TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Lotus, autoryzacja proxy, problem z mailami w formacie HTML-Text, , DmK 11/03/09 09:39 Walczę z tym od jakiegoś czasu i coś nie mogę tego przejść. Pracuje na lotusie, w firmie korzystamy z proxy i autoryzacji. Każda wiadomość w formacie HTML/Text powoduje, że dostaje komunikat You are not authorized to perform this operation (za każdym razem jak kliknę w taką wiadomość i w każdą następną). Po tym pozostaje mi już tylko restart lotusa. Wyciąłem dane proxy z lotusa i dalej się wysypuje. Ktoś może coś takiego przerabiał?- nie wiem czy to pomoze ale u nas pomagalo , macol 11/03/09 11:23
sprawdz w ustawieniach lokalizacji czy masz wszystko dobrze ustawione
pracuje na angielskiej wersji wiec podam przyblizone tlumaczenie ;) Do tego obecnie nie mam dostepu do lotusa ale postaram sie z glowy podac Ci rozwiazanie.
Wchodzisz w lokalna ksiazke adresowa -> zaawansowane -> lokalizacje tam edytujesz lokalizacje, z ktorej korzystasz - najczesciej jest to lokalizacja office / biuro. Najwazniejsze to musisz miec tam poprawnie ustawione ustawione:
zakladka basics -> "internet mail address" czyli adres internetowy, musi byc taki jak adres email uzytkownika, na ktorego sie logujesz do lotusa
zakladka servers -> musisz miec poprawnie wypelnione pola: "home/mail server", "catalog/domain search sarver", "domino directory server". Jesli masz tylko jeden server lotusa wszystkie te pola powinny byc takie same
zakladka mail -> pole "mail file" musi byc poprawnie (podane tak jak w przypadku wczesniejszego adresu email), musisz podac sciezke do pliku bazy usera na ktorego sie logujesz do lotusa (czesto to jest \mail\nazwausera.nsf)
Jesli z danego klienta lotusa korzysta wiecej niz 1 user to dla kazdego z nich tworzysz osobne lokalizacje wg podanego powyzej wzorca. Wystarczy skopiowac dana lokacje i zmienic w niej nazwe i pola ktore Ci wskazalem. Oczywiscie user przy logowaniu powinien wybierac zwoja lokacje.
Po zmianach warto tez usunac plik cache. Jest on w <katalog w ktorym masz lotusa>\data\cache.ndk (o ile sie nie myle sa tam 2 pliki cache .ndk i .ntf i kasujesz ten wiekszy - to chyba bedzie .ndk - wystarczy zmienic jego nazwe a nie kasowac aby sie przekonac ;) )ja chce 100% jasne tpc - niestety dalej nie rusza , DmK 11/03/09 14:10
posprawdzałem ustawienia ale dalej nic..... Wszystkie maile HTML wysypują mi lotusa. Nie napisałem o wersji: 7.0.3 ENG. Najlepsze, że sprawdziłem u innych i mają tak samo (tylko ja się wybijam do poprawy tego). - dzięki za info , DmK 11/03/09 14:11
kwestia cache'a była dla mnie w lotusie nieznana.
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|