Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » PiotrexP 12:15
 » Sherif 12:13
 » rainy 12:12
 » Wolf 12:10
 » metacom 12:08
 » zibi13 12:07
 » rooter666 12:06
 » Chrisu 12:06
 » ulan 12:06
 » Holyboy 11:58
 » Robek 11:57
 » Magnus 11:50
 » NimnuL 11:44
 » fuzjon 11:41
 » Kenny 11:38
 » emigrus 11:21
 » myszon 11:20
 » ngP 11:11
 » yeger 11:09
 » Killer 11:08

 Dzisiaj przeczytano
 36871 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[Komórka, abonament] Co zrobić, żeby wymienili mi telefon na inny model lub innej firmy? , zartie 3/04/08 08:31
Pytanie rzuciłem w ankiecie na temat telefonów http://twojepc.pl/boardPytanie133463.htm ale tam już chyba nikt nie zagląda :-(
W połowie ubiegłego roku Orange zaproponował mi przedłużenie umowy. Zażyczyłem sobie nowy telefon, wybrałem Sagema my700X i podpisałem umowę na 30 miesięcy.
Po krótkim czasie okazało się, że przy intensywniejszym używaniu telefonu (parę rozmów, robienie lub przeglądanie zdjęć) milknie w nim głośnik - nie słychać dźwięku przy naciskaniu klawiszy, a po wybraniu numeru nie słychać sygnału wybierania ani rozmówcy. Pierwsza wizyta w serwisie: wymiana głośnika, druga wizyta: telefon wrócił z adnotacją, że jest sprawny i urwanym zaczepem pokrywy baterii, trzecia wizyta: wymiana telefonu. Po miesiącu okazało się, że w nowym telefonie występuje ta sama usterka. Wymieniono mi kartę SIM, bez rezultatu, telefon poszedł do serwisu. Kolejny telefon odebrałem wczoraj. Po kilkunastu minutach od włączenia zaczął gubić zasięg, ekran rozjaśniał się do białego po czym znowu wyświetlał menu, a po krótkim czasie już tylko świecił na biało i nie reagował na klawisze. W tej chwili telefon jest ciemny i głuchy, dzisiaj po pracy idę z nim do salonu. Dosyć mam już tego modelu, wolałbym, żeby mi dali coś, czego normalnie będę mógł używać.
Miał ktoś podobny problem i może mi coś doradzić?

Gdybym dostawał złotówkę za każde przekleństwo pod adresem Microsoftu już dawno byłbym milionerem

  1. masz dokument gwarancyjny od Sagema? , Matti 3/04/08 09:32
    co tam jest napisane? Może jest zapis, że po którejś tam wymianie zwracają kasę? Chociaż to by było niespotykane, zwykle jest, że dają nowy aparat. Hmmm... może skorzystać z ustawy o szczególnych warunkach (...) i ust. 4 w art. 8: "... gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na
    znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy".

    1. Jest tylko zapis o nowym telefonie , zartie 3/04/08 10:49
      Tyle, że ja mam już trzeci i czwartego my700X nie chcę. Telefon musiałby chyba mi wymienić salon. Da radę coś takiego załatwić?

      Gdybym dostawał złotówkę za każde przekleństwo pod adresem Microsoftu już dawno byłbym milionerem

      1. ciężko , Matti 3/04/08 11:03
        ale idź do salonu i postaw tak sprawę, żeby Ci dali. Zobowiązani nigdzie nie są, ale może wykażą odrobinę dobrej woli. Ewentualnie oddaj jeszcze raz do wymiany na nowy i jak nowy przyjdzie z serwisu, to niech salon go weźmie, a Tobie da jakiś inny.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL