TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[OT]Dialog i obsługa klienta , DmK 3/10/08 17:49 Drugi raz na tym forum muszę/chcę pochwalić obsługę klienta i dział techniczny Dialogu. Ok. 14 padł mi net, zgłosiłem awarię. Ok. 16 przyjechali technicy, jednak ponieważ problem nie dotyczył mojego modemu przekazali to dalej. Obecnie po telefonie od nich net działa bez problemu (pomijając ogólnopolską awarię). Jak na piątek obsługa w 110% mnie satysfakcjonuje (to jest 2 awaria i druga rozwiązana ekspresowo). A piszę tylko dlatego, żeby była jakaś odmiana od narzekania ;)- Od lat używam dialogu , J@rek 3/10/08 17:57
i raczej jest ok... a jak coś nie tak to zaraz naprawią.Aspire5, Honda NC700SD, Mustang M4, Orkan
3, Talon 4 - a, że tak zapytam , DmK 3/10/08 17:58
w Twojej części Polski również jest odczuwalny spadek transferu z uwagi na awarię? - Z tydzień temu coś tam nie działało jakiś czas , J@rek 3/10/08 18:17
i wczoraj wieczorem widziałem, że na wielu serwerach miałem pingi w okolicy 100, normalnie 50 i niżej. Na kilku było normalnie.
Stronki bez proxy chyba coś mulą, jak włączę proxy to jest raczej ok. Tak szczerze mówiąc to nie bardzo się nad tym zastanawiałem nawet niezbyt dużo ostatnio przeglądam net. I mam włączony też fast-patch, który poprawia dynamikę łącza, obniża pingi, np. do bramy 6 - 7 ms).Aspire5, Honda NC700SD, Mustang M4, Orkan
3, Talon 4
- Dialog jest w porzadku , tytan 3/10/08 18:03
mam internet od nich od wielu lat, telefon podobnie i nigdy nie bylo wiekszych problemow. Czasem jakies awarie, ale to wszedzie sie zdarza. A awarie usuwane szybko. BOK tez sprawny. Sensowny dostawca--
"Wciąż w pogoni za lepszej jakości
życiem..." - a wiecie cos na temat firmy EXATEL ? , Fantomas 3/10/08 22:47
bo sie oferuja w okolicach znajomego i nie wie z czym to sie je :).... jezeli nie wyłapałes(aś)
złosliwosci to przeczytaj raz
jeszcze ... - potwierdzam , bursta 4/10/08 03:07
Dialog mam od lat, powodów do narzekań brak. Jeśli coś pada to na ogół szybko jest naprawiane. Zdarzyło mi się nawet odebrać telefon od administratora sieci z informacją o poprawie jakości łącza. Nie tak dawno chciałem przejść do innego usługodawcy (z ciekawości - jak jest u innych operatorów) ale chyba pozostanę wierny Dialogowi :-).
PozdrawiamBrowarek nalej w pucharek C(_) - ja 2 miesiace temu mialem taka sytuacje ze padl mi net , no13 4/10/08 12:51
zadzwonilem do dialogu na infolinie do dzialu awarie i doslownie po 10 minutach monter zadzwonil dzwonkiem w drzwiach! co prawda akurat mieszka 2km odemnie ale reakcja superIron Maiden |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|