Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » metacom 17:18
 » Sherif 17:18
 » bieniek 17:18
 » dugi 17:16
 » NimnuL 17:16
 » XepeR 17:15
 » Hitman 17:15
 » bajbusek 17:12
 » Artaa 17:10
 » DJopek 17:08
 » KHot 17:07
 » rainy 17:06
 » g5mark 17:03
 » Dexter 16:58
 » AfiP 16:45
 » NWN 16:45
 » Kenny 16:40
 » Magnus 16:37
 » Saszkin 16:36
 » elliot_pl 16:31

 Dzisiaj przeczytano
 41106 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Reklamacja w Komputroniku , Kool@ 2/03/08 16:11
Witam

Złożyłem w Komputroniku reklamację -dostałem numer i teraz mam wysłać sprzęt.
W procedurze jaką dostałem mailem jest napisane "dołącz kopię karty gwarancyjnej lub dokumentu zakupu". Czy faktycznie wystarcza kopia gwarancji i paragonu?





pozdr.

...

  1. jak uwazasz ze nie to wyslij oryginal. , Ranx 2/03/08 17:11
    i doloz ze 100 pln "na wszelki wypadek".

    o roztramtajdany charkopryszczańcu...

  2. LOL , , , 2/03/08 17:36
    :-)))

    * , , *

  3. nie , Matti 2/03/08 17:47
    piszą tak dla zmyłki.

  4. Ja bym nie ryzykował: , j23 2/03/08 18:26
    potem oskarżą Cię o nielegalne kopiowanie gwarancji!

    Dumny nosiciel moherowego beretu!
    Me gustan tomar mis copas
    Żubrówka es lo mejor!

  5. Wygrywa , Padawan 2/03/08 19:16
    odpowiedź nr 1. Zaraz za nią plasuje się odp 3, ociekająca smacznym sarkazmem.

  6. Re: , Kool@ 2/03/08 19:24
    A czy ktoś z Was realizował gwarancję w Komputroniku?
    Nie chciałbym po wysłaniu sprzętu usłyszeć "przepraszamy ale w celu dokończenia procedury reklamacyjnej proszę przesłać oryginały dokumentów"

    ...

    1. A czy nie prościej zapytać odpowiedniej osoby z Komputronika? , Venom79 2/03/08 19:48
      Tak miałbyś jasność.

      Jakie znaczenie ma opinia kogoś z tego forum, jeśli i tak nie będzie ona argumentem przy ewentualnym problemie z reklamacją?

      Zapytaj po prostu w Komputroniku.

      Lewy pas to nie kółko różańcowe.

      1. Re: , Kool@ 2/03/08 19:52
        A to Oni dzisiaj pracują?

        ...

      2. ZTCW to kt ma baze , Ranx 2/03/08 19:53
        swoich produktow wiec ja reklamuje bez papiera.
        wbija kod w system i juz wie kiedy i na co i jak sprzedany. no i czy jest gwara.
        ale papier warto miec:)

        o roztramtajdany charkopryszczańcu...

    2. eh... , ViS 2/03/08 23:23
      oryginały są dla Ciebie, nikomu nie potrzebne.
      Paragon jest tylko potrzebny przy zrobieniu ew. korekty ale zdarza się to bardzo rzadko.

      I will not buy this record - it is
      scratched.

      1. aha , ViS 2/03/08 23:28
        oryginały gwarancji wysyłasz, ale tylko producentów, ew dystrybutora tak jak w przypadku pentagramów...

        I will not buy this record - it is
        scratched.

  7. a mi już dysk naprawiają (mam nadzieję,że wymieniają) ze 3 tygodnie , petrumi 2/03/08 19:37
    ale czekam cierpliwie na telefon bo kopię zgłoszenia zgubiłem :)

    1. Dostaniesz w ostatnim możliwym terminie, , j23 2/03/08 20:44
      a może nawet dłużej. Każdy normalny zarząd powinien dbać o maksymalne skracanie rotacji należności i maksymalne wydłużanie rotacji zobowiązań. Dlatego reklamacje powinien załatwiać jak najpóźniej. Jak je będą załatwiać po miesiącu, a nie natychmiast, to na obsługę reklamacji potrzebują 1/12 mniej kasy rocznie, a wysyłkowo rękoczynów wpieniony klient na nich nie dokona...

      Dumny nosiciel moherowego beretu!
      Me gustan tomar mis copas
      Żubrówka es lo mejor!

      1. a jaki Twoim zdaniem mają koszt , petrumi 2/03/08 22:13
        przy załatwianiu reklamacji dysku?
        mój miał 20% badów i powiedzieli, że wysyłają do Seagate'a.
        Mam nadzieje na nowy 250GB lub większy (IDE). Swoją drogą chcę go sprzedać jakby co ;)

        1. Jak nie mają kosztu, , j23 3/03/08 11:08
          to mają zysk: jak nie wręczą Tobie natychmiast nowego, tylko sprzedadzą go nowemu klientowi, a Tobie dadzą po miesiącu, to przez miesiąc mają darmową kasę o wartości dysku. Jak tak robią stale, to non-stop mają cudzą kasę do swojej dyspozycji za darmo...

          Dumny nosiciel moherowego beretu!
          Me gustan tomar mis copas
          Żubrówka es lo mejor!

  8. tak a propo , black-bird 3/03/08 09:24
    kupilem u nich pamiec i na mojej plycie przestala dzialac z taktowaniem 667 na nizszym chodzi bez problemu. Testowalem na innych kompach tez na 667 chodzi bez problemu. Czy wymienia mi?

    Mam jeszcze inna taka sama pamiec ale kupiona na miejscu i dziala ok w kazdym slocie. Na tamtej przy 667 wogole komp nie wstaje.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL