Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » doxent 00:17
 » Chrisu 00:06
 » XepeR 00:04
 » john565 23:56
 » rooter666 23:55
 » Pio321 23:53
 » muerte 23:44
 » cVas 23:40
 » yanix 23:32
 » Kenny 23:28
 » Flo 23:16
 » Shark20 23:13
 » dugi 23:12
 » DJopek 23:11
 » ManiusNG 23:02
 » maddog 22:59
 » faf 22:51
 » JaroMi 22:49
 » Dexter 22:45
 » Tomasz 22:31

 Dzisiaj przeczytano
 41103 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Limity ilosci graczy w FPSach online? , Dhoine 5/07/09 12:59
Czy ktos z Wiedzacych potrafi mi w prostych slowach i liczbach wytlumaczyc, skad biora sie limity ilosci graczy w grach FPS? Mam na mysli tytuly od Quake, przez rozne Unreale Tournamenty, Battlefieldy, Counter-Striki, po chociazby Team Fortress2 obecnie. W gry tego typu odkad siegam pamiecia mogly grac zazwyczaj 16, 24 lub max.32 osoby jednoczesnie na jednym serverze - skad to ograniczenie?
Czy waskim gardlem jest tu server, ktory wszystko musi przemielic i rozeslac po graczach? Czy moze prezpustowosc lacza, czy komputer gracza, ktory musi wyswietlic reszte graczy? A moze przy wiekszej ilosci graczy robi sie mlyn i gra jest niegrywalna (ale to mozna rozwiazac stylem rozgrywki i mapami)?
I dlaczego razem z galopujacym postepem technologicznym, liczba ta (powiedzmy 32) nie zwieksza sie?

  1. W CoD napewno może 64 jeśli nie więcej... , Remek 5/07/09 13:02
    ...

  2. mo lacze pewnie tez, ale lubisz grac jak jest duzo graczy? , zgf1 5/07/09 13:12
    ja na serwery cod2 nie wchodze jak jest wiecej niz 7+... robi sie rzeznia i nie ma to nic wspolnego z przyjemna rozgrywka, nie odrodzisz sie, a juz giniesz...

    Leave me alone I know what I'm doing!

  3. CoD 4 , Bitboy_ 5/07/09 13:17
    w którego gram namiętnie pozwala na spokojną rozgrywkę około 50 ludzi [25 na stronę].
    Uwielbiam takie rozgrywki i grywam wyłącznie na pełnych serwerach, wtedy czuć klimat prawdziwie wojennej jatki! :D

    Pozdrawiam!

    9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
    Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
    ,FraDesION660P

    1. gdzie grasz ??!! , PaszkfiL 6/07/09 13:24
      bysmy moze popykali razem ? tez namietnie gram ... jesli masz X-Fire to puknij do mnie ( nick PaszkfiL)

      o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

      1. Oj różnie różniście :) , Bitboy_ 6/07/09 14:12
        Nie jestem wybredny, raczej kieruje się liczbą graczy i pingiem, głównie FFA albo TD gram.. choć czasem robię wyjątki.
        Nie miałem X-fire, ale zaraz będę mieć, jak będę grać wieczorkiem to uderzę do Ciebie ;)

        Pozdrawiam!

        9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
        Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
        ,FraDesION660P

        1. no :) tak jest przyjemniej - majac X Fire , PaszkfiL 6/07/09 14:26
          i kogos w znajomych - widze czy jest i czy gra a nawet na jakim serwerze i moge tam od razu wejsc bez szukania :)

          o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

  4. w quake , ViS 5/07/09 13:46
    zawsze limitem jest mapa. I o ile w FFA młyn może i jest wskazany, to wszelkie team rozgrywki cierpią, dlatego jest max 6/6 i 8/8.
    W BF2 za to gdzie mapy są ogromne masz normalnie 64 osoby, po 32 na stronę :)

    I will not buy this record - it is
    scratched.

  5. wszystko po trochu , kubazzz 5/07/09 19:18
    mapy - mało gier ma/miało mapy na tyle duże i dopracowane, żeby np 64 graczy miało szanse powalczyć, nie musieli się szukać i żeby się nie respawnowali jeden na drugim

    serwery i komputery - jeszcze do niedawna mógł to być problem

    łącza - też wąskie gardło - im więcej graczy tym więcej danych, nie tylko do przesłania, ale też do synchronizacji. Im więcej graczy tym większe ryzyko, że ktoś zamuli serwer

    teamy - ogarnięcie teamu 50 graczy online to jest misja na marsa... nawet w prawdziwym wojsku drużyna ma maks kilkanaście osób.

    ogólny bałagan - nawet FFA z 100 graczy to jest przegięcie. Grałem na modowanych serwerach w UT2004, 32 graczy i straszny chaos. Rotacja graczy, wchodzą, wychodzą, spamują, lagują, burdel po prostu.

    SM-S908

    1. odnośnie , ViS 5/07/09 20:46
      "ogarnięcie teamu 50 graczy online to jest misja na marsa"
      powiem Ci że w bf2 przy 32vs32, np. grasz komendantem i w sumie nie uczestniczysz w bitwie tylko spuszczasz artylerię, uav, szukasz oddziałów wroga, wskazujesz oddziałom (tworzą się 5cio-osobowe) ich cele (atak,obrona,naprawa-mogą odmówić wykonania bez konsekwencji). I raz na kilkadziesiąt-kilkaset rozegranych gier trafi się taki skład w którym 32 osoby robią wszystko co się każe bez zająknięcia, oczywiście Ty na stanowisku też musisz być wiarygodny :) i wtedy wyciskasz z tej gry najlepsze soki. Także zarządzanie to kwestia ogarnięcia grających osób ale i systemu danego przez twórców gry.

      I will not buy this record - it is
      scratched.

      1. tyle ze ty jako komendant , Okota 6/07/09 00:15
        zarzadzasz grupami osob a nie kazda z osobna, a to wielka roznica :)

        Dyslektyka błąd nie pyka...
        RTS wszechczasów:
        Supreme Commander

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL