TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
wymiana padnietego nboxa - totalny bardak w systemie IT ITI , ulan 8/11/08 15:33 po krotce: padł mi nbox (biały), dzwonie na infolinię, tam mi mówią bym jechał do pierwszego lepszego punktu enki i wymienia mi na sprawny od ręki.... Tyle teoria, teraz praktyka/rzeczywistość!!
stało się to w zeszły czwartek (30 października) , znaczy wtedy padł.
Pojechałem dnia następnego do Arkadii - tam są 3 punkty enki.
W Saturnie powiedzieli, ze nie mają dekoderów
w Empiku to samo
W Euro stwierdzili, ze co prawda maja dekodery, ale brak osoby przeszkolonej w wymianie, mogą mi za to sprzedać dekoder.
Dzwonie na infolinię składam zażalenie na punkty dystrybucyjne.
W sobotę nie pojechałem nigdzie z oczywistych względów (1 listopada)
w niedziele pojechałem do Marek do MM tam jest punkt Mzone, który sprzedaje enkę. Patrzę są dekodery (myślę, no nieźle już się nie wyprą, ze nie maja dekoderów. Zaczyna się procedura wymiany, dostaję nowy, podpisuję aneks do umowy (zmienia się nr dekodera i karty) a tu nagle.. błąd systemu!!! koleś nie może mi wymienić :-( koleś dzwoni na infolinię dla dystrybutorów, zgłasza błąd, okazuje się, ze nic się nie da zrobić, trzeba czekać do poniedziałku. Koleś ze stoiska, mówi, ze wszystko załatwi w w poniedziałek i mogę spokojnie pod wieczór przyjechać po nowy dekoder.
Każdy kto mieszka w Wawie, wie co to znaczy przebić się przez trasę Toruńską i most Grota-Roweckiego z Żoliborza na drugą stronę Wisły w popołudnowym szczycie (a była 19 ).Przyjeżdzam, tego kolesia co mia to zaltwić nie ma, okazało się ze tego dnia nie pracował w ogóle (czyli mnie oszukał).
Ponadto okazuję eis, ze system ITI do sprzedaży i rejestracji dla sprzedawców (tzw. Siebel) nie działa i nic się nie da zrobić, wróciłem do domu z niczym, wziąłem nr telefonu, dowiedziałem się, ze ten co się tym zajmuje będzie w środę.
Dzwionie w środę, okazuje się, ze nic sie nie da z robić, bo nie działa nadal system Siebel (czyli ten system od rejestracji i obsługi dystrybucji itp). Dzwonie w piątek, system niby działa, ale coś jest z nim nie tak (ale tego dowiedziałem sie dopiero dziś).
Jadę wiec znowu do Marek do MM, okazuje sie, ze nic sie nie da zrobić, bo system nadal nie działa!!!!!!! i co gorsza niw wiadomo kiedy zadziała!!!
Co ciekawe na infolinii twierdza, ze to nie awaria a modernizacja systemu!!!!
Kurcze kogo oni tam zatrudniają w tym dziale IT, ze od prawie tygodnia system praktycznie nie działa!!! (przy mnie dziś koleś z Mzone odesłał 2 chętnych na enkę, ze względu na brak możliwości rejestracji!!!! jak tam stałem to przyszedł kolejny nieszczęśnik z takim samym problemem jak ja!! też od tygodnia nie może wymienić uszkodzonego dekodera...
Widać, ze Walter z Wejchertem więcej kasy wydaja na marketing niz na sprzęt do poprawnego funkcjonowania swojej platformy i na specjalistów, którzy potrafią to utrzymać w normalnym cyklu produkcyjnym!!!!
Ja za listopad zapłaciłem abonament, a nie mogę konsumować tego za co zapłaciłem!!! co można od nich zażądać??
Acha zgłosiłem już skargę do Urzędu Komunikacji Elektronicznej (dzwoniłem do nich na infolinie) i powiedzieli ze skargi na platformy leża w ich gestii i postarają mi się pomóc..
oczywiście skarga do samej ITI też poszła (na razie emailem, ale chyba w poniedziałek wyślę w formie pisemnej!!!pozdr. ułan vel ulan
"Uwielbiam zapach napalmu
o poranku..." - oj panie , ViS 8/11/08 15:52
pierwszy raz coś reklamujesz?
Boże, co to będzie jak będziesz próbować odzyskać odszkodowanie od jakiegoś link4 czy innych... Obstawiam że cały Board będzie w wykrzyknikach.
Urządzenie jest od tego żeby się czasem spsuło.
Ciesz się że to telewizja, odpoczniesz, będziesz mniej nerwowy. Gorzej byłoby jakby zepsuło się zdrowie.I will not buy this record - it is
scratched. - G wskórasz :-) , robert71 8/11/08 18:07
Zgłoś reklamację na infolinii i wyślij pisemnie, wzór na stronie Urzędu Ochrony Konsumenta i Regulatora Telekomunikacyjnego. Za uznanie reklamacji dostaniesz conajmniej na miesiąc dowolny pakiet. Bynajmniej ja tak miałem jak spóźnili się z aktywacją kanałów w pakiecie filmowym :-)*** ********** *** ** ******* *******. - Déjà vu ;-) , ibiz 8/11/08 19:24
Już to czytałem... Ale na innym forum. Nosi kolegę Ulana ;-) Robert71 - z tego co pamiętam to oni mu HBO na 3 miechy zaproponowali ale nie chciał...
A wracając do tematu. Jestem bardzo zainteresowany jak sprawa się skończy. Nie odpuszczaj! I napisz co dalej dzieje się w temacie.- wiesz sprawę warto opisać , ulan 8/11/08 22:11
w paru miejscach, bowiem moim zdaniem to skandaliczne zachowanie ITI, biorą kasę, a klient już ich nic nie obchodzi, to raz. A dwa kurce co pomyśleć o niby poważnej firmie, która pretenduje do miana eksperta i bóg wie czego, która przez tydzień nie potrafi uporać się z awarią systemu?? jak można ufać takiej firmie???pozdr. ułan vel ulan
"Uwielbiam zapach napalmu
o poranku..." - Ależ zgadzam się , ibiz 8/11/08 22:52
całkowicie! Uśmiechnąłem się tylko, ponieważ wczoraj czytałem to innym forum i pomyślałem sobie to, co Ty właśnie napisałeś. No i fakt! Taka wielka firma, telewizja nowej generacji, miała być nowa jakość (podobno w obsłudze też), a na forach wiele postów podobnych do Twojego. Osobiście też miałem problem z nbox-em. Przy użyciu pilota nbox nie reagował. Pilot działał, tzn. dioda mrugała, a reakcji żadnej. I wtedy się dowiedziałem od Pani z n-ki, że te piloty często się wieszają. Należy wyciągnąć baterie. Ale to nie wszystko, ponieważ wcześniej już na to wpadłem i nic nie pomogło. Otóż po wyciągnięciu baterii przez kilkanaście sekund należy przyciskać klawisze... Chyba po to, żeby kondensatory rozładować, ale głowy nie dam. Trzymam kciuki w Twojej sprawie. Pozdrawiam.
- hehe, Siebel ;) , Tummi 11/11/08 03:06
badziew jakich malo. Minimum kilka wywieszek dziennie.
W ten weekend byl upgrade z 6.1 na 6.2 - moze cos w ITI nie poszlo podczas tego procesu?
T.www.skocz.pl/uptime :D |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|