Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » mo2 02:57
 » Shark20 02:54
 » cVas 02:49
 » bmiluch 02:42
 » pwil2 01:53
 » Mademan 01:21
 » Holyboy 01:16
 » burz 00:44
 » g5mark 00:30
 » selves 00:29
 » gigamiki 00:26
 » Lukas12p 00:16
 » Kenny 00:14
 » Wolf 00:03
 » hideox 00:01
 » rarek 23:58
 » Grza 23:51
 » Flo 23:47
 » adolphik 23:41
 » DJopek 23:33

 Dzisiaj przeczytano
 41142 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Sirius - czy ja dobrze widze? , Iza WGK 21/01/09 21:35
http://www.opineo.pl/...x.php?sklep=3&strona=0

How fortunate the man with none ...

  1. strach się bać , Mademan 21/01/09 21:44
    Uważałem Sirius-a za zaufany sklep, wiele razy tam kupowałem i załatwiałem gwarancje. Od jakiegoś roku zaczęli utrudniać kontakt z placówkami, można się było dodzwonić tylko do Warszawy. Specjalnie mnie to nie przeszkadzało, bo mam oddział dość blisko, a kontakt na gg był OK. To wygląda jak wałek z Allegro, ale po takim wielkim sklepie bym się tego nie spodziewał.

  2. hmm , bartek_mi 21/01/09 21:57
    albo konkurencja sie nudzi....

    ciekawe co z tego wyniknie

    dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

    1. ja nie;) , Iza WGK 21/01/09 22:08
      ale ciezko mi uwierzyc, chociaz decydujacy moment dla branzy :|

      capslock.pl
      http://www.hoopla.pl/...nie-do-przetargu,,art.html
      1klik.pl http://www.ceneo.pl/991-0a

      How fortunate the man with none ...

  3. Robi sie ciekawie. , Mms 21/01/09 22:14
    jw.

    Pozdrawiam

  4. widac , Deus ex machine 21/01/09 22:14
    przeinwestowali, albo szefowie na mauritiusa pojechali na rok

    "Uti non Abuti"

    1. przeinwestowali ? , Yosarian 22/01/09 01:15
      może Kilgor za dużo z nich zdarł ? ;))

      All the best people in life seem to like
      LINUX.
      Steve Wozniak

  5. przypomnę wam jeden wątek sprzez miesiąca , digiter 21/01/09 22:22
    [poszukuje] sklepu internetowego
    http://twojepc.pl/...iwum.php?r=2008&id=139016

    Niejaki cache, który prowadzi Sklep.ocm.pl należący do Siriusa nagle chciał kupić silnik do nowego internetowego sklepu. Myślałem że faceta wywalili z roboty, a to był poczatek ucieczki ala Grobleny :)

    Piszcie do mnie per ty z małej litery

  6. Ostatnio przejechałem się lekko na Agito , bwana 21/01/09 22:24
    Zamówiłem dynks kuchenny marki Zelmer, kurier prędziutko przywiózł pudło, naklejka w porządku, cena w porządku, tylko pudło zamiast 6kg ważyło tyle ile zeszyt w kratkę. Odmówiłem przyjęcia przesyłki, kurier mnie namawiał, żebym otworzył i sprawdził czy aby na pewno dynksa tam nie ma. Cwany skurwiel, próbował mnie podpuścić, ale się nie dałem. Jak zabrałem się za odpakowywanie, to podstawił mi papier do podpisania - wyjaśniłem mu grzecznie, że otwieram, żeby zaspokoić jego ciekawość na jego własną prośbę i poproszę o identyfikator służbowy. "Zostawiłem w samochodzie". Czujecie bezczela? Wałek na maska, jak można podejrzewać, że przytomny człowiek łyknie pustą paczkę, jeśli spodziewał się że będzie w środku sprzęt ciężki?

    Na szczęście paczka była za pobraniem. Wziąłem się na sposób. Sklepy zamówienia za pobraniem realizują szybciej niż przedpłacone (np. przelewem) bo raz, że księgowanie kasy między rachunkami trwa, dwa, sklep ma mniejszą motywację do pośpiechu, jak ma kasę na rachunku. Poza tym dopóki nie zapłaci się za towar, można stanowczo odmawiać. Jak się wypuści kasę z ręki, można jedynie pokornie prosić. Od pewnego czasu robię zakupy w internecie wyłącznie za pobraniem, co z czystym sumieniem polecam wszystkim.

    "you don't need your smile when I cut
    your throat"

    1. hm aż nie wierzę , Tony Soprano 21/01/09 22:52
      wysłali Ci prawdziwe pudło Zelmera, puste w środku? Ja pier...nicze masakra, można być tak głupim czy może tak zdesperowanym (choć wątpię, trzeba być raczej debilem i mieć ludzi za jeszcze większych debili). Kurierowi fpysk!
      Reputację buduje się latami, szczególnie w handlu marka jest bardzo ważna, a jeszcze bardziej szczególnie ważna jest marka w handlu internetowym. Traci się reputację w kilka chwil, tak jak teraz. Jeślli to prawda, to od Agito ani innych skur...wieli tego samego pokroju nie zamówię nic. Prawdopodobnie nie zamówię również nic płacąc przelewem. I również bardziej niż prawdopodobnie, przy zakupach przez internet, skazany będę na kogoś wiarygodnego, jest jeden sklep, trochę drogi ale tańszy niż 'na ulicy', spółka SA notowana na GPW. Trust nobody.

      1. pudło było szare i oklejone kurierskimi nalepkami oraz taśmą , bwana 22/01/09 00:41
        w Saturnie obejrzałem sobie ten sam dynks kuchenny i zauważyłem, że paczka była nieco mniejsza i miała inne proporcje niż pudło z Zelmeromaszynkądomięsa. Natomiast etykiety (adresowa i z kwotą pobrania) były prawidłowe, tj. zgodne z zamówieniem. Oznacza to, że albo Agito nadało chłam (być może przez pomyłkę) albo firma kurierska przeniosła naklejki na "pudełko zastępcze z zawartością zastępczą". Kurier wzbudzał duży brak zaufania (vide - identyfikator służbowy w samochodzie). Niezależnie od tego, złożyłem reklamację, pracownik Agito ją przyjął bez wyjaśnień o które poprosiłem co pozostawiło niesmak, ale tylko lekki. Nie wiem nadal, czy była to pomyłka Agito, celowe działanie Agito czy też celowe działanie kuriera. To ostatnie wydaje mi się najbardziej prawdopodobne, ale w zasadzie nie wiem, jak to uzasadnić. Do tej pory w Agito złożyłem już około dziesięciu zamówień, wszystkie oprócz ostatniego opłacałem z góry i nie było najmniejszych problemów. Nie chcę w każdym razie jednoznacznie stwierdzać, że to sklep Agito nawalił, bo musiałbym to oprzeć na być może krzywdzącym domniemaniu. No ale niesmak pozostał tak czy siak.

        "you don't need your smile when I cut
        your throat"

        1. hmm... , Yosarian 22/01/09 01:23
          "pudło było szare i oklejone kurierskimi nalepkami oraz taśmą"

          ja w Agito, zakupy z przedpłatą robiłem z 8 razy, problemów nigdy nie było poza tym trochę denerwującym czasem na skompletowanie zamówienia i dopiero wtedy wpąłta na ich konto ale jak pamiętam, to zawsze paczka była obklejona firmowa taśmą sklepu z jego nazwą co pewien czas AGITO AGITO ... (ciemno niebieski kolor i takież same paski wzdłużne, u góry i na dole)

          All the best people in life seem to like
          LINUX.
          Steve Wozniak

        2. Brał udzial w gwałcie zbiorowym... , Grolshek 22/01/09 17:13
          ...co prawda jako ofiara ale niesmak pozostaje...

          ***** ***!!!

    2. ja zawsze kupowałem za pobraniem , ulan 21/01/09 22:54
      w razie kłopotów to ich problem nie mój i mimo wszystko trudniej o wałki (choć twój przykład pokazuje, ze i tu są możliwe rożne "podejścia"). a najbardziej preferuje odbiór osobisty w siedzibie firmy...

      pozdr. ułan vel ulan
      "Uwielbiam zapach napalmu
      o poranku..."

      1. też najbardziej odpowiada mi odbiór własny, rzecz jasna nie zawsze , bwana 22/01/09 00:45
        sklepy to umożliwiają, nie zawsze są w Warszawie punkty odbioru własnego, często też "warszawskie" sklepy internetowe są dużo droższe od niestołecznych. Co do cen, to za głowę się złapałem. Mój zakup w najtańszym (skąpiec.pl) sklepie 238 złotych. W Saturnie 348. W EuroAGDRTV ponad 500. Lekutka różnica, nieprawdaż?

        "you don't need your smile when I cut
        your throat"

        1. Ja zawsze robię w ten sposób , ligand17 22/01/09 10:42
          że oglądam towar w MM/Saturn/Euro, a potem wstukuję nazwę w Ceneo i szukam sklepów w Wawie. Potem telefon w rękę i z reguły po 2-3 telefonach mam już umówiony towar - troszkę drożej, niż najniższa oferta w Sieci, ale nie płacę za przesyłkę i najczęściej sklep jest blisko, więc mogę podjechać sam albo sklep przywozi do domu. W ten sposób kupiłem ostatnio masę sprzętu AGD/RTV do domu.

  7. wiedzialem że tak skończą... , Chrisu 21/01/09 22:25
    od czasu jak mialem z nimi "przeboje".

    /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

    1. Ja im zyczylem coby tak skonczyli :) , palioza 22/01/09 08:27
      Rowniez te same przeboje mielismy ;)

      Uczyń coś idiotoodpornym, a ktoś
      stworzy lepszą wersję idioty.

  8. łał , Pron! 21/01/09 23:16
    Aż z ciekawości przejadę się jutro po pracy zobaczyć czy oddział Katowice jeszcze funkcjonuje :]

    Slalom alejkom!

  9. no to miałem , XiSiO 22/01/09 00:29
    gwarancje na płyte :)

    dobrze ze dyski w komputroniku kupiłem moze 60 miesiecy jeszcze wytrzymaja na rynku ;)

    "Przyjaźń - bezcenna za wszytko inne
    zapłacisz adeną" (C) XiSiO

  10. hmm , RuMuN 22/01/09 01:28
    Z tego co wiem a bralem kiedys pare rzeczy w siriusie ;] to lubia dawac gratisy ;D

    zamowiony rad x 800 pro Taniej o 700 zl (motyw z zepsutym g4ti4200 na gwarancji byl) do tego domowiony byl zasilacz o wart 200 zl i jakies tam coolerki :) no i kurier przyjezdza a tu zasialcz gratis :D.
    w sumie jeszcze jakas byla darmowa przygoda :] ale to u znajomego.

    1. hmm... , Bodhi 22/01/09 06:40
      jeśli miałem ten zasilacz długo w domu, to rzeczywiście mógł się zadomowić ;))

      Nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi Cię
      do swojego poziomu i pokona
      doświadczeniem.

    2. Heh , Pron! 22/01/09 08:34
      Znajomy zamówił monitor LCD, dostał laptopa...
      Oczywiście nie było łatwo się dodzwonić, żeby odkręcić sprawę :]

      Slalom alejkom!

  11. a wszystko zaczelo sie od karty AGP Chrisa:) , majek 22/01/09 09:48
    napuscil kontrole PIH, UOKiK, NIK, FBI itd no i po sklepie:)


    ... ale jak to?!

  12. jak narazie nikogo z kilkunastu osob nie ma na gg , Iza WGK 22/01/09 10:30
    kurcze, jakby nie patrzec = kawalek historii

    How fortunate the man with none ...

    1. Iza , Dabrow 22/01/09 11:00
      ale Wy sie nie zwijacie co? (((-; Przynajmniej tyle pewnego (-;

      !!!!!TO JEST SPARTA!!!
      !Tu się nic nie zmienia!
      ------dabrow.com------

      1. ja jak ten kwiatuszek , Iza WGK 22/01/09 11:04
        bede sie tylko rozwijac:]
        Narazie nic sie nie zanosi, ale moze napisze jak wyglada u nas recesja, skad sie biora problemy

        cala branza jedzie na kredycie kupieckim - wiec nic dziwnego, ze jadac tylko na nich mozna bylo wyciagnac milion miesiecznie bez zaangazowania zadnego srodka wlasnego. Wystarczy kilka gorszych momentow i blokada (zmniejszenie) w hurtowniach i sklep nie ma zadnego buforu do obracania. A jeszcze niektorzy podbierali robiac z tyvh darmowy kr. konsumpcyjny...


        najgorzej jak się jedzie na kredytach - w czasie boomu jest super, ale sznur się kręci i w kryzysie pętla kredytowa zaczyna dusić. Mam nadzieje że paru udusi i swoje polityki 1-2% (jakiś upust handlowiec da przy większych zamówieniach i mają na tym czasem 3%) + xx zł opłata logistyczna + opłata za przesyłkę, pójdą w zapomnienie. Dzięki takim zagrywkom mają super ceny w ceneo czy skąpcu.

        How fortunate the man with none ...

        1. a, przekleilam z forum , Iza WGK 22/01/09 11:05
          branzowej gazety

          How fortunate the man with none ...

        2. zgadzam sie , Maverick 22/01/09 14:55
          1 czy 2% zarabiaja tylko frajerzy, przeciez obsluga gwarancji itp kosztuje.

          ale na szczescie Ci padna pierwsi :)

          1. no wlasnie, zreszta to troche tak jak ktos ma 100% sprzedazy przez allegro , Iza WGK 22/01/09 15:07
            i nagle spoznia sie z platnoscia, allegro blokuje mu mozliwosc wystawiania aukcji. Gosc moze tylko kupowac - ale coz tego, uzaleznil sie od jednego jedynego niepewnego zrodla i trach - firma nie zarabia. Tak samo w hurtowniach - uzaleznienie tylko od kredytu kupieckiego powoduje, ze jestesmy na Łasce nieŁasce ...ubezpieczyciela. I wystarczy, ze nie spodobają mu się nasze dokumenty finansowe (chociaż spłacamy w terminie) bądź sama hurtownia obcina linie kredytowe (mają takie prawo, to ich pieniądze) i firma leży na łopatkach.

            How fortunate the man with none ...

          2. I to nie mało , DJopek 22/01/09 20:50
            U nas ostatnia akcja przedłużenia gwarancji do 5 lat na niektóre produkty kosztowała w sumie 400 tys. zł. Ale to mówię o sklepach normalnych (nie wirtualnych, choć ten też mamy nienajgorszy ;-).

            1. e no , Maverick 24/01/09 12:53
              a jakas autoreklama moze? zapodaj jakis adres czy cos?

              jak nie tu to na priv poprosze :)

              1. Hmm... , DJopek 31/01/09 10:47
                Moja firma to głównie sklepy detaliczne, teraz dopiero od niedawna internet (z.d.w.l.n.e.pl) ;-)

        3. nie mów o , Chrisu 22/01/09 16:44
          rozwijaniu kwiatuszków - dobrze??


          ;-)

          /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

          1. az sprawdzilam czy to nie kubazzz napisal , Iza WGK 22/01/09 17:33
            hah:D

            a wogole to wszystko twoja wina! Jestes juz urban legend IT!

            How fortunate the man with none ...

            1. yyy , Chrisu 23/01/09 15:13
              a to niby dlaczego?

              /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

              1. a kto pierwszy rzucil kamieniem , Iza WGK 23/01/09 15:35
                :D i podwazyl ich wspanialosc (slynna akcja z grafika)

                How fortunate the man with none ...

                1. kiedyś dawno?? , Chrisu 23/01/09 16:36
                  kurcze musiałbym poszukać bo za bardzo nie pamiętam ;)
                  W każdym razie chodzilo mi o jeden kwiatuszek ;)

                  /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL