TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Rewolucja w grach? OnLive , m&m 24/03/09 17:56 http://gamecorner.pl/...Rewolucja__I_to_jaka_.html
No ciekawie sie zapowiada, moze sie dowiemy cos blizej za ok. 10h http://www.onlive.com/- no moze sie skoncza te dywagacje , m&m 24/03/09 17:57
pc czy konsola albo "dawno nie bylem w temacie, co powiecie o tym zestawie do gier" :) - srutututu , Chrisu 24/03/09 18:03
pamiętam jak jakieś 7-8 lat temu mówili że nie będzie HDD w kompie tylko wszystko będzie leżało "gdzieś" w świecie a my będziemy tylko pobierać dane. I co? I nic :) /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - no, a co pokazał QuakeLive? , ViS 24/03/09 20:01
Większe gry np mmorpg jak WoW też mają szansę działać w taki sam sposób, klient 50mb reszta na serwerze - to tylko kwestia przepustowości łączy.I will not buy this record - it is
scratched. - Quake Live , Conroy 24/03/09 20:26
Quake Live mi zajmuje 280MB na dysku. Są tutaj ściągnięte wszystkie mapy itd. Co do WoWa to się nie wypowiem, nie znam.http://flickr.com/photos/myhacien
da - to się , ViS 24/03/09 20:42
nie mija z moją teorią! :) Widzisz, ja na 3mbit łączu co już jest raczej passe, wogóle nie odczułem jakiegokolwiek doczytywania. A pewnie też mam tyle samo na dysku.I will not buy this record - it is
scratched. - Zaabsorbowany byłeś :) , Conroy 24/03/09 20:53
Za bardzo grą byłeś zaabsorbowany aby odczuć ;)
Nie no, przecież kiedyś się to musi ściągnąć, nie zarejestrujesz się i nie zagrasz od razu. U ciebie to akurat było jakieś 15 minut, może trochę więcej. Jednak Q może przecież się ściągać fragmentami. Mapy to tak widzę ok. 5MB, więc ja bym to rozwiązał tak, że ściągają się na początek ze 3 mapy i już Ci się pokazują gry, które się na nich toczą a później podczas gry ściągają się następne mapy i gier przybywa.
Ale nie o tym tutaj byłą mowa. Nadal nie jest to odpalanie czysto z netu. Nadal sporo danych ląduje na HDD. Takie odpalane czysto z netu to na razie dla gier flash czy java (choćby i porty starych gier z normalnych komputerów). Bo tutaj się nic na dysku z tych gier nie musi zapisać, a do Q już jednak musi. I ta java i falsh to jest tak jak mówi Chirsu.
Przy konkretnie Q to ja bym to bardziej porównał do Steama. Są gry, są w sieci, ale najpierw ściągasz, nie odpalasz z sieci.
Steama też nie używałem :> Tak czy inaczej to jak to działa w wydaniu Q bardzo mi się podoba. Bez płyt i innych nośników, wszędzie dostępne a i poczekać wystarczy chwilę.http://flickr.com/photos/myhacien
da - tak to właśnie działa , ViS 24/03/09 21:27
java czy flash też w tempa włażą.
Może kiedyś, jak ram i dysk będzie tworzyc jedność, wydajnością wielokrotnie przekraczając 24xSSD, a łącza internetowe będą miały prędkość dzisiejszego usb, takie gry "pay&play" będą na porządku dziennym...
Na razie się to nie uda :)I will not buy this record - it is
scratched.
- Hehe katalog WOW'a to pewnie ok 10G , Brauni 24/03/09 20:48
nie sprawdzę bo komp od 3 tygodni nie dycha ... ale pewnie dużo się nie pomyliłem.Br@uNi Polska - prawie 15GB , Grocal 25/03/09 14:43
[ http://www.grocal.pl/temp/wow-size.png ]
^_^Na pewno, na razie, w ogóle...
Naprawdę, naprzeciwko, stąd...
Ortografia nie gryzie!
- mam pytanie związane z QL , piotrszach 25/03/09 00:05
czy komuś za natem udało się w to zagrać? Nie mogę się dołączyć do żadnej gry :(- szukałeś po forum qlive? , ViS 25/03/09 00:26
http://www.quakelive.com/...showthread.php?p=79410
http://www.quakelive.com/...showthread.php?t=17133
to nic z tego? jeśli nie, napisz na forum, support ze strony iD jest świetny.I will not buy this record - it is
scratched. - dzięki , piotrszach 25/03/09 11:30
poszukam w tych linkach. Przyznaje, poleciałem na łatwiznę (było już późnie) :(
- ja gram kiedy chce , MayheM 25/03/09 09:44
wiec trudno powiedziec w czym problem :-/
Gram w firefoxie.
- Ahahahahaha , Conroy 24/03/09 19:05
"producenci obiecują, że zastosowane przez nich rewolucyjne rozwiązania pozwalają zredukować opóźnienie do 1 milisekundy."
No to chyba mi postawią serwerownie za ścianą :).
Brednie.http://flickr.com/photos/myhacien
da - He he... Albo zatrudniają legion telepatów-jasnowidzów;) , Rhobaak 24/03/09 19:07
...Kor2dual3,2hZ overkloc,4Gbit Ram
G-forc 460 gietex,barakudy
Children of Neostrada Association MVP
- No fajnie, ale co z lagiem? , Rhobaak 24/03/09 19:05
Do tej pory do grania online wystarczyło ganiać małe pakieciki i dobry QoS poprawiał sytuację, ale pchanie w czasie rzeczywistym grubych megabitów to całkiem inna bajka.Kor2dual3,2hZ overkloc,4Gbit Ram
G-forc 460 gietex,barakudy
Children of Neostrada Association MVP - No właśnie , ligand17 25/03/09 09:55
też się nad tym zastanawiam. I nie bardzo widzę jakąkolwiek możliwość ominięcia poza obciążaniem łącza ogromną ilością niepotrzebnych danych (na zasadzie predykcji wydarzeń).
- Cos mi sie wydaje , Yog-Sothoth 24/03/09 21:03
Mowia ze za pare dni oglosza cos wiecej, za pare dni to 1 kwietnia bedzie ;)wrong fool! - Teoretycznie? , Mcmumin 24/03/09 22:12
W ciągu roku ich udział w rynku platform do gier mógłby wyglądać jak sytuacja MS na rynku systemów operacyjnych. Teoretycznie Quake Live udowodnił, że jest to w jakimś stopniu możliwe.
Praktycznie - po pierwsze technologia chyba jeszcze do tego nie dorosła. Po drugie - jeśli jest w tym ziarno prawdy - Intel, AMD, nVidia, Sony, Nintendo i wielu wielu innych już zapewne przekonuje rządy, że bombardowanie dywanowe serwerowni należących do OnLive będzie rozwiązaniem problemu globalnego ocieplenia.
Chyba że... To właśnie wersja ostatecznego rozwiązania kwestii skośnookich i ATi/AMD w wykonaniu Intela i nVidii (w końcu serwery będą musiały być mmmmeeeeeegaaawydajne, a odpowiednią platformę technologiczną mogą zapewnić tylko Xenony szabenaście i nVidia Tesla).- a co ma ql do wiatraka? , xmac 25/03/09 12:14
przeciez ql dziala na twoim kompie, a to ze sie uruchamia przez przegladarke, to tylko bajer
bf heroes tez sie odpala przez przegladarke, ale grasz juz lokalnie na wlasnym kompiedual&mobile power
XMAC
- nie ma szans... , metacom 24/03/09 22:23
...może na kilka tysięcy użytkowników to jeszcze by działało, ale jak się milion osób do nich podłączy to skąd oni wezmą taką przepustowość łącza aby wysłać tyle danych do miliona osób ??
...dla przypomnienia servery Blizzarda padły w dniu premiery bo się ludziska chcieli jedynie zarejestrowć...Największą sztuczką Szatana jest to,
że ludzie w niego nie wierzą. - simple , Tomasz 24/03/09 22:33
w tym malym padzie siedzi ten komputerek nVidii (byl link ostatnio) a wszyscy mysla ze to sie z sieci ciagnie, pffff.https://www.siepomaga.pl/milosz-mosko - I ten komputerek ciągnie Crysisa w FullHD na V.High :) , Rhobaak 24/03/09 23:04
...Kor2dual3,2hZ overkloc,4Gbit Ram
G-forc 460 gietex,barakudy
Children of Neostrada Association MVP - kiedys , MayheM 25/03/09 09:48
musialo sie to ujawnic, ze od dawna juz sa takie mozliwosci :)
Pewnie dobrze zoptymalizowany i na p166mmx by poszedl :)
- .:. , Shneider 25/03/09 02:13
"OnLive rozprzestrzeni się pewnie także w Europie, a jak Bozia da, to i nawet w Polsce, jeśli łącza internetowe pozwolą."
to podsumowuje wszystko ;-)
ogolnie technologia powstanie, gdzies zadziala i na tym sie skonczy..:: Live at Trance Energy ::. - taaa... , xmac 25/03/09 12:08
jesli zadziala i beda chetni, to beda stopniowo rozbudowywac siec datacenter na swiecie i bedzie ladnie dzialacdual&mobile power
XMAC
- słyszałem o tym , Wedrowiec 25/03/09 14:07
(o czymś takim) już ładnych kilka lat temu. I co? I nic."Widziałem podręczniki
Gdzie jest czarno na białym
Że jesteście po**bani" |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|