Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » JE Jacaw 10:55
 » Sherif 10:53
 » PeKa 10:52
 » Flo 10:52
 » gigamiki 10:52
 » Lucyferiu 10:50
 » biEski 10:49
 » elliot_pl 10:49
 » Liu CAs 10:47
 » NimnuL 10:47
 » palioza 10:45
 » VP11 10:44
 » PaKu 10:44
 » Wedrowiec 10:36
 » rrafaell 10:35
 » tuptun 10:28
 » steve 10:27
 » patinka 10:26
 » ligand17 10:21
 » Chavez 10:16

 Dzisiaj przeczytano
 41115 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

BOK Play - dodzwonił się ktoś? , Codhringher 2/01/09 19:46
Mnie właśnie po raz drugi rozłączyło po 5 minutach oczekiwania (oczywiście kasa z konta znika). Nie dość, że ignoranci nie potrafią wystawić prawidłowo faktury (zamiast 9zł za udział w promocji Sprawdź i Kup Play Online, dostałem rachunek na prawie 40PLN) to jeszcze BOK nie działa, katastrofa.

Ponawiając pytanie z tematu - jakie macie doświadczenia z BOKiem Play? Działa w ogóle?

Pozdro...

  1. działa , Killer 2/01/09 20:03
    ale tam pracują DEBILE - staram się do nich nie dzwonić bo krew zalewa...:/

    Kiedyś normą był ogół a nie margines...

  2. podepne sie - BOK N-ki , Chucky 2/01/09 20:31
    kiedy dzwonic zeby sie dodzwonic?

    Corei5 9600K, Z390 PRO, 2x16 Vengeance
    3200Mhz, GTX 2060 Super, Seasonic X-650

    1. aktywacja -> dzwonilismy jakos 26.12 , biEski 3/01/09 13:08
      o godzinie 22 -> jakies 10 min

      1. aktywacja to idzie szybko , Chucky 3/01/09 13:44
        bo z automatu...
        ale dodzwon sie do KONSULTANTA... MASAKRA...

        Corei5 9600K, Z390 PRO, 2x16 Vengeance
        3200Mhz, GTX 2060 Super, Seasonic X-650

    2. ja ostatno probowalem , rad 3/01/09 21:53
      z 15 minut i dalem sobie spokoj /chodzilo o wylaczenie pakietow/ za pare dni dwoni do mnie babka z bok'u czy moga sciagac dane o ogladanych kanalach to przy okazji pozalilem sie na bok i powiedziala ze moge po prostu wyslac maila na i tez bedzie zalatwione. wyslalem 22.12 zeby mi wylaczyli 31.12 ale jakos do tej pory mam wszystkie. nie chce mi sie na razie z nimi walczyc, poczekam i zobacze jaka faktura przyjdzie

      mam swoje zdanie, ale się z nim nie zgadzam

  3. ja korzystalem z bok online poprzez play24 i nie mam zastrzezen , TANKiler 2/01/09 21:59
    zalatwili sprawe w ciagu godziny

    pozdro

    :: :: ::
    made by my freaky mind...
    :: :: ::

    1. taaa e-bok w Plusie:/ , tecep 3/01/09 10:05
      Kretynski sposob logowania sie. Pewnego pieknego dnia uciekl mi zasieg i schowal sie tak ze nie moglem go znalezc. Postanowilem wiec skorzystac z e-boku coby sie spytac czy to moja czy ich wina, wszedlem na strone, kliknalem co trzeba, wpisalem numer i kod i co?Wyskoczylo mi powiadomienie ze zaraz przyjdzie sms z haslem uwierzytelniajacym:D:D:DPo co e-bok jak i tak musze miec telefon przy sobie:/

      taaaaaaaaa.....

  4. BOKi ogólnie nadają się do ... , Brauni 2/01/09 23:04
    NETIA : trzeci "konsultant" nadawał się do rozmowy i nie kazał mi po raz pięćdziesiąty restartować modemu.
    POLSAT: konsultantka kazała mi ustawiać antenę (zgłaszałem brak Discovery Science) a okazało się że zmienili transponder.

    POLSAT: o którejkolwiek godzinie: czas oczekiwania >20min

    ORANGE: "CDMA i UMTS zakłócają się .... " qwa pracuje u nich i takie kwiatki

    NETIA: nie można nic załatwić bez stacjonarki pomimo że mam u nich tylko neta

    Miasta które mają podobne doznania wpisujcie się :)))))))

    Br@uNi Polska

    1. nawet mi nie mów o Polshicie , Bodhi 3/01/09 12:56
      Na wiosnę sprezentowałem mamie zestaw Polshitu Cyfrowego, ale w październiku niespodziewanie przeprowadziła się i w nowym miejscu nie było technicznej możliwości zainstalowania anteny. We własnym zakresie znalazłem chętną osobę na mój zestaw i wysłałem do nich pismo (zgodnie z ich zaleceniami) w celu przepisania umowy na nową właścicielkę. Po półtorej miesiąca cisza, więc dzwonię się dowiedzieć czy pismo dotarło. Pan odpowiada, że dotarło i jest w trakcie realizacji. Zmarszczyłem się i pytam ile to może jeszcze trwać, a on, że dopisze uwagę żeby zrobili to szybciej (od razu "uwierzyłem", że to podziała). Mija 2 i pół miesiąca, ja nadal płacę abonament, który zwraca mi nowa właścicielka anteny, a gnoje jak milczeli, tak milczą nadal. Po prostu brak słów.

      Nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi Cię
      do swojego poziomu i pokona
      doświadczeniem.

  5. coraz lepiej , Codhringher 2/01/09 23:44
    teraz po wybraniu tonowo odpowiedniego działu w BOKu i odsłuchaniu magicznej formułki o nagrywaniu rozmów następuje disconnect :) oczywiście 1PLN za połączenie w pizdu. Play wie jak się zatroszczyć o klienta bez dwóch zdań :)

    Pozdro...

  6. to ja się dopisze , Robak 3/01/09 17:22
    neostrada.

    To że przez trzy dni tak próbowałem aż padały mi akumulatorki w telefonie. Jednak za szczyt bezczelności uważam puszczanie reklamy ich telewizji jak się dzwoni na infolinie. Dopiero po około 30 sekundach jest komunikat co trzeba nacisnąć aby się połączyć z konsultantem (co oczywiście nie oznacza połączenia).

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL