Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » gromki_86 18:23
 » Draghmar 18:21
 » zbiggy 18:20
 » Star-Ga-T 18:15
 » g5mark 18:08
 » rbxxxx 18:08
 » KHot 18:08
 » Bitboy_ 18:04
 » john565 18:03
 » marekzi 18:01
 » Liu CAs 18:01
 » Hitman 18:01
 » McMi21 18:01
 » Jumper 17:57
 » havranek 17:57
 » Shark20 17:57
 » Kenny 17:56
 » Artaa 17:55
 » metacom 17:55
 » Dexter 17:54

 Dzisiaj przeczytano
 41120 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Laptop Benq - 3 raz w serwisie z ta sama usterka - co zrobic? , Nazgul 14/05/08 19:14
Teoretycznie powinni wymienic na egzemplarz wolny od wad. Tylko czym sie podeprzec podczas rozmowy z nimi. Czy musza to zrobic czy jest to tylko ich dobra wola ? Jak to wyglada w praktyce ? Bede jutro dzwonic do serwisu i chcialbym wiedziec jak to najlepiej zalatwic

people can fly, anything
can happen...
..Sunrise..

  1. czemu , ViS 14/05/08 19:20
    teoretycznie powinni wymienić? Mają to w gwarancji..?

    I will not buy this record - it is
    scratched.

  2. nie ma w gwar nic o wymianie przy powtarzajacej sie usterce, ale , Kenny 14/05/08 19:42
    mozesz zaatakowac punktem 20 gwarancji, argumentujac, ze skoro jest to 3 awaria tej samej rzeczy to mozna dowodzic, ze nie da sie jej naprawic, a to juz oznacza, zgodnie z w/w punktem, wymiane na produkt o nie gorszych parametrach.

    .:Pozdrowienia:.

    1. aaale , ViS 14/05/08 19:47
      pewnie jest zastrzeżenie że zepsuć musi się 3 razy to samo, czyli nie liczy się w tym momencie - raz zepsuta nagrywarka, raz dysk, raz port usb na płycie głównej.
      Trzeba się dowiedzieć.
      Zawsze możesz napisać pismo o wyjątkowej niedogodności użytkowania ale pewnie poleci w próżnię...

      I will not buy this record - it is
      scratched.

    2. z 20 pkt gwarancji czyjej ? , PaszkfiL 14/05/08 23:22
      sklepu czy producenta ?

      o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

      1. Benqa, przeciez nie wiem gdzie kupowal :) , Kenny 14/05/08 23:27
        a sam mam Benqa, wiec gwarancje mam przed oczami.

        .:Pozdrowienia:.

  3. Zapytam - co siadło? , Dexter 14/05/08 19:45
    Też mam benq i (tfu tfu) wszystko OK.

    Z ciekawości pytam.

    I jak było z reklamacją? Zawoziłeś gdzieś czy jakiś ups przyjeżdżał?

    Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
    Odpowiedzi oleję.
    THX!

    1. ciagle problemy z sygnalem , Nazgul 14/05/08 23:58
      do matrycy, jakby kabel laczacy. Niestety to nie moj laptop, znajomy kupil go u mnie. To jeden z pierwszych modeli benq

      people can fly, anything
      can happen...
      ..Sunrise..

  4. hehe , Piratez 14/05/08 23:30
    nie masz szans
    nie ma czegos takiego jak wymiana na nowy sprzet przy powtornych naprawach
    mozesz probowac z tekstem "towar niezgodny z umowa" u mnie w firmie to dziala....

    1. jesli , PaszkfiL 14/05/08 23:49
      producenta ma takowy zapis, ze po 3 naprawach tej samej usterki nadal ona występuje i klinet ma prawo do wymiany towaru na fabrycznie nowy to se mozesz pogwizdac ze swoim ' nie ma czegos takiego " ;P

      o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

      1. hmm , Piratez 15/05/08 00:00
        znasz taka firme?? bo ja nie:) a jesli taka jest to i tak maja to w !%!

        1. przeczytaj ze zrozumieniem , PaszkfiL 15/05/08 00:05
          co napisał Kenny ... dali na papierze to muszą się tego trzymać ... jak zleją to każdy klient taką sprawe ma wygraną ... bo ma to na papierze ;)

          o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

          1. no dali , Piratez 15/05/08 00:16
            ale moga uznac ze naprawa 3 raz tego same elementu nie jest wada fabryczna...

            tak czy siak sprawa jest ciezka
            moim zdaniem Nazgul powinien bawic sie z tekstem "towar niezgodny z umowa"
            dziala to jak plachta na byka w sprawach serwisowych

            1. za przeproszeniem ... , PaszkfiL 15/05/08 00:18
              ... ale przestań pierdolić ...

              nie ma precyzacji wada fabryczna - tylko 3 krotna napraw tej samej usterki ...

              co do niezgodnosci ... sądzisz żę działa jak płachta na byka ? ja tam sie cieszyłem jak mi klient do Proline z takim pismem przychodził ... w ciągu 10 minut dostawał odmowe ... bo nie znał ustawy ...

              o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

              1. A podobno , 0r8 15/05/08 10:08
                wszystko ładnie wymieniacie :-)
                Wyszło szydło z wora.

                1. tak, wymieniamy, na gwarancji ... , PaszkfiL 15/05/08 13:08
                  a raczej wymieniaja bo ja juz nie pracuje , ludzi z ustawa nie lubia ,-) dostalem lepsze warunki w innej firmie...

                  o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

                  1. A pamiętam , 0r8 15/05/08 13:25
                    jaki zestresowany byłeś przed pierwszą rozmową ;-)
                    Od pucybuta do milionera jak to mowią.

                    1. yyy ? :) , PaszkfiL 15/05/08 14:22
                      przepraszam ale nie rozumiem ...

                      mozesz wyjasnic ? :>

                      o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

                      1. Fakt, nie pierwszą. , 0r8 15/05/08 14:44
                        http://twojepc.pl/...hiwum.php?r=2005&id=92524
                        ;-)

                        1. jejQ :) , PaszkfiL 16/05/08 00:07
                          gdzieś Ty to wwykopał :)

                          no patrzcie ... chyba jednak wyciągnąłem wnioski skoro przez kilka lat kierowniczyłem serwisowi Katowickiego oddziału Proline ;)

                          o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

          2. no wlasnie, czytaj :)) , Kenny 15/05/08 00:25
            nie napisalem ze po trzeciej wymieniaja, tylko ze wymieniaja przy takiej, ktorej sie nie da naprawic.

            A to co Nazgul moze zrobic to dowodzic, ze skoro trzeci raz to samo padlo, to wlasnie nie da sie tego naprawic, a co za tym idzie, skozystac z wymiany.

            .:Pozdrowienia:.

    2. co Ty gadasz w ogole! , wikear 16/05/08 00:17
      prawa konsumenta, firma CTX mi monitor wymienila po 3 wizytach d2d i nie bylo problemu... i to lata temu, a co dopiero teraz!

  5. Nazgul, kupowałeś w Pronoxie tego benQa? , PaszkfiL 15/05/08 00:19
    mam tam jeszcze znajomego ;) managera od spraw sprzedaży lapków ;) ... moj numer znasz

    o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

    1. tak, dokladnie tam , Nazgul 15/05/08 08:29
      odezwe sie do Ciebie

      people can fly, anything
      can happen...
      ..Sunrise..

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL