Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » cVas 17:22
 » slanter 17:19
 » JE Jacaw 17:18
 » ngP 17:18
 » PeKa 17:16
 » mravel 17:15
 » Carat 17:12
 » Kenjiro 17:08
 » KHot 17:08
 » Sherif 16:55
 » Wojtekar 16:46
 » Piwomir 16:45
 » AfiP 16:43
 » skalak23 16:41
 » wrrr 16:37
 » NWN 16:33
 » Liu CAs 16:32
 » elliot_pl 16:31
 » NimnuL 16:26
 » J@rek 16:25

 Dzisiaj przeczytano
 36860 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Pytanie bardziej teoretyczne... , Adolph 13/05/08 14:37
Mam takie pytanie, bardziej teoretyczne. Karta graficzna tworząc obraz nakłada do 4 tekstur za pomocą jednostek renderujacych, które są powiedzmy na potokach renderujących. DirectX określa ile objektów naraz może być renderowanych. To ile potoków naraz może przetwarzać jeden objekt? Jeżeli jeden potok renderujący zajmuje się renderigiem objektu to jednostek teksturujących powinno być 4 razy więcej.Tak? Radeon 3870 ma w swojej specyfikacji 16 potoków, 16 jedn. tekst. natomiast 8800 GT 16 na 56. jakie mogą być rożnice, przynajmniej teoretyczne?

  1. roznice , PaszkfiL 13/05/08 15:08
    moga byc znaczace dla ob i ektow, bo z objektami to ciezko ... ;P

    o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL