TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
można zwrócić uszkodzony sprzęt w ciągu 10 dni ? , digiter 6/03/09 15:18 Zamówiłem klawiaturę w sklepie internetowym i niestety coś się w niej rozwaliło- w pierwszy dzień chodziła dobrze a na drugi dzień coś w niej nagle padło- brak reakcji na przyciski i w trakcie bootowania kompa pojawia się napis "brak klawiatury". Ponieważ nie minęło 10 dni zastanawiam się czy mogę zwrócić sprzęt w ciągu 10 dni bez podania przyczyny czy teraz czeka mnie tylko ścieżka reklamacji ?
PS. Czy można klawiaturę podłączyć do laptopa przez usb ?Piszcie do mnie per ty z małej litery - IMO tylko rękojmia/reklamacja. , Dexter 6/03/09 15:23
Zwrócony sklep nie może nosic śladów używania, a sam piszesz, że chodziła dobrze i się zepsuła. Ergo - zepsucie nastąpiło wskutek używania.Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
Odpowiedzi oleję.
THX! - a jak powiem, że przyszła już uszkodzona ? , digiter 6/03/09 15:31
to wtedy zwracają kasę czy wchodzę przymusowo na ścieżkę "naprawa klawiatury". Chodzi mi o to że wolałbym odzyskać kase, bo trzeba na czymś pisać i kupiłbym drugą inną. Nie mam zaufania do sprzetu który rozwala się po 3 godzinach. Śladów użytkowania brak :)Piszcie do mnie per ty z małej litery - To będziesz bardzo, ale to bardzo niedobry. , Dexter 6/03/09 16:17
;-PKomisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
Odpowiedzi oleję.
THX! - moim zdaniem nic zlego nie zrobi , zgf1 6/03/09 16:31
kupil sprzet ktory mial byc sprawny, po jednym dniu sie psuje i ktos ma czekac 21dni roboczych? PARANOJA!
i tak jest stratny na wysylki :/Leave me alone I know what I'm doing! - Jak stratny? , Thradya 6/03/09 21:55
Mają obowiązek zwrócić koszta wymiany towaru na sprawny.- przesylek tez? , zgf1 6/03/09 22:23
ciezko z tym wiem z doswiadczenia...
a poza tym czasu nikt nie zwroci :)Leave me alone I know what I'm doing!
- zależy , ViS 6/03/09 16:35
od sklepu.I will not buy this record - it is
scratched.
- przestańcie z tą rekojmią , ViS 6/03/09 16:30
nie ma już czegoś takiego! Tylko w przypadku przedsiębiorca-przedsiębiorca.
Ja na Twoim miejscu zadzwoniłbym do sklepu i zapytał - po prostu. Powiedz że klawiatura przyszła uszkodzona i chciałbyś zamienić na inną, podejrzewam że zrobią to od ręki.I will not buy this record - it is
scratched. - nie tylko! , Matti_2 6/03/09 17:45
os. fiz. - os. fiz. też:)
- mozesz oddac , elliot_pl 6/03/09 15:26
w przeciagu 7 dni, ale nie moze nosic sladow uzytkowania.momtoronomyotypaldollyochagi... - jakich 7 dni? , Kenny 6/03/09 15:28
10 na poinformowanie, 14 na dostarczenie.
Ale w tej sytuacji... czarno to widze. Przynajmniej latwo moze zareklamowac korzystajac z niezgodnosci..:Pozdrowienia:. - ja już po prostu nie mogę , ViS 6/03/09 16:35
Nie rozumiem, wytłumaczcie mi, jak można po raz tysięczny powtarzać jak mantrę jakieś terminy z dupy? Często mi klienci mówią że "mają pełne prawo zwrócić w ciągu 1dnia-3ch-5ciu-10ciu-miesiąca". Jak można wykazywać się taką ignorancją znajomości prawa szczególnie że z niego chcemy zawsze i wszędzie korzystać? I jeszcze innym radzić...
Najgorsze jest że temat wałkowany na Boardzie setki razy, a i tak widzę że po co czytać, lepiej wiedzieć swoje.I will not buy this record - it is
scratched. - mnie sie nie pytaj :) , Kenny 6/03/09 17:04
Tez mnie to wkurza, szczegolnie ze ustawa nalezy chyba do najktotszych i najprostrzych....:Pozdrowienia:.
- tak , Artaa 6/03/09 15:33
byle bez sladów, opis: nie działa- krótko , Nikita_Bennet 6/03/09 17:31
zwięźle i na temat.nikita_bennet (at) poczta.onet.pl
- Ad PS - oczywiście, że można.... , Remek 6/03/09 16:19
... - dla takich akcji , MayheM 6/03/09 16:57
staram sie unikac zakupow przez net :-/ (zwlaszcza drobnicy)
Coraz wiecej syfu sie trafia, przypadkiem lub niekoniecznie, ale sie trafia. A potem problemy. Cale szczescie ze w swojej okolicy mam sklep komputerowy, w ktorym sie zaopatruje, i jak cos jest nie tak oddaje im, i szybko sprawa zostaje zalatwiona. - możesz , Matti_2 6/03/09 17:46
tyle że jakbyś reklamował mógłbyś starać się o zwrot kosztów wysyłki w obie strony, zaś przy zwrocie Ty płacisz za wysyłkę. |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|