TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Płyta MSI kolejna reklamacja , szarp 12/11/08 21:34 Mam płytę MSI na AMD 939 kupioną 2006.03 Jakiś czas temu padła. Zero reakcji oprócz wentylatorów. Oddałem do serwisu. Po 3 tygodniach wróciła z adnotacją naraperowano w serwisie zewnętrznym dystrybutora (3 rok gwarancji). Płyta ta sama, bios nie flashowany, płyta działała (pewnie wygrzali w piecu bo nie widać śladów ingerencji). Po miesiącu te same objawy. Co mogę zrobić, wołać kasę? Nudzi mi się to wyjmowanie wkładanie i ta zabawa. Sklep to komputronik.KS - a co mówi , ViS 12/11/08 21:53
gwarancja... mają adnotację że wymieniają po 3ch naprawach?
Krótko mówiąc, nie jesteś w stanie zrobić nic.
Jeśli chciałbyś porady to napraw tą płytę, sprzedaj komuś na giełdzie żeby nie mógł Cię znaleźć i zapomnij.
A zacznij zbierać na coś nowego. I na litość boską, nie MSI.I will not buy this record - it is
scratched. - Gwarancji pisemnej , szarp 12/11/08 22:03
nawet na stronie nie mają. Jest napisane, że 3 lata i tyle.
Kasy pewnie mi nie oddadzą.KS - ze co prosze ?! , PaszkfiL 12/11/08 22:06
http://www.komputronik.pl/serwis.php?f[menu]=0 <- a co to jest ??!!o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - gwarancja w sklepie w mniemaniu komputronika , szarp 12/11/08 22:26
nie istnieje. Oni się zasłaniają gwarancją producenta. Gwarancja, rękojmia to 24 miesiące. To producent gwarantuje mi 36 miesięcy gwarancji.KS - co Ty do mnie rozmawiasz ? , PaszkfiL 12/11/08 22:46
gwarancja to dobra wola sprzedawczy, 24 m-ce to niezgodnośc towaru z umową ...
A sklep skoro się zasłania to równie dobrze możesz to sobie do producenta posłać sam ... a nie przez komputronik ...o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - dokładnie tak jak piszesz , szarp 12/11/08 22:51
sugerowano mi abym sam sobie to odesłał ale skoro to przytargałem to zrobią to oni.KS - no ... , PaszkfiL 12/11/08 22:52
w związku z tym nie miej do nich pretensji że pośredniczyli w wysłaniu płyty głownej za Ciebie ... wykazali się dobrą wolą ... :/ w życiu nie zrozumiem takiego myśleniao([-_-])o ..::Love::BaSS::..
- idąc dalej : , PaszkfiL 12/11/08 22:51
kupiłeś płyte: 2006.03 - gwarancja komputronika maniby to 24 miesiące tak ? to powiedz mi po co to od Ciebie przyjęli na serwis ?! bo o ile umiem liczyć to gwarancja sprzedawcy skończyła Ci się 8 miesięcy temu więć jeśli masz na fakturze czy tam karcie gwarancyjnej okres gwarancji 24 miesiące to nie masz się o co burzyć bo gdybyś trafił na mnie to bym Cie pogonił z takim podejściem ...
chcesz dymić ? to miej wiedze w temacie, w którym chcesz dymićo([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - Komputronik , szarp 12/11/08 23:01
sprzedał mi płytę z gwarancją producenta 36 miesięcy. płytę więc do sklepu przyjąć mi muszą bo tak się dogadali z dostawcą. Pytanie jest czy mogę im podziękować i dostać kasę.
Czemu się tak rzucasz... chcę się dowiedzieć czy ktoś miał kiedyś takie doświadczenia i coś wywalczył.KS - jeszcze raz: , PaszkfiL 12/11/08 23:13
1. ile wynosi gwarancja sklepu?
2. gwarancja producenta to 36 m-cy (to już ustaliliśmy bo napisałeś jasno i wyraźnie)
Gwarancja jest dobrowolna ze strony sprzedawczy - może Ci jej dać 3 m-ce a nawet i 3 lata ... zalezy jak sobie skontruowali warunki gwarancji. Na Fakturze, bądź dokumencie wydani z magazynu powinieneś mieć wypisany okres gwarancji na płyte, jeśli jest 24 m-sce to nie masz co liczyć na zwrot pieniędzy.
uff mam nadzieje żę teraz bardziej zjadliwie Ci to rozpisałem, jesli nie, pytaj, postaram się odpowiedziećo([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - na paragonie , szarp 13/11/08 09:18
mam napisane płyta blabla .... GP36 mies. Jak rozumiem producent mi gwarantuje 3 lata serwisu. W ciągu pierwszych 2 lat mogłem odstąpić od umowy sprzedaży na zasadzie niezgodności towaru z umową.
W chwili obecnej jak rozumiem mogę się cmoknąć w ... .
Pytanie skąd serwis weźmie nową płytę albo jak naprawi tę.KS - jest jeszcze trzecia opcja , PaszkfiL 13/11/08 09:23
skoro na paragonie masz 36 m-cy to znaczy ze SKLEP dal Ci te 36 miesiecy, a ze i tak odsylaja to zawsze do serwsu producenta to juz inna para kaloszy.
dadza Ci nowa plyte na inny socket (bedziesz mial dwa wyjscia, zrobic upgrade platformy, albo sprzedac ta i kupic jakas uzywke na 939)
Idz do nich i porzmawiaj jak czlowiek z czlowiekiem ... 'ryjem' nic nie zdzialas ... co najwyzej sobie zaszkodzisz ...o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - inna płyta hmmm , szarp 13/11/08 09:38
...mam AMD X2 3800+ i 4 x 512MB TwinMos po 150 sztuka nie wspominając o Windows XP prof aktywowanym na tą płytę.
Tak czy siak dupa w krzokach :(KS - windows , PaszkfiL 13/11/08 09:47
to akurat nie jest problem ;)
reszta sprzetu moze byc problematyczna, ale niestety taka sytuacja rozwiazania Twojego problemu jest calkiem realna ...o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - niby nie ale trzeba dzwonić do m$ , szarp 13/11/08 09:55
nie jestem upierdliwy pójdę pogadam może coś wymyśląKS
- a czemu nie MSI? , Nikita_Bennet 12/11/08 22:34
ostatnio widzialem msi winda i nawet się prezentował znośnienikita_bennet (at) poczta.onet.pl - .... , no13 13/11/08 06:08
pewnie dlatego ze jest bebe, a inne chuje muje dzikie weze sa super niezawodneIron Maiden - zbiorczo: , ViS 13/11/08 21:31
Nikita: sam się zapatruję na Winda bo cudny jest, czekam tylko na edycję z dwurdzeniowym Atomem.
No13: mhm. Polecam wszystkim Super*ujaDzikiegoWęża. Jest lepszy niż Asus+MSI+Gigabyte razem wzięte.I will not buy this record - it is
scratched.
- Dlaczego nie MSI? , slanter 13/11/08 11:20
Tylko one się psują czy jak? Ja np. miałem ostatnio problem z Gigabyte GA-P35C-DS3R. Trzy razy była w serwisie producenta, cała operacja trwała 2,5 miecha (myślałem, że mnie szlag trafi...). Zachciało mi się "markowej" płyty z dobrym OC. Wcześniej miałem 2 ASRocki i stabilne jak skała (serwis podobno mają świetny - wymiana od ręki). Przy dzisiejszych ilościach produkowanego sprzętu to prawdziwa loteria. Kumpel pracujący w dużym (jak na moje miasto) serwisie/sklapie komputerowym mówił jakiś czas temu o masowo padających Asusach. Nie ma reguły ani mniej lub bardziej niezawodnych marek.owoc żywota twojego je ZUS - już piszę czemu , ViS 13/11/08 20:22
bo z gigabyte'ami taka sytuacja zdarza się raz na 50 płyt, a msi co druga zepsuta na bank będzie zepsuta jeszcze raz w ciągu miesiąca. Dlatego.I will not buy this record - it is
scratched. - Tak tylko zapytam , slanter 14/11/08 13:51
to są jakieś potwierdzone dane? Właściwie to w życiu miałem styczność chyba tylko z 2 płytami MSI i nie sprawiały jakichś ponadstandartowych problemów. W Polsce ich popularność jest zdaje się znikoma (czhoć piszę to na podstawie moich własnych obserwacji), choć takich głosów jakl twój kilka już słyszałem.owoc żywota twojego je ZUS - Eeech , slanter 14/11/08 13:51
się powtarzam, się powtarzam...owoc żywota twojego je ZUS - ja też , ViS 15/11/08 16:16
miałem kilka MSI, miały po 4-5 lat i działały pięknie. Mówię o serwisowaniu ich, a to niestety mocno kuleje.
Więc jak działa, to tylko się cieszyć :)I will not buy this record - it is
scratched.
- jesli masz kasę na nową plytę , Nikita_Bennet 13/11/08 08:35
lub plytę zastępczą to wyslij tę plytę z opisem zaistanialej sytuacji ze strony dystrybutora bezpośrednio do importera oraz z opisem wszelkich napraw, daty wady w towarze.
czasem lepiej uderzyć grzecznie a szczególowo wyzej niż drzeć się ze sklepem.nikita_bennet (at) poczta.onet.pl - hehe przynajmniej Ci oddaja "naprawiona" ja na plyte czekam od 22.09.2008 , zgf1 13/11/08 09:06
i nadal naprawiaja :DLeave me alone I know what I'm doing! - a mozesz rozwinac ? , PaszkfiL 13/11/08 09:17
co, kto, gdzie, jak ?o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - poszlo na email z profilu , zgf1 13/11/08 10:04
123Leave me alone I know what I'm doing!
- no to mnie pocieszyłeś , szarp 13/11/08 09:20
tylko to wkładanie i wyjmowanie jest deko upierdliweKS - Spokojnie , slanter 13/11/08 11:23
ja mam 3 razy "naprawianego" Gigabyte'a. Pierwszy raz wysłana do serwisu w połowie sierpnia, ostatni raz wróciła pod koniec października (na szczęście faktycznie naprawiona).owoc żywota twojego je ZUS
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|