Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Chrisu 18:53
 » rzymo 18:53
 » Chavez 18:50
 » Kenny 18:49
 » GLI 18:46
 » krismel 18:45
 » Janusz 18:45
 » DJopek 18:39
 » MARtiuS 18:30
 » muerte 18:28
 » @GUTEK@ 18:25
 » NWN 18:24
 » rurecznik 18:24
 » Sherif 18:23
 » Paweł27 18:13
 » soyo 18:07
 » dugi 18:01
 » myszon 18:01
 » luckyluc 17:56
 » Artaa 17:53

 Dzisiaj przeczytano
 41141 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Wolna synchronizacja neo na USR9106 , petrumi 12/07/08 20:36
witam, grzecznościowo u rodziców naprawiam Internet bo coś szwankuje im od momentu podpisania aneksu na neo (nie mają alternatywy :( )
Efekt następujący: dioda ADSL miga do 5-10 minut nim zaświeci się na zielono (zsynchronizuje). Na zielono odpala również WAN IP i czasami WLAN jak opalę lapca z wifi. Następnego dnia (nie wiem po jakim dokładnie czasie) zastaje router z czerwoną diodą WAN IP i muszę go resetować. Ponowna synchronizacja trwa znów 5-10 minut. Na 0800 mówią, że parametry linii są cacy i pewnie winny jest mój router. Radzą podpiąć oryginalnego Sagema, którego spuściłem do pobliskiej rzeki.

Kto lub co jest winny?

  1. podepnij to co dali i będzie cacy , Nikita_Bennet 12/07/08 21:03
    sam to sprawidzielm bo tez mam usr9106.
    jak działa to dziala - raz na 2 -3 tygodnie konieczny restart.
    po restarcie dlugo trwa synchro i nie zawsze jest pozytywne.
    mysle go wymienic na ktoregos linksysa ale przenosze się do netii i zobaczymy jak tam będzie.
    dziwne jest natomiast to ze ten usr bez problemow przez blisko 2 lata smigał na liniach BT.

    co do usr'ka - mialem przez 3 tygodnie tę sytuacje z diodą którą opisujesz - kilka restartów i bylo ok - czasem nawet nie trzeba bylo restartować - logowanie do panelu, poklikanie tu i tam bez restartu routera i smigało.

    nikita_bennet (at) poczta.onet.pl

    1. nie mam tego ich modemu , petrumi 12/07/08 21:10
      dlatego trudno mi spawdzić. Ale widzę, że nie jestem sam z problemami z tym USR. Działał dobrze przez 3 lata i nagle fochy stoi.
      Co do Netii - czy jest zawsze tam gdzie TP? Bo teraz strasi płacą jakieś 80zł z telefonem za 256/128 co mnie, użytkownikowi Astera 10Mbit nie mieści się z głowie. A widziałem reklamę Netii z 4Mbit za podobną do TP kwotę.

      1. co do , Nikita_Bennet 12/07/08 22:39
        moich problemów z USR'em to przywyklem bo rzadko robi problemy - w sumie to raczej TPSA bo problemy są wtedy gdy net ogólnie tnie się u kilku moich znajomych i wtedy routerek swiruje lekko.

        Co do netii - u mnie ponoć jest ale będę wiedział jak mnie podłączą ;)
        Biorę umowę na 24 miechy w tym 6 za darmo - wyjdzie mnie poza pierwszymi 6 miesiącami o 10 zl taniej niz w tpsa wiec 18 miesięcy*10 juz mi daje prawie 200 PLN.

        Ja place obecnie za 512 + telefon 119 zl chyba.

        nikita_bennet (at) poczta.onet.pl

  2. hmm , wilson 13/07/08 00:57
    spróbuj w Service provider Settings > ADSL Standard ustawić coś innego niż AutoMode. Tryb auto w tym routerze działa źle dla niektórych typów modulacji, np dla G.Dmt.
    Efekt powinien byc widoczny nawet bez restartu routera.

    1. pomogło, , petrumi 17/07/08 08:34
      dzięki.

  3. pracuje w TPSA , masakrator 13/07/08 11:41
    zadzwoń na 0800102102 i powiedz że masz router i bardzo wolno sie synchronizuje. Prawdopodobnie są słabe parametry linii. W czasie rozmowy konsultant wykona pomiary na dslam i w razie czego umówi montera.

    Gdyby chociaż w połowie tak mi sie
    chciało, jak mi sie nie chce ....

    1. cytuję samego siebie. , petrumi 13/07/08 15:53
      Na 0800 mówią, że parametry linii są cacy i pewnie winny jest mój router

  4. aha , masakrator 13/07/08 11:43
    i nieważne ile działało wcześniej poprawnie - mogły gdzieś na łączeniach styki zaśniedzieć i już parametry lecą. Dzwoń na 0800102102 i w menu wybierz 2.

    Gdyby chociaż w połowie tak mi sie
    chciało, jak mi sie nie chce ....

    1. a z komoreczki? , Nikita_Bennet 13/07/08 12:09
      a z komoreczki?

      nikita_bennet (at) poczta.onet.pl

  5. niestety , masakrator 13/07/08 13:28
    tylko z sieci orange :]

    Gdyby chociaż w połowie tak mi sie
    chciało, jak mi sie nie chce ....

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL