Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Wedrowiec 17:46
 » Kenny 17:43
 » muerte 17:41
 » sszpila 17:41
 » Brauni 17:40
 » RoBakk 17:34
 » Liu CAs 17:27
 » Ament 17:26
 » JE Jacaw 17:15
 » DJopek 17:13
 » past 17:12
 » myszon 17:08
 » havranek 17:08
 » dulik 17:03
 » yanix 17:02
 » etranger 17:00
 » KHot 16:53
 » Artaa 16:49
 » Tomasz 16:44
 » P@blo 16:42

 Dzisiaj przeczytano
 41139 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Płyta MSI kolejna reklamacja , szarp 12/11/08 21:34
Mam płytę MSI na AMD 939 kupioną 2006.03 Jakiś czas temu padła. Zero reakcji oprócz wentylatorów. Oddałem do serwisu. Po 3 tygodniach wróciła z adnotacją naraperowano w serwisie zewnętrznym dystrybutora (3 rok gwarancji). Płyta ta sama, bios nie flashowany, płyta działała (pewnie wygrzali w piecu bo nie widać śladów ingerencji). Po miesiącu te same objawy. Co mogę zrobić, wołać kasę? Nudzi mi się to wyjmowanie wkładanie i ta zabawa. Sklep to komputronik.

KS

  1. a co mówi , ViS 12/11/08 21:53
    gwarancja... mają adnotację że wymieniają po 3ch naprawach?
    Krótko mówiąc, nie jesteś w stanie zrobić nic.
    Jeśli chciałbyś porady to napraw tą płytę, sprzedaj komuś na giełdzie żeby nie mógł Cię znaleźć i zapomnij.
    A zacznij zbierać na coś nowego. I na litość boską, nie MSI.

    I will not buy this record - it is
    scratched.

    1. Gwarancji pisemnej , szarp 12/11/08 22:03
      nawet na stronie nie mają. Jest napisane, że 3 lata i tyle.

      Kasy pewnie mi nie oddadzą.

      KS

      1. ze co prosze ?! , PaszkfiL 12/11/08 22:06
        http://www.komputronik.pl/serwis.php?f[menu]=0 <- a co to jest ??!!

        o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

        1. gwarancja w sklepie w mniemaniu komputronika , szarp 12/11/08 22:26
          nie istnieje. Oni się zasłaniają gwarancją producenta. Gwarancja, rękojmia to 24 miesiące. To producent gwarantuje mi 36 miesięcy gwarancji.

          KS

          1. co Ty do mnie rozmawiasz ? , PaszkfiL 12/11/08 22:46
            gwarancja to dobra wola sprzedawczy, 24 m-ce to niezgodnośc towaru z umową ...

            A sklep skoro się zasłania to równie dobrze możesz to sobie do producenta posłać sam ... a nie przez komputronik ...

            o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

            1. dokładnie tak jak piszesz , szarp 12/11/08 22:51
              sugerowano mi abym sam sobie to odesłał ale skoro to przytargałem to zrobią to oni.

              KS

              1. no ... , PaszkfiL 12/11/08 22:52
                w związku z tym nie miej do nich pretensji że pośredniczyli w wysłaniu płyty głownej za Ciebie ... wykazali się dobrą wolą ... :/ w życiu nie zrozumiem takiego myślenia

                o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

          2. idąc dalej : , PaszkfiL 12/11/08 22:51
            kupiłeś płyte: 2006.03 - gwarancja komputronika maniby to 24 miesiące tak ? to powiedz mi po co to od Ciebie przyjęli na serwis ?! bo o ile umiem liczyć to gwarancja sprzedawcy skończyła Ci się 8 miesięcy temu więć jeśli masz na fakturze czy tam karcie gwarancyjnej okres gwarancji 24 miesiące to nie masz się o co burzyć bo gdybyś trafił na mnie to bym Cie pogonił z takim podejściem ...

            chcesz dymić ? to miej wiedze w temacie, w którym chcesz dymić

            o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

            1. Komputronik , szarp 12/11/08 23:01
              sprzedał mi płytę z gwarancją producenta 36 miesięcy. płytę więc do sklepu przyjąć mi muszą bo tak się dogadali z dostawcą. Pytanie jest czy mogę im podziękować i dostać kasę.

              Czemu się tak rzucasz... chcę się dowiedzieć czy ktoś miał kiedyś takie doświadczenia i coś wywalczył.

              KS

              1. jeszcze raz: , PaszkfiL 12/11/08 23:13
                1. ile wynosi gwarancja sklepu?
                2. gwarancja producenta to 36 m-cy (to już ustaliliśmy bo napisałeś jasno i wyraźnie)

                Gwarancja jest dobrowolna ze strony sprzedawczy - może Ci jej dać 3 m-ce a nawet i 3 lata ... zalezy jak sobie skontruowali warunki gwarancji. Na Fakturze, bądź dokumencie wydani z magazynu powinieneś mieć wypisany okres gwarancji na płyte, jeśli jest 24 m-sce to nie masz co liczyć na zwrot pieniędzy.


                uff mam nadzieje żę teraz bardziej zjadliwie Ci to rozpisałem, jesli nie, pytaj, postaram się odpowiedzieć

                o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

                1. na paragonie , szarp 13/11/08 09:18
                  mam napisane płyta blabla .... GP36 mies. Jak rozumiem producent mi gwarantuje 3 lata serwisu. W ciągu pierwszych 2 lat mogłem odstąpić od umowy sprzedaży na zasadzie niezgodności towaru z umową.
                  W chwili obecnej jak rozumiem mogę się cmoknąć w ... .

                  Pytanie skąd serwis weźmie nową płytę albo jak naprawi tę.

                  KS

                  1. jest jeszcze trzecia opcja , PaszkfiL 13/11/08 09:23
                    skoro na paragonie masz 36 m-cy to znaczy ze SKLEP dal Ci te 36 miesiecy, a ze i tak odsylaja to zawsze do serwsu producenta to juz inna para kaloszy.

                    dadza Ci nowa plyte na inny socket (bedziesz mial dwa wyjscia, zrobic upgrade platformy, albo sprzedac ta i kupic jakas uzywke na 939)

                    Idz do nich i porzmawiaj jak czlowiek z czlowiekiem ... 'ryjem' nic nie zdzialas ... co najwyzej sobie zaszkodzisz ...

                    o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

                    1. inna płyta hmmm , szarp 13/11/08 09:38
                      ...mam AMD X2 3800+ i 4 x 512MB TwinMos po 150 sztuka nie wspominając o Windows XP prof aktywowanym na tą płytę.
                      Tak czy siak dupa w krzokach :(

                      KS

                      1. windows , PaszkfiL 13/11/08 09:47
                        to akurat nie jest problem ;)

                        reszta sprzetu moze byc problematyczna, ale niestety taka sytuacja rozwiazania Twojego problemu jest calkiem realna ...

                        o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

                        1. niby nie ale trzeba dzwonić do m$ , szarp 13/11/08 09:55
                          nie jestem upierdliwy pójdę pogadam może coś wymyślą

                          KS

    2. a czemu nie MSI? , Nikita_Bennet 12/11/08 22:34
      ostatnio widzialem msi winda i nawet się prezentował znośnie

      nikita_bennet (at) poczta.onet.pl

      1. .... , no13 13/11/08 06:08
        pewnie dlatego ze jest bebe, a inne chuje muje dzikie weze sa super niezawodne

        Iron Maiden

        1. zbiorczo: , ViS 13/11/08 21:31
          Nikita: sam się zapatruję na Winda bo cudny jest, czekam tylko na edycję z dwurdzeniowym Atomem.
          No13: mhm. Polecam wszystkim Super*ujaDzikiegoWęża. Jest lepszy niż Asus+MSI+Gigabyte razem wzięte.

          I will not buy this record - it is
          scratched.

    3. Dlaczego nie MSI? , slanter 13/11/08 11:20
      Tylko one się psują czy jak? Ja np. miałem ostatnio problem z Gigabyte GA-P35C-DS3R. Trzy razy była w serwisie producenta, cała operacja trwała 2,5 miecha (myślałem, że mnie szlag trafi...). Zachciało mi się "markowej" płyty z dobrym OC. Wcześniej miałem 2 ASRocki i stabilne jak skała (serwis podobno mają świetny - wymiana od ręki). Przy dzisiejszych ilościach produkowanego sprzętu to prawdziwa loteria. Kumpel pracujący w dużym (jak na moje miasto) serwisie/sklapie komputerowym mówił jakiś czas temu o masowo padających Asusach. Nie ma reguły ani mniej lub bardziej niezawodnych marek.

      owoc żywota twojego je ZUS

      1. już piszę czemu , ViS 13/11/08 20:22
        bo z gigabyte'ami taka sytuacja zdarza się raz na 50 płyt, a msi co druga zepsuta na bank będzie zepsuta jeszcze raz w ciągu miesiąca. Dlatego.

        I will not buy this record - it is
        scratched.

        1. Tak tylko zapytam , slanter 14/11/08 13:51
          to są jakieś potwierdzone dane? Właściwie to w życiu miałem styczność chyba tylko z 2 płytami MSI i nie sprawiały jakichś ponadstandartowych problemów. W Polsce ich popularność jest zdaje się znikoma (czhoć piszę to na podstawie moich własnych obserwacji), choć takich głosów jakl twój kilka już słyszałem.

          owoc żywota twojego je ZUS

          1. Eeech , slanter 14/11/08 13:51
            się powtarzam, się powtarzam...

            owoc żywota twojego je ZUS

            1. ja też , ViS 15/11/08 16:16
              miałem kilka MSI, miały po 4-5 lat i działały pięknie. Mówię o serwisowaniu ich, a to niestety mocno kuleje.
              Więc jak działa, to tylko się cieszyć :)

              I will not buy this record - it is
              scratched.

  2. jesli masz kasę na nową plytę , Nikita_Bennet 13/11/08 08:35
    lub plytę zastępczą to wyslij tę plytę z opisem zaistanialej sytuacji ze strony dystrybutora bezpośrednio do importera oraz z opisem wszelkich napraw, daty wady w towarze.

    czasem lepiej uderzyć grzecznie a szczególowo wyzej niż drzeć się ze sklepem.

    nikita_bennet (at) poczta.onet.pl

  3. hehe przynajmniej Ci oddaja "naprawiona" ja na plyte czekam od 22.09.2008 , zgf1 13/11/08 09:06
    i nadal naprawiaja :D

    Leave me alone I know what I'm doing!

    1. a mozesz rozwinac ? , PaszkfiL 13/11/08 09:17
      co, kto, gdzie, jak ?

      o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

      1. poszlo na email z profilu , zgf1 13/11/08 10:04
        123

        Leave me alone I know what I'm doing!

    2. no to mnie pocieszyłeś , szarp 13/11/08 09:20
      tylko to wkładanie i wyjmowanie jest deko upierdliwe

      KS

    3. Spokojnie , slanter 13/11/08 11:23
      ja mam 3 razy "naprawianego" Gigabyte'a. Pierwszy raz wysłana do serwisu w połowie sierpnia, ostatni raz wróciła pod koniec października (na szczęście faktycznie naprawiona).

      owoc żywota twojego je ZUS

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL