Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Micky 19:46
 » PrzeM 19:46
 » Wyrzym 19:46
 » rooter666 19:46
 » perek 19:46
 » vasart 19:46
 » ptoki 19:44
 » rarek 19:44
 » gigamiki 19:41
 » Syzyf 19:40
 » Kenny 19:39
 » gigas! 19:37
 » kosty 19:37
 » DrLamok 19:35
 » SebaSTS 19:35
 » michasu2 19:32
 » PeKa 19:27
 » Mademan 19:26
 » bier 19:25
 » Visar 19:24

 Dzisiaj przeczytano
 17951 postów,
 wczoraj 22965

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Pytanie na gwałt - Monitor 26 LCD (LG vs Samsung) mam godzine na decyzje... , Nazgul 1/09/08 14:27
LG 26" W2600H-PF vs SAMSUNG ASAP 26" T260 W DVI USB HDMI C
http://x-kom.pl/index.php?show_prod=32424 LG
http://x-kom.pl/index.php?show_prod=29626 Samsung

Cena LG bedzie 100 nizsza niz z linku. Co lepiej wziac? LG maja lepsza gwarancje (wypalone pixele od nowosci). Ale totalnie nie wiem ktorej firmie zaufac. Samsung duzo ladniejsz. Help... Musze sie zdecydowac do 15.30

people can fly, anything
can happen...
..Sunrise..

  1. .:. , Shneider 1/09/08 14:47
    samsung.

    .:: Live at Trance Energy ::.
    .: http://uav.pys.pl/portfolio :.
    .: http://360.pys.pl/chelm :.

  2. Oby dwa brzydkie ale ... , mrfelek 1/09/08 14:47
    lg chyba troche ładniejszy.
    Zawsze jak mam problem z wyborem wybieram to co mi sie bardziej podoba z wygladu ;]

    alcohol duration - do NOT prohibit

  3. Jak masz komorę przeciwpyłową to samsung. , Dexter 1/09/08 14:54
    Jak nie to LG.

    To ja pisałem - posiadacz Samsunga w takiej obudowie.
    Co do parametrów to się nie wypowiem, bo mój T220 ma trochę niższą rozdziałkę, nie ma USB i takie tam. Ale do X360 - miodzio.

    "Ludzie uwierzą we wszystko co zobaczą w
    internecie"
    Abraham Lincoln

    1. bardzo sie swieci? , Nazgul 1/09/08 14:57
      ale matryca jest matowa czy moze to glare jest jak w laptopach ?

      people can fly, anything
      can happen...
      ..Sunrise..

      1. Matryca mat, ale buda jak psu jajca... , Dexter 1/09/08 15:09
        Nawet po płynie anty alektro coś tam coś tam łapie kurz jak cholera... Nic innego w domu nie jest zakurzone a na tym potworku po krótkim czasie widać kurz... Ale design ma fajny. Znajomym się podoba ;-D

        "Ludzie uwierzą we wszystko co zobaczą w
        internecie"
        Abraham Lincoln

        1. i ma hdmi , Nazgul 1/09/08 15:11
          kurde nie wiem. Jest drozszy o jakies 150 zl. Nie wiem czy warto jest doplacac 150 zl do fajnego designu i hdmi

          people can fly, anything
          can happen...
          ..Sunrise..

          1. Nie wiem jak Twój, ale mój model ma 2 hdmi, ale jedno z boku za klapką. , Dexter 1/09/08 15:13
            Niektórym to przeszkadza...

            "Ludzie uwierzą we wszystko co zobaczą w
            internecie"
            Abraham Lincoln

            1. Aha - no i nie ma możliwości powieszenia na ścianie... , Dexter 1/09/08 15:15
              Bo już by w kuchni wisiał ;-P

              "Ludzie uwierzą we wszystko co zobaczą w
              internecie"
              Abraham Lincoln

              1. i mowisz ze swieci , Nazgul 1/09/08 15:17
                ladnie ? A jak katy widzenia? Kontrast (te niby 20000:1 ? )

                people can fly, anything
                can happen...
                ..Sunrise..

                1. Świeci super, a ten kontrast to wiesz, taka marketingowa papka... , Dexter 1/09/08 15:30
                  Na to akurat nie patrzyłem...

                  Mogę Ci parę fotek "real" cyknąć za 2 godzinki.

                  "Ludzie uwierzą we wszystko co zobaczą w
                  internecie"
                  Abraham Lincoln

  4. dalej nie wiem , Nazgul 1/09/08 15:09
    nie chce zalowac zakupu...

    people can fly, anything
    can happen...
    ..Sunrise..

    1. to nie kupuj , Amber 1/09/08 15:13
      hehe

      Akcja wyborcza 2011:
      uratuj polskę oddaj babci dowód!!!

    2. ... , reev 1/09/08 15:38
      bo na jaki ch... kupujesz na ostatnią chwile do 15.30, później masz dużo drożej?

      Kore5Trio, ATI-GF X jakieś tam
      cyferki, za dużo ramu, dysk
      holograficzny, elektrownia jądrowa

      1. musze zrobic zamowienie do 16 , Nazgul 1/09/08 16:03
        po prostu :) i koniecznie dzisiaj :)

        people can fly, anything
        can happen...
        ..Sunrise..

        1. .:. , Shneider 1/09/08 16:19
          musisz to tylko umrzec, a tak to chcesz lub mozesz

          ;)

          .:: Live at Trance Energy ::.
          .: http://uav.pys.pl/portfolio :.
          .: http://360.pys.pl/chelm :.

  5. dlaczego zrezygnowales , komisarz 1/09/08 15:40
    z opcji TV LCD? Ja wlasnie stalem przed takim dylematem do wczoraj i znalazlem Twoj watek. Tez sie zastanawialem, tez nad Samsungiem (z pwoodu tego samego testu), juz bylem niemal przekonny, ale na koncu trafil sie okazyjnie Acer 26'' na SIPS, wiec go wzialem. Ale troche zaluje, ze nie zobacze tych 32 cali...

    Komisarz Ryba

    1. a co do wyboru , komisarz 1/09/08 15:40
      to LG - design + gwara na pixele

      Komisarz Ryba

    2. hmmm mam jednego LCD TV w domu , Nazgul 1/09/08 16:05
      w prawdzie Toshibe 720p ale po prostu go wczoraj przenioslem do pokoju. I Jest za duzy, troche mi sie zle pracowalo. Moze to przez uklad mojego biurka, Kupilbym 32 Samsunga ale musialbym sie szafki pozbyc z biurka zeby go ustawic przy scianie. A i taki 26 cali troche taniej mnie wyszlo (jakby nie patrzec 600 zl). Ale dalej uwazam ze 32 cale to fajny pomysl, ale trzeba miec warunki i o ile mozna to przed zakupem sobie sprawdzic

      people can fly, anything
      can happen...
      ..Sunrise..

    3. nic nie żałuj , Dabrow 1/09/08 17:28
      AL2623? Fajnusi - też go mam i jestem zadowolony - i srał pies tv 32" - musiałbym z łóżka tylko i wyłącznie go oglądać - jak tu w CADzie coś porysować (-;

      !!!!!TO JEST SPARTA!!!
      !Tu się nic nie zmienia!
      ------dabrow.com------

  6. niezła gwarancja , Dabrow 1/09/08 17:26
    wypalone pixele od nowości - to po penis Ci monitor - stary kup byle gówno - przyjade i Ci je wypale za frajdę (-;

    !!!!!TO JEST SPARTA!!!
    !Tu się nic nie zmienia!
    ------dabrow.com------

    1. hmmm chodzilo mi , Nazgul 1/09/08 17:27
      ze jak dostaniesz lg z wypalonym to masz wymiane w ciagu miesiaca, samsung tego nie robi

      people can fly, anything
      can happen...
      ..Sunrise..

      1. i co wziąłeś? , bodeq 1/09/08 20:11
        123

        1. samsung , Nazgul 1/09/08 22:15
          ze wzgledu na hdmi (xpudlo sobie podepne jak cos)

          people can fly, anything
          can happen...
          ..Sunrise..

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2019, TwojePC.PL