Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Krasy 20:29
 » ngP 20:28
 » Ar3cK 20:27
 » 5eba 20:27
 » maddog 20:24
 » PrzeM 20:24
 » @GUTEK@ 20:23
 » majek 20:22
 » ligand17 20:19
 » madsheep 20:19
 » Kurt Rols 20:17
 » toledo 20:17
 » bajbusek 20:17
 » Dziadek Ż 20:15
 » rooter666 20:12
 » RaPToRR 20:12
 » wrrr 20:11
 » MacLeod 20:11
 » Endrioo 20:10
 » Pawiano 20:09

 Dzisiaj przeczytano
 52382 postów,
 wczoraj 13139

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Ma/Mial ktos moze Thomsona SpeedTouch 330 do Neo? , Cadd 1/05/08 10:23
albo chociaz plytke instalacyjna z typsy i moglby mi przeslac na poczte stery do tego modemu? Przeszukalem spora czesc neta, ale jedynie co znalazlem to update do sterow, a samych sterow niet :/

Oddalem swoj modem rodzicom w zamian za LiveBoxa, niestety to urzadzenie to daremna sprawa, bo nawet w TDU nie moge se pograc... spowrotem tez odpada, bo teraz wreszcie moj komputer nie musi byc routerem dla siostry. Znalazlem w domu tego Thomsona (kiedys od kumpla pozyczylem chyba) i chcialem podlaczyc oba urzadzenia, ale niestety nie ma sterow, grr...

Nowy przedmiot w szkołach - "Sztuka
zadawania pytań i szukania odpowiedzi w
google"

  1. sprawdz maila , tommi 1/05/08 10:32
    997

    Śmiech to najlepsze lekarstwo na
    wszystko, no może z wyłączeniem biegunki.

    1. i ode mnie też , bor@s 1/05/08 10:35
      pozdrawiam

  2. dziala na sterach , Cadd 1/05/08 14:36
    tommi'ego, bo nie sprecyzowalem ze chodzi o wersje nie alcatel :) ale obu kolegom dziekuje

    tzn. dziala to za duzo powiedziane, wywala sie na weryfikacji uzytkownika (blad 721), w Diagnosticu mi pisze VCI 38, a powinno byc chyba 35, nie? ale nie wiem jak zmienic na 35. Probuje tez sobie przypomniec co mialem wpisane w Numer telefonu we wlasciwosciach P 0,35 czy jakos tak, ale czy ma to znaczenie? Pamietam tylko ze kiedys kolo na infolinii tepsy pytal czy mam tam wpisane to co trzeba, wiec stwierdzilem, ze wazne. No ale na necie pisza, ze wystarczy nawet *, bo w sumie z portem sie laczy tylko dopiero potem wykrzacza. Moge sadzic ze cos nie tak z modemem?

    Nowy przedmiot w szkołach - "Sztuka
    zadawania pytań i szukania odpowiedzi w
    google"

  3. w sumie , tommi 1/05/08 15:41
    ja nie mam nic wpisane w polu nr tel i dziala bez problemow

    ale kiedys mialem podobne zjawisko i rozwiazalem to w taki sposob, ze najpierw polaczylem sie przez ten soft neostrady i ka wszystko zaczelo dzialac to wywalilem to i zrobilem nowe polaczenie sieciowe

    Śmiech to najlepsze lekarstwo na
    wszystko, no może z wyłączeniem biegunki.

    1. sprawdzilem tez u rodzicow , Cadd 1/05/08 18:09
      i nie dziala, aplikacja tez nie pomaga, mysle ze skopany modem po prostu, trza bedzie naszparowac na jakis normalny router jednak :/

      Nowy przedmiot w szkołach - "Sztuka
      zadawania pytań i szukania odpowiedzi w
      google"

      1. heh , Dabrow 5/05/08 17:54
        a miesiąc temu takiego wywaliłem bo mi zagracał sypialnię... )-;

        !!!!!TO JEST SPARTA!!!
        !Tu się nic nie zmienia!
        ------dabrow.com------

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2019, TwojePC.PL