumentów"... - A czy nie prościej zapytać odpowiedniej osoby z Komputronika? , Venom79 2/03/08 19:48
Tak miałbyś jasność.
Jakie znaczenie ma opinia kogoś z tego forum, jeśli i tak nie będzie ona argumentem przy ewentualnym problemie z reklamacją?
Zapytaj po prostu w Komputroniku.Lewy pas to nie kółko różańcowe. - Re: , Kool@ 2/03/08 19:52
A to Oni dzisiaj pracują?... - ZTCW to kt ma baze , Ranx 2/03/08 19:53
swoich produktow wiec ja reklamuje bez papiera.
wbija kod w system i juz wie kiedy i na co i jak sprzedany. no i czy jest gwara.
ale papier warto miec:)o roztramtajdany charkopryszczańcu...
- eh... , ViS 2/03/08 23:23
oryginały są dla Ciebie, nikomu nie potrzebne.
Paragon jest tylko potrzebny przy zrobieniu ew. korekty ale zdarza się to bardzo rzadko.I will not buy this record - it is
scratched. - aha , ViS 2/03/08 23:28
oryginały gwarancji wysyłasz, ale tylko producentów, ew dystrybutora tak jak w przypadku pentagramów...I will not buy this record - it is
scratched.
- a mi już dysk naprawiają (mam nadzieję,że wymieniają) ze 3 tygodnie , petrumi 2/03/08 19:37
ale czekam cierpliwie na telefon bo kopię zgłoszenia zgubiłem :)- Dostaniesz w ostatnim możliwym terminie, , j23 2/03/08 20:44
a może nawet dłużej. Każdy normalny zarząd powinien dbać o maksymalne skracanie rotacji należności i maksymalne wydłużanie rotacji zobowiązań. Dlatego reklamacje powinien załatwiać jak najpóźniej. Jak je będą załatwiać po miesiącu, a nie natychmiast, to na obsługę reklamacji potrzebują 1/12 mniej kasy rocznie, a wysyłkowo rękoczynów wpieniony klient na nich nie dokona...Dumny nosiciel moherowego beretu!
Me gustan tomar mis copas
Żubrówka es lo mejor! - a jaki Twoim zdaniem mają koszt , petrumi 2/03/08 22:13
przy załatwianiu reklamacji dysku?
mój miał 20% badów i powiedzieli, że wysyłają do Seagate'a.
Mam nadzieje na nowy 250GB lub większy (IDE). Swoją drogą chcę go sprzedać jakby co ;)- Jak nie mają kosztu, , j23 3/03/08 11:08
to mają zysk: jak nie wręczą Tobie natychmiast nowego, tylko sprzedadzą go nowemu klientowi, a Tobie dadzą po miesiącu, to przez miesiąc mają darmową kasę o wartości dysku. Jak tak robią stale, to non-stop mają cudzą kasę do swojej dyspozycji za darmo...Dumny nosiciel moherowego beretu!
Me gustan tomar mis copas
Żubrówka es lo mejor!
- tak a propo , black-bird 3/03/08 09:24
kupilem u nich pamiec i na mojej plycie przestala dzialac z taktowaniem 667 na nizszym chodzi bez problemu. Testowalem na innych kompach tez na 667 chodzi bez problemu. Czy wymienia mi?
Mam jeszcze inna taka sama pamiec ale kupiona na miejscu i dziala ok w kazdym slocie. Na tamtej przy 667 wogole komp nie wstaje. |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|