TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
problem z gwarancja , devianne 5/06/09 16:57 Siema.
Chcial bym zaciagnac od was rady, gdyz.. Jakis czas temu spalil sie moj palit 8600 gt sonic+, karte zapakowalem i wyslalem na gwarancje, gwarancja zostala pomyslnie rozpatrzona i przedstawiciel sklepu napisal mi ze w zamian WYSYLAJA mi Palit XpertVision GeForce 9500 GT Super 512MB DDR2 PCI-E . Wydaje mi sie ze jesli reklamuje sprzet o jakiejs konkretnej wartosci to sprzet ktory jest przyslany w zamian powinien byc tej samej, za 8600 swego czasu zaplacilem 350 zl. Czy to jest zgodne z prawem konsumenta? Wymiana ta jest dla mnie o tyle gorsza ze uzywalem 8600 w SLI, a co jeszcze lepsze to 8600 byla nawet lepsza od tej 9500. Co radzicie?- w gwarancji to jest tak , Killer 5/06/09 17:28
że muszą Ci wymienić na nie gorszy sprzęt, czyli albo taki sam albo lepszyKiedyś normą był ogół a nie margines... - porównaj parametry , ViS 6/06/09 11:52
zrób zestawienie obu kart i powiedz że nie pasuje Ci to i tamtoI will not buy this record - it is
scratched. |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|