|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
Czy moge zerwac umowe z operatorem GSM nie majac zasiegu w domu... , Nazgul 12/03/08 19:31 operator majacy nazwe 3 literowa. Nie wiem czy juz o tym nie pisalem ale wyszukiwarka znalezc nie moge. W XXI wieku, polnocy wojewodztwa śląskiego. Konkurencja ma zasieg idealny. Moj operator od mniej wiecej pol roku zapomnial chyba o nas. Wszyscy majacy tel w Erze maja takie problemy w domu (w mojej miejscowosci). Chcac wyslac sms'a musze podejsc do okna, ciagle mi gubi zasieg. Rozmowa tez tylko przy oknie. W pewnym momencie mam zasieg full, za chwile znika calkowicie. Powiedzcie mi co z takim fantem zrobic?people can fly, anything
can happen...
..Sunrise.. - Ale przeciez w umowie ... , Doczu 12/03/08 19:42
... zdaje sie nie masz klauzuli, że operator gwarantuje Ci zasieg wszedzie ?
Na jakiej więc podstawie zamierzasz zerwać umowe ?- wiem , Nazgul 12/03/08 20:04
pytam, moze jakas petycja itp. Kiedys nie bylo takich problemow, pojawily sie jakies 6-12 miesiecy temupeople can fly, anything
can happen...
..Sunrise..
- jedyne co mozesz zrobić , digiter 12/03/08 19:43
to kupić konektor z anteną
http://aukcja.onet.pl/...mp;order=t&view=gtext
Zerwanie umowy z operatorem oznacza firmę windykacyjną i problem z zawarciem umowy z innymi operatorami.Piszcie do mnie per ty z małej litery - napisz na priv jaka miejscowość i jaki rejon (ulica, dzielnica) , Ramen 12/03/08 19:47
jeżeli masz info, że dzieje się tak u większej ilości osób- postaraj się zdobyć jakieś dokładniejsze dane- postaram się coś wyniuchać :)
Masz może netmonitora? Przydałby się CI i kanały jakie widzisz...Tu był podpis - napisalem , Nazgul 12/03/08 20:04
na maila z profilu :)people can fly, anything
can happen...
..Sunrise..
- chyba jedynym skutecznym sposobem , Brauni 12/03/08 21:00
chociaz nieco dlugotrwalym jest uderzanie do BOK'u ze masz w konkretnym miejscu slaby zasieg. Najlepiej jak takie problemy zglosi kilku (nastu) klientow.
A jeszcze lepiej jakby to byli klienci biznesowi ;).
Firmy IT na pojedyncze zgloszenia nie reagują ale przy wiekszej ilosci skarg starają się coś zrobić, choc to dosc dlugo trwa ....
Ew repeater sygnału :
http://www.allegro.pl/...gu_gsm_w_twoim_domu_.html
Ew zmiana operatora ... :( polecam Orange . ;)Br@uNi Polska - w jego przypadku zmiana operatora może nie pomóc , Ramen 12/03/08 22:41
zwłaszcza, ze plus i orange mają swoje wieże ok 1,5 raza dalej niż znajduje się wieża ery :P
pewnie jakiś trx się sypie, a jakość tego nie wyłapałaTu był podpis - acha, a ten repeater, to może sobie w szopie zamontować :) , Ramen 12/03/08 22:46
bo ze wzmocnieniem 40db w dl to troszkę mało na pokrycie 80m2 (jedna ściana z żelbetu i po zasięgu), dodatkowo, że nie ma podanych takich istotnych parametrów jak wzmocnienie ant zewnętrznej i wewnętrznej no i mocy wyjściowej :)
No i poziom syg wejściowego musiałby być na poziomie min -55db, żeby to cudo w miarę porządnie działałoTu był podpis - Nie smialem proponowac jakiegos Allgon'a , Brauni 13/03/08 00:08
gdyz wydatek ok 30k raczej nie wchodzi w gre ... ;)
Co do odleglosci to sie wypowiadac nie bede ale wystarczy inny rodzaj i azymut anten, ukształtowanie terenu i odleglosc od wiezy traci na znaczeniu.Br@uNi Polska
- UOKiK podobno gdzies napisal, ze , Deus ex machine 12/03/08 21:45
klient moze zerwac umowe, jesli nie ma zasiegu (lub wystepuja czeste braki) w obszarze w ktorym operator gwarantuje Ci sygnal. Bo wtedy operator nie wywiazuje sie z umowy."Uti non Abuti" - a czy operator gwarantuje ci sygnał w jakimś konkretnym obszarze? , dawidy 12/03/08 22:17
Nie wydaje mi się, żeby którykolwiek z operatorów GSM stawiał taki zapis w umowie.102594
- zgłaszaj reklamacje na zasięg w BOA i namawiaj do tego sąsiadów, to jedyny sposób , dawidy 12/03/08 22:19
Umowę możesz rozwiązać w każdej chwili, ale kara umowna Cię nie ominie.102594 - operator publikuje mapki zasiegu , Kenny 12/03/08 22:39
- na zewnatrz
- wewnatrz budynkow
Musisz taka sprawdzic.
Jesli wg niej masz zasieg w budynku, mozesz zrywac.
Jesli nie ma, to gorzej. Mozesz mowic, ze nie dane ci bylo zapoznac sie z mapka, a w salonie zapewniali, ze w twojej lokalizacji zasieg bedzie. Problemem pozostaje ciezar dowodowy... ale mysle, ze mozna zalozyc, ze interesowalo cie uzytkowanie telefonu w twoim miejscu zamieszkania, a nie gdzies indziej..:Pozdrowienia:. - zle sie wyrazilem , Kenny 12/03/08 22:41
...ze uzytkowanie tel w miejscu zamieszkania jest warunkiem oczywistym dla kazdego uzytkownika..:Pozdrowienia:.
- A właśnie, że może... , Lehoo 13/03/08 18:47
... zerwać umowę... Ale tylko pod jednym warunkiem. Jeśli w miejscu, które jest na umowie (adres użytkownika) nie masz zasięgu, to możesz zerwać umowę. Oczywiście życzę powodzenia w walce z erą, ale wiem co mówię - pracuję w Plusie ;) Natomiast jeśli kupiłeś telefon na osobę bądź firmę, której siedziba / adres zamieszkania jest inny - taki, gdzie jest zasięg, to zapomnij o zerwaniu umowy...
Pozdr!- hmmm , Kenny 13/03/08 21:18
"Jeśli w miejscu, które jest na umowie (adres użytkownika) nie masz zasięgu, to możesz zerwać umowę"
czyli zgodnie z moim zalozeniem, tylko jakimi paragrafami poprzec ta teze? Naprawde chetnie sie dowiem, a wydajesz sie byc pewien tego co mowisz :)
I jak to sie ma do mapek operatora? W koncu ktos moze chciec kupic tel ze swiadomoscia, ze pod jego adresem nie ma zasiegu, ale nie chce go tam uzywac. I co, to mu da mozliwosc wypowiedzenia umowy gdy mu sie zachce?.:Pozdrowienia:. - telefony sa na firme , Nazgul 14/03/08 01:45
firma jest w moim domu, czyli tam gdzie nie ma zasiegu... tylko jak to wywalczyc ?people can fly, anything
can happen...
..Sunrise.. - operator... , Lehoo 15/03/08 19:55
... w tym wypadku reprezentowany przez sprzedawcę, jeśli są wątpliwości, ma obowiązek sprawdzić, czy u klienta jest zasięg. Ja pracuję jako tzw G300 (dla wtajemniczonych ;) ) czyli doradca dla klientów biznesowych - zatem zawsze siłą rzeczy sprawdzam zasięg u klienta zanim wypiszę mu umowę, ale koledzy ze sklepu nie raz jeździli na jakieś wioski, aby sprawdzić zasięg... Czym to poprzeć? - regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych, który otrzymałeś razem z umową. Przyznam szczerze, że temat został u mnie tylko poruszony na jednym szkoleniu, nikt nie chciał nam za bardzo tłumaczyć szczegółów takiej sytuacji, lecz wyczulili nas poważnie na sprawdzanie zasięgu, powiedziano nam również, że klient może w takiej sytuacji zerwać umowę... Wydaje mi się, że w regulaminie szukać należy tego w paragrafie dot. obowiązków operatora, który zobowiązuje się do zapewnienia zasięgu i poprawnego działania sieci...
Pozdr!
|
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|