Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » warcab123 13:47
 » Doczu 13:43
 » ligand17 13:40
 » rrafaell 13:35
 » Fl@sh 13:32
 » gromki_86 13:32
 » Dhoine 13:30
 » Ramen 13:29
 » @GUTEK@ 13:27
 » Bitboy_ 13:21
 » Paweł27 13:17
 » madsheep 13:12
 » Rafael_3D 13:12
 » GLI 13:10
 » J@rek 13:09
 » PeKa 13:05
 » dulik 13:05
 » KHot 13:04
 » Liu CAs 13:01
 » jafar 12:55

 Dzisiaj przeczytano
 41105 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

FSC AMilo Pi 1556 - kolejne starcie , coobav 21/04/08 13:00
a w zasadzie kolejna awaria.
Po 10h używania znów, czyli po raz CZWARTY padła karta graficzna w tym @#$@#$nym laptopie.

Nie wiem co już z tym zrobić , 2 tyg temu odebrałem z serwisu po TRZECIEJ identycznej naprawie (każda naprawa to wpis w karcie gwarancyjnej -Naprawa VGA-). Ponieważ kupowałem na firmę, nie mogę skorzystać z rękojmi konsumenckiej. Laptop zakupiony w 12.2006

Jeśli macie jakieś pomysły poradźcie coś proszę

Lenovo X1 Nano, HP Zbook G5
Legion5 R7-5800H, RTX3060

  1. Napisac do Fujitsu Simens Polska z opisem sytuacji , Paolo 21/04/08 13:08
    i wymiana na nowy. A nie jest tak, ze jesli 3 razy lapek byl w naprawie z tego samego powodu to musza wymienic na nowy?

    Zycie jest jak pudelko czekoladek.
    Ngdy nie wiesz na co trafisz :)

    1. w ramach gwarancji , Paolo 21/04/08 13:09
      poczytaj dokladnie jak w karcie gwarancyjnej pisze

      Zycie jest jak pudelko czekoladek.
      Ngdy nie wiesz na co trafisz :)

    2. niejednokrotnie pisałem , coobav 21/04/08 13:31
      odpowiedzieli mi ze mogą naprawiać bez przerwy. Jedynie w "szczególnym przypadku" , a nie jest to niestety sprecyzowane, wymiana na nowy komputer.

      Lenovo X1 Nano, HP Zbook G5
      Legion5 R7-5800H, RTX3060

      1. Jaja sobie robia czy co !!!!!!!! , Paolo 21/04/08 14:09
        zadzwon do nich i powiedz, ze nie po to kupiles laptopa zeby go sobie co kilka tygodni wysylac do naprawy, tylko potrzeba ci go do pracy i na upartego zadaj, zeby wymienili na inny model, bo ten ma najwidoczniej defekt.

        Ogolnie to zj...c na czym swiat stoi i tyle.

        Zycie jest jak pudelko czekoladek.
        Ngdy nie wiesz na co trafisz :)

        1. też tak próbowałem , coobav 21/04/08 14:31
          nie chcą mnie z nikim połączyć, jedynie droga pisemna

          Lenovo X1 Nano, HP Zbook G5
          Legion5 R7-5800H, RTX3060

          1. Probowales te telefony? , Paolo 21/04/08 15:07
            Home Products +48 2 23981362

            Business Products +48 2 23981363

            telefony warszawskie

            Zycie jest jak pudelko czekoladek.
            Ngdy nie wiesz na co trafisz :)

            1. nic z tego , coobav 21/04/08 15:17
              dostałem informacje ze mnie nie połączą bezpośrednio, mogę jedynie pisać maile (i tak do kosza idą) albo faxa wysłać

              Lenovo X1 Nano, HP Zbook G5
              Legion5 R7-5800H, RTX3060

              1. No to do rzecznika konsumentow , Paolo 21/04/08 15:29
                i te sprawy. Tylko to pozostaje poza bezsensowna naprawa sprzetu w nieskonczonosc.

                Zycie jest jak pudelko czekoladek.
                Ngdy nie wiesz na co trafisz :)

  2. tak to wygląda , coobav 21/04/08 13:49
    BIOS: http://images29.fotosik.pl/...4fbed988c2b50med.jpg
    Pulpit: http://www.fotosik.pl/...e.php?id=e9d9424865393da8

    Lenovo X1 Nano, HP Zbook G5
    Legion5 R7-5800H, RTX3060

    1. .:. , Shneider 21/04/08 16:25
      uwalona tasma od lcd :-)

      albo lcd, co jest malo prawdopodobne.

      w jakim serwisie naprawiasz?

      .:: Live at Trance Energy ::.

      1. Zanoszę do sklepu , coobav 21/04/08 16:44
        a oni wysyłają do RAM-Serwis

        Lenovo X1 Nano, HP Zbook G5
        Legion5 R7-5800H, RTX3060

        1. .:. , Shneider 21/04/08 19:24
          hehehehehehe :-)

          to zapomnij ze dostaniesz nowy.

          chyba ze bedziesz sie plul bezposrednio do FSC.

          .:: Live at Trance Energy ::.

          1. no to właśnie do nich uderzam , coobav 21/04/08 19:39
            ale na razie to raczej głową w mur :( . Ze sklepem wiem ze nic nie wskóram , mają mnie w d...

            Lenovo X1 Nano, HP Zbook G5
            Legion5 R7-5800H, RTX3060

  3. musisz gdzieś wyżej uderzyć , Hitman 22/04/08 13:27
    możliwe że będzie trzeba zahaczyć nawet o sąd - ale póki co wysyłasz oficjalnego faxa do przedstawiciela z naświetleniem sprawy. Piszesz że sytuacja w której laptop leży dłużej na serwisie niż jest użytkowany jest niedopuszczalna: w związku z powyższym domagasz się ostatecznego usunięcia usterki z zapewnieniem że wystąpienie kolejnej będzie traktowane przez Ciebie jako bubel z wszelkimi tego konsekwencjami dla nich..
    Firma bowiem jest zobowiązana do usunięcia wady a nie wiecznej naprawy elementami z wadami fabrycznymi czy konstrukcyjnymi o podejrzenie której zachodzi w tym przypadku..

    Teoretycznie okłamywanie samego siebie
    jest niemożliwe. W praktyce robi to
    każdy z nas.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL