TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Pomoc w napisaniu prostego programu :) , zeb 22/10/08 11:06 Moje zmagania z programowaniem skonczyly sie cale lata temu a i nie bylem z tego zbyt dobry :) Chodzi mi o prosty program, ktory poprosi uzytkownika o podaniu kilku liczb (dajmy na to 5 z ustalonego przedzialu), nastepnie sam program wylosuje swoje liczby (z ustalonego przedzialu), porowna je i tak w kolko az program wylosuje liczby, ktore wprowadzil uzytkownik pokazujac rownoczesnie ilosc przeprowadzonych prob. Najchetniej jakby to byl szkielt, objasnienie, gotowy program w pascalu. Z gory dzieki za pomoc.Zack - i co jeszcze mzoe za ciebie zjesc sniadanie , rulezDC 22/10/08 11:33
wypic kawe, przespac sie, isc do pracy
wez sie za pisanie, a jak cos nie bedziesz wiedzial to pisz y pytaj, anie gotowca, moze jeszcze isc za ciebie na egzamin (zaliczenie) i zdackoniec koniec koniec - nie mam egzaminu, a jedyne co mogbys dla mnie zrobic to darowac sobie ten post. , zeb 22/10/08 11:42
eot.Zack - kolego nie przesadzaj... , Gajdzi 22/10/08 11:55
bo program jest poziomu podstawowego, ktory robilem na I semestrze, co bylo powtorka z liceum/technikum...
Podejrzewam, ze nawet w necie znajdziesz takie programiki akademickie...
Jeszcze dodam... jesli masz to do napisania raz... to szukanie gotowca moze jest jakims wyjsciem, ale naprawde nie ciekawym. Ale jezeli wiesz,ze z programowaniem bedziesz sie jeszcze stykal, to szukanie gotowca jest najglupszym rozwiazaniem jakim tylko mogles sobie wymyslic...
Co do szkieletow... to kazdy serwis o programowaniu ma opis szkieletow...
Takie ot moje zdanie. Nie chcesz, nie czytaj :PPan Bóg bawi się z ludźmi w
chowanego.
On odlicza - ludzie się chowają... - mnie nie chodzi o nauke , zeb 22/10/08 12:51
ktos mnie poprosil o cos takiego bo ten ktos wie, ze kiedys sie tym bawilem, ale powiedzialem, ze nie pamietam ale moge popytac. To nie jest na zadne zaliczenie czy cos. Nie znam szczegolow szczerze mowiac.Zack
- Dodatkowe warunki , Conroy 22/10/08 13:35
A jak użytkownik wpisze
1,1,2,2
To program może wylosować:
1,2,3,4
i będzie to uważane za trafienie? Bo wylosował wszystkie liczby podane przez użytkownika.
Czy ma wylosować konkretnie:
1,1,2,2?http://flickr.com/photos/myhacien
da - Tak czy inaczej , Conroy 22/10/08 13:44
Sprawdź sobie ten:
http://rafb.net/p/kmMMuw42.html
ilość liczb regulujesz zmieniając 3 linie
zakres losowania zmieniając 37.
Heh, od wieków nie pisałem w Pascalu :) Nic nie pamiętam.http://flickr.com/photos/myhacien
da - ma wylosowac podane przez uzytkownika , zeb 22/10/08 13:51
czyli np: 10, 8, 20, 1, 33 itp. Niewazna jest kolejnosc, ale to aby oba zbiory zawieraly identyczne, niepowtarzajace sie liczby. To co podales wczesniej bedzie zliczane jako nie trafienie bo oba zbiory sie roznia chociaz zawieraja podobne elementy. To zadanie jest latwe. Po prostu jakos nie potrafie zbudowac petli, ktora to bedzie obslugiwac.Zack - Więc tak , Conroy 22/10/08 14:17
Pętla jak pętla, ale trzeba zaznaczyć które już dalej nie biorą udziału w losowaniu.
http://rafb.net/p/aY9U4j87.htmlhttp://flickr.com/photos/myhacien
da - wielkie dzieki za pomoc. , zeb 22/10/08 19:48
j.w.Zack
- hmm , faf 22/10/08 14:39
ciekawe - ktos ma napisac program- obojetnie czy prosty czy nie
a ty skasujesz laury od osoby z problemem ?
a idz ty w pis.... ;)
gdybys mial konkretny problem z procedura, czy algorytmem to co innego
boardowicze maja odwalic robote (gotowy program) a ty "ekspert" zachowasz swoj image - a guzik - moze i kiedys cos robiles - ale jesli samnie umiesz nastukac tak prostego programu nawet jako problemu intelektualnego czy po prostu dla sprawdzenia czy sie jeszcze pamieta - to sorry ale programowac to ty nie umiesz - mozna nie pamietac skladni niektorych funkcji, czy deklaracji zmiennych - ale bez jaj - pisanie w pascalu czy VisualBasicu jest na tyle proste ze wystarczy spojrzec do helpa
jak dostalem pierwsze atari 800XL to starsza wziela ksiazke do basica poogladala i nastukala program do rozwiaqzywania ukladu rownan metoda wyznacznikow - a bylo to juz 10 lat po studiach - mimo ze komputery zmalaly 100krotnie z ODRY na atari to zasady pozostaly takie same - nawet dzis- ehhhh dzieci :) , zeb 22/10/08 17:33
ubawilem sie i prosze o jeszcze :)Zack - Zgarne wszystkie laury, nagrode nobla i oscara za rezyserie :) , zeb 22/10/08 17:43
ehhh te kompleksy, co ?:)Zack - popatrz na twoj temat..... , rulezDC 22/10/08 19:37
nie mial brzmiec pomoc w napisaniu programu tylko napiszcie mi program bo mi sie nie chce nawet wyszukiwarki otworzyc i poszukackoniec koniec koniec - moge juz isc i stanac do kata za kare ? , zeb 22/10/08 19:48
Jesli ktos bedzie mial ochote pomoc w duzej mierze bede bardzo wdzieczny, jesli tos bedzie chcial po trosze, po lepkach wytlumaczyc jak sie do tego zabrac bede rownie wdzieczny. Sorry ze nie znosze takich kolesi jak Ty, ale moja kultura zobowiazuje mnie do akceptacji takich jak Ty.Zack - sluchaj to nie jest pomoc, to jest odwalenie za ciebie roboty.... , rulezDC 22/10/08 20:52
jak sie nie znasz to po co komus obiecujesz pomoc, kawe na lawe wszystkim, co tam bede sie meczyl, znajde glupich co za mnie sie pomeczakoniec koniec koniec
- ale po co do wyszukiwarki , faf 22/10/08 19:49
jeszcze sie zmeczy wymyslajac zapytanie i szukajac dobrej stronki
frajerzy w necie za friko zrobia - przeciez i tak siedza i nic nie robai tylko patrza sie w te monitory leszcze jedne- hej co tak slabo ?:) , zeb 22/10/08 19:54
j.w. :)Zack
- [bez kompilowania] , Chrisu 23/10/08 09:28
program dla_zeba;
const
n=5;
var
i:integer;
tab,tab1:array[1..n] of integer;
jest:boolean;
begin
jest:=true;
writeln('witaj zebie. podaj swoje liczby');
for i:=1 to n do
begin
write('liczba ',i,':');
readln(tab[i]);
end;
{zakładam, że liczby na tych samych pozycjach muszą być takie same!}
randomize;
Writeln('losujemy liczby:');
for i:=1 to n do
begin
tab1[i]:=random(50)+1; {losujemy liczby z przedziału 1..50}
write('Liczba ',i,' = ',tab1[i]);
writeln;
end;
{sprawdzamy czy są takie same}
for i:=1 to n do
if tab[i]<>tab1[i] then
jest:=false;
if jest then
writeln('liczby si© nie roznia')
else
writeln('liczby si© roznia');
end. /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|