TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
reklamowana płyta główna , lothar222 3/04/09 22:59 Witam,
prośba o radę:
W skrócie:
Kupiłem 1,5 roku temu sprzęt w sirius.pl. Sprzęt padł miesiąc temu (gwarancji jeszce ponad pół roku). Wiadomo sklep w restrukturyzacji ale przyjeli mi sprzęt na rma i zobowiązali się naprawić w ciągu 14 dni roboczych. Po 10 dniach pytam co z reklamacją - ich pracownik na to że sprzętu nie da się naprawić więc zwrócą kasę. Procedura miała być taka: wysyłają do mnie korektę fakturki ja podpisuje i odsyłam do nich a oni przelewają pieniądze.
Problem jest taki: odesłałem podpisaną korektę fakturki 10 dni temu. Od tego czasu pieniędzy ani widu ani słychu. Maili i telefonów już nie odbierają.
Pytanie: Jak można od nich coś wyegzekwować zwrot pieniędzy?- czyżby znów , ViS 3/04/09 23:07
mieli problemy?
W takiej sytuacji można postraszyć rzecznikiem, ale tutaj nie ma kogo... Do tej pory widzę zachowywali się w porządku, w pierwszej kolejności dowiedziałbym się co znów się z nimi dzieje.I will not buy this record - it is
scratched. - jaki jest status spółki? , Demo 4/04/09 01:01
oficjalnie to wiemy, że jakaś tam restrukturyzacja. Ale jeśli są np. w stanie upadłości to kasa za tą płytę jest daleko w kolejce za innymi wierzytelnościami Siriusa :(napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - a na korekcie , Deus ex machine 4/04/09 12:12
sprawdziles, czy czasem nie masz wpisane gotowka? Bo jesli tak to pozamiatane. Jesli nie to pozostaje Ci czekac, niestety tak jak napisal Demo.
Dobry PiAr zrobil sobie proline - przejmuja gwarancje sklepowe (jesli jest na gwarancji producenta) po upadlych sklepach."Uti non Abuti" - na korekcie , lothar222 4/04/09 23:43
jest przelew do 31.03 |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|