|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
Skaner mustek SE A3 USB1200Pro i zwieszanie komputera , Tomcatos 26/03/08 13:13 Notebook IBM ThinkPad T60
(Intel CoreDuo T2500 2.0GHz/1GB/100GB/DVDRW/14,1"SXGA+/WXPPL)
i skaner A3 Mustek SE A3 USB 1200Pro.
Po zainstalowaniu sterownika i aplikacji wszsytko jest OK. Po restercie dziala bez zarzutu, tak samo jak rano odpalam kompa wszystko jest OK.
Problem pojawia się jak coś sobie zeskanuję , wyłączę program popracuję w innych aplikacjach (jakies pół godziny) i znowu chcę coś zeskanować... odpalam programik do skanera pojawia sie komunikat "check cable connection" i...... zwis .
Nic tylko reset i po nim jest znowu OK.
Problem pojawia sie na różnych kompach (inne laptopy i stacjonarne).
Zmieniałem kabelki USB i podłączałem sie do kilku kompów ... a problem ten sam został.
Sterowniki i soft do skanera jest tylko ten co go dostałem ze skanerem, na stronie mustek-a jest tylko driver do Mac-a.
Próbowałem dowiedzieć sie coś więcej od "szpeców" z Musteka ale martwa cisza... moze Ktos ma pomysł co z tym cholerstwem moze być?
(pomysły by potraktować to wszystko młotkiem już były, ale zostały chwilowo odłożone w bliżej nieokreśloną przyszłość).
dzieki za pomoc... sięgaj tam gdzie wzrok nie sięga..
...aaa...to już XI-ta księga :O)) ... - Mam to dziadostwo w pracy , d-feNce 26/03/08 18:18
Bez przerwy miałem problemy z wykrywaniem skanera: winda raz go widziała a raz nie. Jak już wyrwałem prawie wszystkie włosy z głowy, okazało się, że to jednak kabel. Z pierwszym nie działał, z drugim nie działał, a z trzecim zaskoczył...
Sprawdź jeszcze, jak się skaner zachowuje gdy korzystasz z TWAINa, tzn. gdy skanujesz bezpośrednio do jakiegoś programu, np. Corela, PhotoShopa czy choćby IrfanView.there's no sense crying over every mistake,
you just keep on trying till you run out
of cake |
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|