TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Laptop Benq - 3 raz w serwisie z ta sama usterka - co zrobic? , Nazgul 14/05/08 19:14 Teoretycznie powinni wymienic na egzemplarz wolny od wad. Tylko czym sie podeprzec podczas rozmowy z nimi. Czy musza to zrobic czy jest to tylko ich dobra wola ? Jak to wyglada w praktyce ? Bede jutro dzwonic do serwisu i chcialbym wiedziec jak to najlepiej zalatwicpeople can fly, anything
can happen...
..Sunrise.. - czemu , ViS 14/05/08 19:20
teoretycznie powinni wymienić? Mają to w gwarancji..?I will not buy this record - it is
scratched. - nie ma w gwar nic o wymianie przy powtarzajacej sie usterce, ale , Kenny 14/05/08 19:42
mozesz zaatakowac punktem 20 gwarancji, argumentujac, ze skoro jest to 3 awaria tej samej rzeczy to mozna dowodzic, ze nie da sie jej naprawic, a to juz oznacza, zgodnie z w/w punktem, wymiane na produkt o nie gorszych parametrach..:Pozdrowienia:. - aaale , ViS 14/05/08 19:47
pewnie jest zastrzeżenie że zepsuć musi się 3 razy to samo, czyli nie liczy się w tym momencie - raz zepsuta nagrywarka, raz dysk, raz port usb na płycie głównej.
Trzeba się dowiedzieć.
Zawsze możesz napisać pismo o wyjątkowej niedogodności użytkowania ale pewnie poleci w próżnię...I will not buy this record - it is
scratched. - z 20 pkt gwarancji czyjej ? , PaszkfiL 14/05/08 23:22
sklepu czy producenta ?o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - Benqa, przeciez nie wiem gdzie kupowal :) , Kenny 14/05/08 23:27
a sam mam Benqa, wiec gwarancje mam przed oczami..:Pozdrowienia:.
- Zapytam - co siadło? , Dexter 14/05/08 19:45
Też mam benq i (tfu tfu) wszystko OK.
Z ciekawości pytam.
I jak było z reklamacją? Zawoziłeś gdzieś czy jakiś ups przyjeżdżał?Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
Odpowiedzi oleję.
THX! - ciagle problemy z sygnalem , Nazgul 14/05/08 23:58
do matrycy, jakby kabel laczacy. Niestety to nie moj laptop, znajomy kupil go u mnie. To jeden z pierwszych modeli benqpeople can fly, anything
can happen...
..Sunrise..
- hehe , Piratez 14/05/08 23:30
nie masz szans
nie ma czegos takiego jak wymiana na nowy sprzet przy powtornych naprawach
mozesz probowac z tekstem "towar niezgodny z umowa" u mnie w firmie to dziala....- jesli , PaszkfiL 14/05/08 23:49
producenta ma takowy zapis, ze po 3 naprawach tej samej usterki nadal ona występuje i klinet ma prawo do wymiany towaru na fabrycznie nowy to se mozesz pogwizdac ze swoim ' nie ma czegos takiego " ;Po([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - hmm , Piratez 15/05/08 00:00
znasz taka firme?? bo ja nie:) a jesli taka jest to i tak maja to w !%!- przeczytaj ze zrozumieniem , PaszkfiL 15/05/08 00:05
co napisał Kenny ... dali na papierze to muszą się tego trzymać ... jak zleją to każdy klient taką sprawe ma wygraną ... bo ma to na papierze ;)o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - no dali , Piratez 15/05/08 00:16
ale moga uznac ze naprawa 3 raz tego same elementu nie jest wada fabryczna...
tak czy siak sprawa jest ciezka
moim zdaniem Nazgul powinien bawic sie z tekstem "towar niezgodny z umowa"
dziala to jak plachta na byka w sprawach serwisowych- za przeproszeniem ... , PaszkfiL 15/05/08 00:18
... ale przestań pierdolić ...
nie ma precyzacji wada fabryczna - tylko 3 krotna napraw tej samej usterki ...
co do niezgodnosci ... sądzisz żę działa jak płachta na byka ? ja tam sie cieszyłem jak mi klient do Proline z takim pismem przychodził ... w ciągu 10 minut dostawał odmowe ... bo nie znał ustawy ...o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - A podobno , 0r8 15/05/08 10:08
wszystko ładnie wymieniacie :-)
Wyszło szydło z wora.- tak, wymieniamy, na gwarancji ... , PaszkfiL 15/05/08 13:08
a raczej wymieniaja bo ja juz nie pracuje , ludzi z ustawa nie lubia ,-) dostalem lepsze warunki w innej firmie...o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - A pamiętam , 0r8 15/05/08 13:25
jaki zestresowany byłeś przed pierwszą rozmową ;-)
Od pucybuta do milionera jak to mowią.- yyy ? :) , PaszkfiL 15/05/08 14:22
przepraszam ale nie rozumiem ...
mozesz wyjasnic ? :>o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - Fakt, nie pierwszą. , 0r8 15/05/08 14:44
http://twojepc.pl/...hiwum.php?r=2005&id=92524
;-)- jejQ :) , PaszkfiL 16/05/08 00:07
gdzieś Ty to wwykopał :)
no patrzcie ... chyba jednak wyciągnąłem wnioski skoro przez kilka lat kierowniczyłem serwisowi Katowickiego oddziału Proline ;)o([-_-])o ..::Love::BaSS::..
- no wlasnie, czytaj :)) , Kenny 15/05/08 00:25
nie napisalem ze po trzeciej wymieniaja, tylko ze wymieniaja przy takiej, ktorej sie nie da naprawic.
A to co Nazgul moze zrobic to dowodzic, ze skoro trzeci raz to samo padlo, to wlasnie nie da sie tego naprawic, a co za tym idzie, skozystac z wymiany..:Pozdrowienia:.
- co Ty gadasz w ogole! , wikear 16/05/08 00:17
prawa konsumenta, firma CTX mi monitor wymienila po 3 wizytach d2d i nie bylo problemu... i to lata temu, a co dopiero teraz!
- Nazgul, kupowałeś w Pronoxie tego benQa? , PaszkfiL 15/05/08 00:19
mam tam jeszcze znajomego ;) managera od spraw sprzedaży lapków ;) ... moj numer znaszo([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - tak, dokladnie tam , Nazgul 15/05/08 08:29
odezwe sie do Ciebiepeople can fly, anything
can happen...
..Sunrise..
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|