Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » rulezDC 18:41
 » @GUTEK@ 18:40
 » Rybeck 18:38
 » KHot 18:37
 » rad 18:35
 » dugi 18:28
 » gromki_86 18:23
 » Draghmar 18:21
 » zbiggy 18:20
 » Star-Ga-T 18:15
 » g5mark 18:08
 » rbxxxx 18:08
 » Bitboy_ 18:04
 » john565 18:03
 » marekzi 18:01
 » Liu CAs 18:01
 » Hitman 18:01
 » McMi21 18:01
 » Jumper 17:57
 » havranek 17:57

 Dzisiaj przeczytano
 41130 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Pytanie bardziej teoretyczne... , Adolph 13/05/08 14:37
Mam takie pytanie, bardziej teoretyczne. Karta graficzna tworząc obraz nakłada do 4 tekstur za pomocą jednostek renderujacych, które są powiedzmy na potokach renderujących. DirectX określa ile objektów naraz może być renderowanych. To ile potoków naraz może przetwarzać jeden objekt? Jeżeli jeden potok renderujący zajmuje się renderigiem objektu to jednostek teksturujących powinno być 4 razy więcej.Tak? Radeon 3870 ma w swojej specyfikacji 16 potoków, 16 jedn. tekst. natomiast 8800 GT 16 na 56. jakie mogą być rożnice, przynajmniej teoretyczne?

  1. roznice , PaszkfiL 13/05/08 15:08
    moga byc znaczace dla ob i ektow, bo z objektami to ciezko ... ;P

    o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL